Prednosti Addiko Business EBank:

  • hitrejše in učinkovitejše upravljanje s sredstvi na računih;
  • celovit in hiter pregled nad prometom in stanjem na vseh transakcijskih računih;
  • elektronsko pošiljanje plačilnih nalogov z datumi valutacije v prihodnosti: ti se v banki postavijo v čakalno vrsto in se na dan valutacije brez dodatnega posredovanja naročnika obdelajo v banki;
  • vpogled v finančne podatke tudi ko fizično niste prisotni v podjetju;
  • nižji stroški poslovanja;
  • ista kartica ENA ZA VSE se lahko uporablja tudi za druge vrste e-poslovanja oz. za druge aplikacije, ki zahtevajo visoko stopnjo varnosti in zaščito podatkov, kot npr:
    • digitalno podpisovanje dokumentov, elektronskih obrazcev, datotek ipd.;
    • če ima podjetje račune pri več različnih bankah s Halcomovo rešitvijo, ne potrebuje za vsako banko svoje kartice, temveč se lahko le z eno pametno kartico ENA ZA VSE povezuje v različne banke;
    • za medsebojno varno poslovanje z javno upravo, v aplikacijah, ki jih bo le-ta ponudila (npr. – eDAVKI, – eUPRAVA – INTRASTAT).

Enouporabniška različica (Hal E-Bank/ Personal)

  • NAMENJENA: podjetjem, ki jim zadošča eno delovno mesto za delo z elektronsko banko (majhna in srednja podjetja).
  • AVTORIZACIJA: kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA na pametni kartici ENA ZA VSE ali ključu USB.
  • TEMELJI NA: konceptu odjemalec – strežnik (odjemalec ima lastno lokalno podatkovno zbirko).
  • SISTEMSKE ZAHTEVE: Hal E-Bank/Personal se lahko povezuje z bančnim strežnikom po internetu ali klicni povezavi.

Večuporabniška različica (Hal E-Bank/Corporate)

  • NAMENJENA: podjetjem, opremljenim z elektronsko banko; omogoča hkratni dostop vsem uporabnikom, ki so pooblaščeni za dostop do elektronske banke; rešitev je zelo primerna tudi za računovodska podjetja, ki v imenu svojih strank pripravljajo in knjižijo transakcije svojih strank na njihovih računih.
  • AVTORIZACIJA: kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA na pametni kartici ENA ZA VSE ali ključu USB.
  • TEMELJI NA: konceptu odjemalec – strežnik (odjemalec uporablja osrednjo relacijsko podatkovno zbirko za elektronsko banko podjetja, do katere dostopajo vsa delovna mesta).
  • SISTEMSKE ZAHTEVE: Hal E-Bank/Corporate se lahko povezuje z bančnim strežnikom po internetu ali klicni povezavi.

Spletna različica (Hal E-bank/WEB)

  • NAMENJENA: večjim podjetjem in organizacijam za pregled in – v povezavi s Hal E-Bank/Personal ali Hal E-Bank/Corporate; za avtorizacijo pripravljenih nalogov na daljavo; je logična izbira za podjetja, ki imajo svoje oddelke ali enote na različnih lokacijah; prav tako je rešitev zelo zanimiva za mednarodna podjetja, ki lahko s to rešitvijo preprosto nadzirajo transakcije svojih hčerinskih družb v drugih državah.
  • AVTORIZACIJA: uporabniško ime/geslo za manj občutljive aktivnosti v Hal E-Bank/Web; kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA na pametni kartici ENA ZA VSE ali ključu USB za podpisovanje in pošiljanje plačilnih nalogov.
  • TEMELJI NA: spletnem brskalniku (thin client), naslov: https://webebank.ebb4all.com/.
  • SISTEMSKE ZAHTEVE: uporabniki potrebujejo le dostop v internet in spletni brskalnik, ki podpira protokol SSL (Secure Socket Layer).

Pristop k uporabi Addiko Business EBank se uredi s podpisom pristopne dokumentacije:

Naročnik lahko za uporabo storitve Addiko Business EBank pooblasti osebo, ki:

V primeru, ko želi naročnik uporabljati različico Hal E-Bank/Corporate, mora poleg ostalih naštetih dokumentov oddati tudi naročilnico za namestitev, ki jo naročnik plača skladno z veljavnim cenikom Halcom d.d..

Pristopno dokumentacijo je potrebno osebno oddati v eni izmed Addiko poslovalnic oziroma pa pri svojem podjetniškem svetovalcu.

Pred oddajo popolne dokumentacije za pristop k uporabi storitve Addiko Business EBank je pomembno, da se zastopnik uporabnika in pooblaščene osebe seznanijo s splošnimi pogoji uporabe storitve elektronskega bančništva za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva.

Osnovni pogoji za delo s HAL E-Bank:

osebni računalnih z nameščenim operacijskim sistemom Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 ali Windows 10;

  • programsko opremo Hal E-bank;
  • kvalificirano digitalno potrdilo izdano s strani Halcom Certifikatne Agencije, ki je pooblaščena s strani banke;
  • povezavo z bančnim strežnikom (dostop do interneta ali klicno povezavo);
  • sklenjeni poslovni dogovor o poslovanju preko HAL E-Bank rešitev z banko (oddan zahtevek in urejena pooblastila za uporabo Addiko Business EBank).

Če vam je bilo kvalificirano digitalno potrdilo izdano na pametni kartici, potrebujete tudi čitalnik pametnih kartic (priključite ga na osebni računalnik).

Enouporabniška različica – HAL E-bank/PERSONAL:

a) zahtevana strojna oprema:

Računalnik in procesor: minimalno 1 GHz, priporočljivo vsaj 2 GHz 32-bitni procesor;
Pomnilnik (RAM): minimalno 1 GB, priporočljivo vsaj 2 GB;
Trdi disk: minimalno 200 MB, priporočljivo vsaj 1 GB nezasedenega prostora;
Zaslon: minimalno 800 x 600 pik.
Dodatne zahteve:

  • CD D-ROM ali DVD-ROM enota (bralnik zgoščenk ali omogočen dostop do CD-ROM ali DVD-ROM enote v lokalnem omrežju;
  • Internetna povezava. V primeru modemske povezave z internetom je potrebno, da modem podpira hitrost prenosa vsaj 14.400 bps, priporoča se zmogljivejša povezava.
  • Pri povezavi z bančnim strežnikom z zunanjim modemom potrebujete dodatna serijska vrata za priključitev modema.

b) zahtevana programska oprema:
Za namestitev programske opreme so potrebne ustrezne pravice za nameščanje ali pa je potrebna prisotnost sistemskega administratorja.

  • nameščena mora biti programska oprema za branje pametnih kartic Nexus Personal (Windows Vista/7/8/8.1/10);
  • pri modemski povezavi mora biti nameščena podpora omrežja na klic (“Dial-up Networking”) z ustreznim gonilnikom za modem;
  • nameščen spletni brskalnik Microsoft Internet Explorer verzije 9.0 ali novejši;
  • nameščen Adobe Acrobat Reader ali Adobe Acrobat X verzije 10.0 ali novejši.

c) zahtevana postavitev parametrov:

  • nastavitev časovnega pasu na osebnih računalnikih s Hal E-Bank odjemalcem ali baznim strežnikom (“Time Zone”) na GMT+1;
  • nameščena (in ne nujno privzeta/”default”) podpora slovenskim področnim nastavitvam (“Regional Settings – Slovenian”) na delovnih postajah.

Pri prepoznavi z bančnim strežnikom preko požarnega zidu je potrebno za povezovanje odpreti zahtevana vrata za prenos podatkov in osveževanje programa. IP naslovi in številke zahtevanih vrat so navedeni v programu, ki se nahaja na naslednji povezavi: www.halcom.si/halcom_exp/UserFiles/File/checkEbankConn.exe.

  • aplikacija za povezovanje ne uporablja HTTP Proxy strežnikov, saj tudi osnovni protokol za prenos podatkov ni protokol HTTP.

Aplikacija se sicer lahko povezuje neposredno na HTTPS strežnik, vendar ne preko proxy strežnika. Z varnostnega stališča je vseeno, ali podjetje dovoli dostop do nekega URL naslova preko SSL Proxy-ja ali dovoli odpiranje zunanjih povezav do točno določenega strežnika in TCP porta.

Je bila ta informacija za vas koristna?

Da
Ne

Potrebujete račun za vse vrste transakcij.

Poleg transakcijskega računa vam je za vprašanja na voljo tudi poslovni svetovalec.

Addiko transakcijski račun

Rastoče podjetje potrebuje dostop do virov financiranja.

Pomagali vam bomo uresničiti vaše cilje s kreditnimi produkti.

Kratkoročno financiranje

Težko je razumeti, koliko plačate za vas transakcijski račun.

Našli bomo paket, ki najbolj odgovarja vašim potrebam.

Addiko poslovni paketi

Addiko Bank Slovenija

Spletna stran za svoje delovanje in izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja spletne piškotke.

S klikom na katerokoli povezavo na tej strani se strinjate z njihovo uporabo.