Pohvale in pritožbe

Pohvale, reklamacije in pritožbe

Posebno pozornost namenjamo tudi vašim komentarjem, predlogom, reklamacijam, pritožbam in pohvalam.

Reklamacije lahko oddate na naslednje načine:

  • Na elektronski naslov reklamacije.si@addiko.com,
  • na elektronski naslov zaposlenega v Addiko banki,
  • na fax številko 01 580 40 01,
  • po pošti na naslov banke,
  • preko elektronske banke Addiko EBank,
  • osebno v poslovalnici.

 Pritožbe lahko posredujete na naslednje načine:

  • Na elektronski naslov pritozbe.si@addiko.com,
  • na fax številko 01 580 40 01,
  • po pošti na naslov banke,
  • osebno v poslovalnici.

Če pa imate za nas tudi kakšno pohvalo, pa jo bomo prav tako z veseljem sprejeli na enem izmed zgoraj navedenih naslovih.

Natančne informacije glede oddaje reklamacij in pritožb lahko dobite v Pravilniku o izvensodnem reševanju sporov, objavljenem na naslednji povezavi.

Prepričani smo, da lahko s proaktivnim pristopom, bogatim znanjem in dolgoletnimi izkušnjami dosežemo vaša pričakovanja. Želimo biti del skupne prihodnosti.

 Predlagajte spremembe. Vaše mnenje nam je pomembno.

Je bila ta informacija za vas koristna?

Da
Ne

Addiko Bank Slovenija

Spletna stran za svoje delovanje in izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja spletne piškotke.

S klikom na katerokoli povezavo na tej strani se strinjate z njihovo uporabo.