Obvestila za stranke

19. 10. 2020 – Spletne prevare pri najemu kredita preko spleta; V Addiko banki v zadnjem času zaznavamo večje število primerov, kjer obstaja sum, da so stranke postale žrtev spletnih prevar pri najemu kreditov s strani različnih ponudnikov v tujini. Tovrstne ponudbe, kjer ponudniki preko spleta obljubljajo ugodne kredite brez zavarovanj in z nizko obrestno mero, je možno zaslediti na spletnih straneh, socialnih omrežjih, prejmete jih lahko tudi direktno na svoj elektronski naslov. V številnih primerih se tovrstni ponudniki predstavljajo z lažnimi imeni bank in finančnih institucij ali pa uporabljajo imena, vizualne podobe in logotipe dejanskih finančnih ustanov. Ponudniki potencialnim strankam posredujejo tudi lažno dokumentacijo (potrdila ministrstev, odvetniških in notarskih družb ipd.), ki so večinoma napisana v »polomljeni« slovenščini oz. prevedena z brezplačnimi spletnimi prevajalniki. Lažni finančni ponudniki pod pretvezo ugodnih kreditov zahtevajo, da jim stranke posredujejo kopije svojih osebnih dokumentov, številke računov in varnostnih plačilnih elementov, kot so kode CVS in PIN kode ter ostala gesla za uporabo kartičnih plačil in dostopov do elektronske banke, ki jih nato lahko uporabijo pri nadaljnjih prevarah. Prav tako morajo kreditojemalci pred izplačilom kredita v naprej plačati stroške odobritve, notarskih storitve ipd., ki pa se v nadaljevanju izkažejo za prevaro.

Znaki spletnih kreditnih prevar:

  • ponudnik kredita komunicira preko brezplačnih elektronskih predalov oz. preko družbenih omrežij,
  • komunikacija in dokumenti so zapisani v »polomljeni« slovenščini,
  • identitete ponudnikov ni možno potrditi v uradnih registrih podjetij,
  • nakazila ponudniku potekajo preko sistemov za hiter prenos denarja.

Kaj lahko storimo sami, da preprečimo tovrstne dogodke:

  • nikoli ne delimo varnostnih elementov (PIN, CVS, gesla, ..) z drugimi osebami ali organizacijami,
  • preverimo identiteto in naslov prejemnika,
  • ne odgovarjamo na elektronska sporočila, ki izkazujejo zgoraj navedene indice,
  • pred izvedbo transakcij, pri katerih obstaja sum prevare, se posvetujemo z banko,
  • sum prevare prijavimo policiji,
  • v primeru že izvedene transakcije preko plačilnih kanalov Addiko banke o tem nemudoma obvestimo banko na spletni naslov placila.si@addiko.com.

Več informacij o spletnih prevarah si lahko preberete na spletnem portalu Varni na internetu (https://www.varninainternetu.si/).

19. 10. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da je v Addiko Business EBank odložena novejša verzija za ročni vnos e-računov (verzija 3.0.0.46). Prosimo vas, da si v Addiko Business EBank namestite novo verzijo. Uporabniki Addiko Business EBank si spremembe lahko ogledate v obvestilu, ki ste ga prejeli v Addiko Business EBank.

16. 10. 2020 – V Addiko banki sta čas in varnost naših strank najpomembnejša. Upamo, da si boste tudi vi vzeli čas in se seznanili s tem, kako lahko zaščitite svoje podatke, račune in procese. Tehnologija je postala sestavni del našega vsakdana, zato je danes bolj kot kdaj koli prej pomembno, da zaščitimo svoje digitalno življenje pred vse pogostejšimi in naprednimi kibernetskimi grožnjami. Skrb za varnost podatkov o dostopu je najpomembnejši korak pri zaščiti pred morebitno zlorabo računov. Addiko banka si nenehno prizadeva za večjo ozaveščenost o varnosti svojih strank, podatkov in sredstev, k svoji in naši varnosti pa lahko pomembno prispevate tudi vi.

  • Zaščitite svoje osebne podatke: vaše geslo in PIN sta izključno vaša osebna lastnina in se ne smeta deliti z nikomer – še posebej ne z neznancem.
  • Zavedajte se phishinga – spletnega ribarjenja: ne pozabite, nikoli vas ne bomo prosili za avtentikacijo ali preverjanje vaših podatkov izven varnih komunikacijskih kanalov banke. To pomeni, da zaposleni banke ne bodo nikoli zahtevali, da jim posredujete te podatke po elektronski pošti, telefonu ali jih posodobite prek posrednika. Pri tem ne zaupajte pošiljatelju, ki ga ne poznate: če prejmete tako e-pošto ali sporočilo SMS, ki naj bi bilo lažno poslano s strani Addiko banke, nikoli ne odpirajte povezav in o prejemu takoj obvestite banko.
  • V primeru, da imate vprašanja ali opazite kaj sumljivega, nas pokličite na telefonsko številko 01 580 42 28 ali nas obvestite po e-pošti na naslov info.si@addiko.com.

7. 10. 2020 – Obveščamo vas, da je v Addiko Business EBank, zaradi zavračanja ročno vnesenih e-računov s strani UJP (znesek tipa 388, ki po eSlogu 2.0 sicer ni obvezen), odložena novejša verzija za ročni vnos e-računov. Prosimo, da si v Addiko Business EBank namestite novo verzijo.

5. 10. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v ponedeljek, 5. 10. 2020, predvidoma od 22. do 22.30. ure, moteno delovanje mobilne in spletne banke. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

1. 10. 2020 – Obveščamo vas, da v skladu z evropskimi standardi in zakonodajo za e-račune v javnem sektorju in gospodarstvu v Sloveniji z današnjim dnem 1. 10. 2020 preneha uporaba standarda eSlog 1.6 in se od danes dalje uporablja standard eSlog 2.0, zato vas prosimo, da svojo Addiko Business EBank pred pošiljanjem e-računov nadgradite na novo verzijo 22. Če Addiko Business EBank ne boste nadgradili, bodo e-računi zaradi neveljavnega eSloga zavrnjeni. Hkrati vam sporočamo, da je Združenje bank Slovenije v izogib morebitnim težavam pripravilo pretvornik iz standarda eSlog 1.6 v eSlog 2.0 in obratno. Do pretvornika lahko od 1. 9. 2020 vsi izdajatelji in prejemniki e-računov, pogodbeno vezani na banke in hranilnice, dostopate brezplačno na povezavi: https://www.pretvornik-eracun.si/convert. Na navedeni povezavi je objavljeno tudi Navodilo za uporabo pretvornika.

25. 9. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v petek, 25. 9. 2020, predvidoma od 21. do. 23.30. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

22. 9. 2020 – Vabilo obstoječim delničarjem družbe Merkur Nepremičnine d.d., ki so bili na dan 21.9.2020 registrirani v centralnem registru nematerializiranih vrednostnih papirjev, ki ga vodi KDD, d.d., ter vsem ostalim zainteresiranim pravnim osebam k podaji zavezujoče ponudbe za nakup delnic družbe Merkur Nepremičnine d.d. Ponudba je veljavna do 20. 10. 2020.

18. 9. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi rednih vzdrževalnih del danes, v petek, 18. 9. 2020, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje mobilne banke Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

10. 9. 2020 – Obveščamo vas, da v skladu z evropskimi standardi in zakonodajo za eRačune v javnem sektorju in gospodarstvu v Sloveniji, od 1. 10. 2020 dalje preneha uporaba standarda eSlog 1.6 in se s tem dnem uporablja standard eSlog 2.0., zato vas prosimo, da svojo Addiko Business EBank čim prej nadgradite na novo verzijo 22. Hkrati vam sporočamo, da je Združenje bank Slovenije v izogib morebitnim težavam pripravilo pretvornik iz standarda eSlog 1.6 v eSlog 2.0 in obratno. Do pretvornika lahko od 1. 9. 2020 vsi izdajatelji in prejemniki e-računov, pogodbeno vezani na banke in hranilnice, dostopate brezplačno na povezavi: https://www.pretvornik-eracun.si/convert. Na navedeni povezavi je objavljeno tudi Navodilo za uporabo pretvornika.

1. 9. 2020 – Obveščamo vas, da v zadnjem obdobju zaznavamo povečano število spletnih prevar. Tudi tokrat gre za t. im. “phishing” prevare. Potekajo preko različnih komunikacijskih kanalov (elektronska spoorčila, lažne spletne strani, sporočila SMS, telefonski klic), pri čemer se zlonamerneži lažno predstavljajo kot predstavniki znanih izvajalcev kurirskih storitev (npr. DHL) ali podpore velikih IT podjetij (npr. podpora podjetja Microsoft). Skupna značilnost vseh tovrstnih prevar je , da se s posredovanjem zavajajočih informacij oziroma z uporabo lažnih spletnih povezav in obrazcev neupravičeno pridobijo zaupni osebni in varnostni podatki plačilnih sredstev, kot npr. varnostne kode CVS, gesla OTP, številke kartice, osebni podatki nosilca ipd. Pridobljeni podatki so nato uporabljeni za s strani lastnika plačilnega sredstva neodobrena plačila na spletnih straneh. Če ste zaznali, da ste bili žrtev tovrstnih prevar in ste podatke o svoji plačilni kartici posredovali prejemnikom, o tem takoj obvestite klicni center na telefonsko številko 01/5834 183, da izvede blokado kartice in onemogoči morebitne zlorabe. Prav tako prevare prijavite policiji. Vabimo vas tudi, da preverite aktualne grožnje in znake prevar na spletnem portalu https://www.varninainternetu.si//, kjer so na voljo tudi video vodiči, namenjeni večji osveščenosti in prepoznavi spletnih goljufij.

31. 8. 2020 – Novost v mobilni banki Addiko Mobile: sedaj lahko posodobite tudi svoje osebne podatke! Banka mora skladno z 49. členom ZPPDFT-1 zagotoviti, da se pridobljeni dokumenti in podatki o stranki posodabljajo najmanj po preteku petih let. Hkrati so stranke zavezane sporočiti banki vsakokratne spremembe svojih osebnih podatkov. Do sedaj je bil za to potreben obisk banke, z novo različico mobilne banke pa lahko posodobitev izvedete na daljavo s slikanjem svoje osebne izkaznice v kategoriji Nastavitve/Obdobni pregledi.

28. 8. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v petek, 28.08.2020, od predvidoma 21:00 do 23:00 in v nedeljo, 30.08.2020, od predvidoma 01:00 do 05:00 ure moteno delovanje spletne in mobilne banke (oddaja plačilnih nalogov ne bo mogoča). Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

25. 8. 2020 – Obveščamo vas, da smo zaznali nov tip vsiljive elektronske pošte, kjer se zlonamerneži predstavljajo kot predstavniki storitev PayPal. Elektronska sporočila trenutno prihajajo z naslova service@intl.paypal.com. Gre za t. i. phishin elektronsko pošto, ki vas s klikom na povezavo v sporočilu vodi do forme, ki od vas pričakuje vnos enkratnega gesla, ki ga prejmete preko sporočila SMS na mobilni telefon. V nadaljevanju lahko sledi poziv, da vnesete tudi svoje osebne podatke, kot so kartični podatki ipd. V kolikor bi te podatke vnesli, bi jih prejeli zlonamerneži. Če ste tudi sami prejeli takšno e-sporočilo in ste podatke o svoji plačilni kartici posredovali prejemnikom, o tem takoj obvestite klicni center na telefonsko številko 01/5834 183, da izvede blokado kartico in onemogoči morebitne zlorabe. Vabimo vas tudi, da preverite aktualne gožnje in znake prevar na spletnem portalu https://www.varninainternetu.si, kjer so na voljo tudi video vodiči, namenjeni višji ozaveščenosti in prepoznavi spletnih goljufij.  

20. 8. 2020 – Obveščamo vas, da bo poslovalnica Addiko banke v Celju, Ljubljanska cesta 20, v petek, 21. 8. 2020, odprta od 13. do 16.30. ure. V času od 8. do 12. ure bo poslovalnica zaprta zaradi prekinitve dobave električne energije. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 8. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi izrednih vzdrževalnih del v petek, 21. 8. 2020, od predvidoma 21. do 23.30. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. V nedeljo, 23. 8. 2020, od 1. do 5. ure, pa spletna in mobilna banka ne bosta delovali. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

18. 8. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v sredo, 18. 8. 2020, moteno delovanje mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

7. 8. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v petek, 7. 8. 2020, od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

31. 7. 2020 – Dobili smo srečno nagrajenko julijske Rdeče srede, 8. 7. 2020, ki ji povrnemo celoten znesek sklenjenega kredita! Čestitke Martini Bobnar iz Trbovelj!

24. 7. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v petek, 24. 7. 2020, od 21. do 24. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

17. 7. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo banka z namenom zaščite uporabnikov spletne in mobilne banke iz naslova prevar pri plačilnih transakcijah fizičnih oseb vpeljala dodatne aktivnosti spremljave in preverbe transakcij. Skladno z uvedbo teh novih postopkov bo banka od ponedeljka, 20. 7. 2020, dalje v primeru zaznave neobičajne transakcije kontaktirala plačnike in preverjala ustreznost oddanih plačilnih nalogov.

9. 7. 2020 – Obveščamo vas, da bo od četrtka, 9. 7. 2020, od 21. ure, do petka, 10. 7. 2020, do 1. ure ponoči, ter v soboto, 11. 7. 2020, od 14. do predvidoma 15. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

2. 7. 2020 – Obveščamo vas, da od sobote, 4. 7. 2020, od 22. ure, do nedelje, 6. 7. 2020, do 9. ure, zaradi vzdrževalnih del ne bosta delovali spletna in mobilna banka. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

30. 6. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bodo dne, 15. 7. 2020, stopili v veljavo novi Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev prek transakcijskega računa za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva. Novi Splošni pogoji bodo dostopni v vseh poslovalnicah Addiko banke in na spletni strani www.addiko.si. V Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev prek transakcijskega računa za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva smo končne določbe dopolnili z naslednjo vsebino: »Uporabnik se strinja, da se v skladu s 6. odstavkom 85. člena ZPlaSSIED ter v skladu s členom 38(1) Direktive (EU) 2015/2366 Evropskega Parlamenta in Sveta z dne 25. novembra 2015 o plačilnih storitvah na notranjem trgu, spremembah direktiv 2002/65/ES, 2009/110/ES ter 2013/36/EU in Uredbe (EU) št. 1093/2010 ter razveljavitvi Direktive 2007/64/ES, izrecno izključi uporaba člena 3(b) Uredbe (ES) št. 924/2009 Evropskega Parlamenta in Sveta z dne 16. septembra 2009 o čezmejnih plačilih v Skupnosti in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 2560/2001.«

23. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi izvajanja vzdrževalnih del v nedeljo, 28. 6. 2020, med 6. in 14. uro, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

18. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi večjih vzdrževalnih del od sobote, 20. 6. 2020, od 9. ure, do nedelje, 21. 6. 2020, do predvidoma 12. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

17. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v sredo, 17. 6. 2020, med 22. in 23. uro, moteno delovanje mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

12. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 14. 6. 2020, do predvidoma 12. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

11. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih delo moteno delovanje spletne in mobilne banke danes, v četrtek, 11. 6. 2020, od 22. do 24. ure. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

2. 6. 2020 – Finančne prevare; V zadnjem obdobju smo v Addiko Bank zaznali povečano število finančnih prevar, ki se nanašajo na ranljive skupine prebivalstva, predvsem na starostnike. Pri tovrstnih primerih, so plačniki žrtve prevarantov, ki s ponarejenimi dokumenti in lažnimi novicami zavajajo ciljne osebe z namenom osebnega okoriščanja. V določenih primerih so v prevare udeleženi tudi družinski člani ali znanci, kar še dodatno vpliva na izvedbo spornih transakcij. Značilnosti tovrstnih finančnih prevar:

  • prevare so usmerjene na ranljive skupine prebivalstva (predvsem na starejše osebe),
  • komunikacija poteka preko elektronskih kanalov (e-pošta, družabna omrežja, ipd),
  • pri prevarah se kot razlog transakcije navaja pomoč sorodnikom ali znancem,
  • kot namen transakcije se navaja plačilo stroškov odvetniških družb ali zdravstvenih organizacij,
  • plačila se izvajajo preko UPN nakazil na bančnih okencih,
  • plačnik izvaja transakcijo na osnovi ponarejene dokumentacije (dokumenti so prevedeni s spletnimi prevajalniki, uporabljajo neobstoječa imena in kontakte organizacij, uporabljajo brezplačne spletne domene elektronskih poštnih naslovov kot npr. gmail.com, yahoo.com, ipd),
  • nakazila se izvajajo v tretje države (trenutno se kot najpogostejša država prejemnica pojavlja Turčija),
  • neobičajno visoki zneski nakazil.

Kaj lahko storimo sami, da preprečimo tovrstne dogodke:

  • preverimo identiteto in naslov prejemnika,
  • ne odgovarjamo na elektronska sporočila, ki izkazujejo zgoraj navedene indice,
  • pred izvedbo transakcij pri katerih obstaja sum prevare se posvetujemo z banko,
  • sum prevare prijavimo policiji,
  • v primeru že izvedene transakcije o tem nemudoma obvestimo banko na elektronski naslov placila.si@addiko.com.

28. 5. 2020 – Obveščamo vas, da bo poslovalnica Addiko banke v Trbovljah v sredo, 3. 6. 2020, zaradi prekinitve dobave električne energije poslovala krajši delovni čas, in sicer bo odprta od 8. do 12. ure in od 13. do 15. ure. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

27. 5. 2020 – Obveščamo vas, da je bil v zadnjem času zaznan porast zlorab plačilnih kartic, pri čemer zlonamerneži preko anket, dostavljenih v fizični obliki v poštne nabiralnike, preko e-sporočil in preko SMS sporočil, lovijo podatke o plačilnih karticah. Trenutno so zaznani primeri e-sporočil, ki naj bi jih poslala ena večjih kurirskih služb oziroma hitre pošte, s povezavo, ki zahteva vnos podatkov za plačilo 3,80 EUR poštnine, pri čemer je potrebno vnesti kartične podatke. Prejemniki e-sporočil, ki so vnesli kartične podatke, so bili kasneje bremenjeni za različne zneske na različnih spletnih prodajnih mestih. Če ste bili tudi sami žrtev takšnega e-sporočila ali ste podatke o vaši plačilni kartici posredovali prejemnikom, ki imajo vprašljivo identiteto, o tem takoj obvestite klicni center na telefonsko številko 01/5834 183, da izvede blokado kartice in onemogoči morebitne nadaljnje zlorabe. Vabimo vas tudi, da spremljate spletni portal Varni na internetu, ki ozavešča in obravnava aktualne spletne grožnje (www.varninainternetu.si/po-spletu-krozijo-lazne-nagradne-igre-kako-ravnati).

21. 5. 2020 – Addiko poslovalnica Koper od 25. 5. na novi lokaciji, Pristaniška ulica 6

21. 5. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del moteno delovanje mobilne banke v četrtek, 21. 5. 2020, od 22. do 23. ure. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 5. 2020 – Addiko poslovalnice so ponovno odprte vsak delovnik, od ponedeljka do petka, od 8. do 12. ure in od 13. do 16.30. Addiko express poslovalnica BTC je odprta vsak delovnik, od ponedeljka do petka, od 9. do 17. ure. Ob sobotah ostajajo poslovalnice zaprte.

13. 5. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del moteno delovanje spletne in mobilne banke v četrtek, 14. 5. 2020, od 15.30. do 16.30. ure. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

8. 5. 2020 – Obveščamo vas, da bodo od ponedeljka, 11. 5. 2020, dalje Addiko poslovalnice ponovno poslovale po polnem delovnem času, vsak delovnik, od ponedeljka do petka, od 8. do 12. ure in od 13. do 16.30. ure.

28. 4. 2020 – S četrtkom, 30. aprila, ponovno odpirajo vrata poslovalnice Addiko banke na Ptuju (Qlandia), v Krškem (Qlandia), Trbovljah in poslovalnica Maribor Tabor. Poslovalnice bodo strankam na voljo za opravljanje vseh bančnih storitev po skrajšanem delovnem času: vsak delovnik od 8.30 do 13.00. Podrobnejše informacije in nadomestne lokacije na tej povezavi.

24. 4. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v soboto, 25. 4. 2020, od 22. ure, do nedelje, 26. 4. 2020, do 10. ure, moteno delovanje mobilne in spletne banke. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.

22. 4. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 26. 4. 2020, od 9. do 13. ure, moteno delovanje Addiko Business EBank. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

10. 4. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 12. 4. 2020, in ponedeljek, 13. 4. 2020, med 9. in 13. uro, moteno delovanje Addiko Business EBank. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.

3. 4. 2020 POZOR NA ZLONAMERNA SPOROČILA: stranke obveščamo, da smo zaznali zlonamerna sporočila SMS, v katerih se kot pošiljatelj izpiše Addiko, čeprav niso poslana z naše strani. Sporočilo, ki smo ga pridobili, vsebuje niz številk v tekstovni obliki brez posebnega pomena. Niz številk ni povezan z nobeno (niti našo niti katerokoli drugo) spletno stranjo ali storitvijo, čeprav nekateri mobilni telefoni prikažejo to številko v interaktivni obliki, ki uporabniku ob izbiri ponudi izbor vseh aplikacij, ki so nameščene na napravi, in se uporabljajo za klicne storitve. Številka po obliki ni veljavna telefonska številka. Sporočilo od vas ne zahteva podatkov o vaših bančnih in kreditnih karticah, niti drugih osebnih, finančnih ali prijavnih podatkov, vendar vas vseeno opozarjamo, da jih nikoli ne vnašajte na neznane spletne strani in jih ne delite z nikomer. Hkrati bi vas radi opozorili, da zlonamerneži prežijo za vašimi podatki tudi preko neposrednih klicev, sporočil prek elektronske pošte ali pa priljubljenih klepetalnic, kot so Viber, WhatsApp, Skype, Facebook Messenger in drugih. Če ste v dvomu glede legitimnosti prejetega sporočila ali ste zaznali poizkus zlorabe, vas prosimo, da nas o tem takoj obvestite preko svojega skrbnika oziroma s sporočilom na varnost.si@addiko.com. Vabimo vas, da obvestila o aktualnih nevarnostih spremljate na https://www.varninainternetu.si/, kjer se lahko naročite tudi na aktualne novice.

30. 3. 2020 OBVEZNA UPORABA ZAŠČITNIH MASK IN ROKAVIC ZA VSTOP V BANKO: skladno z Odlokom Vlade RS o začasni splošni prepovedi gibanja in zbiranja ljudi na javnih mestih ter površinah v Republiki Sloveniji in prepovedi gibanja izven občin, za vstop v poslovalnice bank in hranilnic poleg obveznega izvajanja higienskih ukrepov in upoštevanja varne razdalje do drugih oseb, obvezna še uporaba zaščitne maske ali druge oblike zaščite ustnega in nosnega predela (šal, ruta ali podobne oblike zaščite), ki prekrijejo nos in usta. Obvezna je tudi nošnja zaščitnih rokavic. Podrobna obrazložitev natej povezavi.

26. 3. 2020 OBVESTILO ZA UPORABNIKE SEFOV:  zaradi izrednih razmer bo od srede, 1. 4. 2020, do nadaljnjega, dostop do sefov mogoč vsak delovnik med 9. in 12. uro. Za dodatne informacije vam je na voljo poslovalnica Stekleni dvor, mail: info.ljsd.si@addiko.com.

24. 3. 2020 OBVESTILO ZA UPOKOJENCE:  v času izplačila pokojnin oz. v torek, 31. marca, in v sredo, 1. aprila, bodo delujoče Addiko poslovalnice odprte dlje, in sicer od 8. 00 do 13.00 ure. Upokojence prosimo, da poslovalnice banke obiščejo  le v nujnem primeru. Več informacij in priporočil na tej povezavi.

16. 3. 2020 POMEMBNO OBVESTILO: z namenom preprečevanja širjenja koronavirusa bodo Addiko poslovalnice poslovale po spremenjenem delovnem času:

Od ponedeljka do petka od 8.30 do 13. ure

Sobota, nedelja in prazniki – zaprto.

Hkrati bodo določene Addiko poslovalnice zaprte. Preverite delovanje in nadomestne lokacije na tej povezavi.

12. 3. 2020 Nasveti in priporočila za poslovanje z banko zaradi koronavirusa.
12. 3. 2020 Odpoved nagradne igre Mastercard in Addiko banka vas peljeta v Cannes: Addiko Bank d.d. je v začetku februarja 2020 otvorila nagradno igro, na podlagi katere bi nagrajenec prejel aranžma za ogled filmskega festivala Cannes 2020 za dve osebi, ki bo predvidoma potekal v mesecu maju 2020. V povezavi z dogodki v zadnjih nekaj tednih, ki zadevajo varnostne ukrepe za zajezitev okužb z novim koronavirusom, je Addiko Bank d.d. mnenja, da bi bilo nadaljevanje te kampanje neprimerno. Banka ne želi spodbujati ravnanj, ki bi bla v nasprotju z varnostnimi priporočili državnih organov, prav tako pa glede na današnje razmere ne more zagotoviti, da bo potovanje na filmski festival dejansko lahko tudi omogočila. V skladu s 12. členom Splošnih pogojev nagradne igre »Mastercard® in Addiko banka te peljeta v Cannes«, Addiko Bank d.d. zato s takojšnjim učinkom odpoveduje nagradno igro, in sicer zaradi negotovih in varnostnih okoliščin v zvezi z zajezitvijo širitve koronavirusa, na katere sama ne more vplivati. Vsem sodelujočim se iskreno zahvaljujemo za zaupanje in prosimo za razumevanje.
7. 2. 2020 Zaradi vzdrževalnih del bo moteno delovanje elektronske in mobilne banke od sobote, 8. 2. 2020, od 9. ure do nedelje. 9. 2. 2020, do 12. ure. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.
3. 2. 2020 Obveščamo vas, da se bo dne, 17. 2. 2020, spremenil cenik. Spremembe se nanašajo na kreditno in dokumentarno poslovanje in veljajo samo za novo sklenjene posle od dne, 17. 2. 2020, dalje. Spremembe, ki bodo aktualne, so objavljene na spletni strani v sklopu Ceniki.

 

Arhiv:

17. 12. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi nadgradnje danes, 17. 12. 2019, med 21. in 24. uro, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.
15. 12. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi nadgradnje v nedeljo, 15. 12. 2019, med 7. in 22. uro, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.
5. 12. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 8. 12. 2019, moteno delovanje Addiko Business EBank. Iskreno se opravičujemo zaradi morebitnih nevšečnosti in prosimo za razumevanje.
13. 11. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi redne večje nadgradnje informacijskega sistema banke v nedeljo, 17. 11. 2019, od 7.00 do 12.00 ure, moteno delovanje elektronske in mobilne banke za fizične osebe, infomativnih izračunov kreditov in sklepanja kreditov. Hvala za razumevanje.
28. 10. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bodo dne, 10. 11. 2019, stopili v veljavo novi Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev prek transakcijskega računa za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva in dne, 11. 11. 2019, Splošni pogoji poslovanja s poslovno MasterCard kartico . Novi Splošni pogoji bodo dostopni v vseh poslovalnicah Addiko banke in na spletni strani www.addiko.si. V dopolnjenih Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev prek transakcijskega računa za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva smo dopolnili vsebino, da lahko banka v primeru zaznave prevare, zavrne inicirano transakcijo. V dopolnjenih Splošnih pogojih poslovanja s poslovno MasterCard kartico pa smo poenotili besedilo s pogodbo, dopolnili vsebino z dodatnimi možnostmi odstopa od pogodbe ter zavrnitve banke za izdajo oz. preklic kartice določenemu imetniku.
27. 10. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bosta zaradi redne nadgradnje informacijskega sistema banke v nedeljo, 27. 10. 2019, od 6. do 14. ure motena delovanje spletne banke Addiko Ebank in delovanje mobilne banke Addiko Mobile. Hvala za razumevanje.
3. 10. 2019 Obvestilo za javnost ZBS: Pojav ponudb na Facebooku za najem lažnih kreditov preko spleta
13. 9. 2019 PSD2 – Direktiva o plačilnih storitvah: novosti in spremembe.
5. 9. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bodo zaradi redne večje nadgradnje informacijskega sistema banke bodo v soboto, 14. 9. 2019, zaprte naslednje poslovalnice Addiko banke:
– Addiko Bank Express, BTC Ljubljana
– Poslovalnica Maribor Tabor
– Poslovalnica Ptuj
– Poslovalnica Krško
Poslovalnice bodo za vas ponovno odprte v ponedeljek, 16. 9. 2019.
Iskreno se opravičujemo zaradi morebitnih nevšečnosti in prosimo za razumevanje
27. 8. 2019  V Addiko banki smo poenostavili in pohitrili sistem aktivacije vaše mobilne banke. Aktivacija je od sedaj avtomatska in mogoča 24 ur vse dni v letu.
1. 4. 2019 Obveščamo vas, da se je s 31. 3. 2019 zaključilo obdobje za unovčenje točk Addiko kluba zbranih v preteklem obdobju. Vse neizkoriščene točke smo z današnjim dnem izbrisali. O novostih vas bomo obveščali.
14. 3. 2019 Obveščamo vas, da smo skladno z direktivno PSD2 in pripadajočimi regulatornimi tehničnimi standardi, v sodelovanju s podjetjem Bankart d.o.o. razvili testne vmesnike oz. API-je za ponudnike storitev (TPP).Tehnične specifikacije, testni portal za testiranje programske opreme in aplikacij vseh obveznih API-jev za nove plačilne storitveso vam na voljo na povezavi: https://openbanking-test.bankart.si/addiko.
7. 3. 2019 Obveščamo vas, da so težave, ki smo jih imeli z delovanjem informacijskega sistema banke v začetku tedna, v večini odpravljene.  Vzrok za težave je izključno interne narave, povezan z operativnim delovanjem IT sistemov banke, zato so vsa tveganja, povezana z zunanjimi varnostnimi dejavniki, ki bi lahko kakorkoli vplivali na zaupnost, pravilnost in celovitost podatkov banke in njenih strank, v celoti izvzeta.  Sredstva na transakcijskih računih strank banke so popolnoma varna. Trenutno intenzivno delamo na popolni vzpostavitvi delovanja celotnega sistema in nudenja vseh bančnih storitev našim strankam.  Spletna in mobilna banka trenutno delujeta nemoteno. Našim cenjenim strankam se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.

6. 3. 2019  Obveščamo vas, da danes nadaljujemo z odpravljanjem težav pri delovanju spletne in mobilne banke. Sistemska napaka je odpravljena, izvajamo pa potrebne korake za vzpostavitev delovanja vseh sistemov.
Normalno delovanje bomo poskušali vzpostaviti v najkrajšem možnem času, do tedaj pa vas prosimo, da se v primeru konkretnih vprašanj ali nujnih potreb oglasite v vam najbližji poslovanici, kjer vam bomo poskušali pomagati.
Za nevšečnosti se vam opravičujemo.

5. 3. 2019 Obveščamo vas, da prihaja občasno do težav pri delovanju spletne in mobilne banke, pri čemer obstaja tudi možnost prikaza neustreznih stanj na transakcijskih računih. Napako odpravljamo. Za nevšečnosti se vam opravičujemo.

6. 11. 2018 Od četrtka, 8. novembra, od 23. ure, do ponedeljka, 12. novembra, do 8. ure, bomo izvajali obsežnejše nadgradnje. Več informacij preberite tukaj.

27. 7. 2018 Na pobudo Uprave kriminalistične policije posredujemo obvestilo glede direktorskih prevar (CEO Frauds), ki si ga lahko preberete tukaj.

10. 7. 2018 Obveščamo vas, da bo Poslovalnica Tabor Maribor ponovno odprta v sredo, 25. 7. 2018. Bankomat in DNT na vhodu nakupovalnega centra obratujeta nemoteno. Hvala za razumevanje.

9. 7. 2018 Obveščamo vas, da bo zaradi posodobitev jutri, 10. 7. 2018, od 21. do 24. ure moteno delovanje spletne banke Addiko Ebank in mobilne banke Addiko Mobile. Hvala za razumevanje.

4. 7. 2018 Obveščamo vas, da bo zaradi posodobitev danes, 4.7.2018, od 22. do 23.ure prekinjeno, v petek, 06.07.2018, pa od 21. do 24. ure moteno delovanje spletne banke Addiko Ebank in mobilne banke Addiko Mobile. Hvala za razumevanje.

Virtualne valute – Opozorilo Evropskih nadzornih organov

PSD2 – Direktiva o plačilnih storitvah:

Addiko Bank Slovenija