23. 9. 2022 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v petek, 23. 9. 2022, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje mKredita v mobilni banki Addiko Mobile in Kredita na spletu na spletni strani hipkredit.addiko.si. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

6. 9. 2022 – Obveščamo vas, da banke in hranilnice, članice Združenja bank Slovenije, v zadnjih dneh beležijo povečano število lažnih sporočil prek elektronske pošte, ki jih prejemajo njihove stranke. Če prejmete tovrstno sporočilo, ne odgovarjajte pošiljatelju ter ne odpirajte priponk ali spletnih povezav, ampak sporočilo takoj trajno izbrišite. Več si preberite v spodnjem članku: https://www.zbs-giz.si/banke-zaznavajo-povecano-stevilo-laznih-sporocil-prek-elektronske-poste-ne-odpirajte-povezav-in-ne-vnasajte-svojih-podatkov/.

1. 9. 2022 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del v soboto, 3. 9. 2022, od 20. ure, do nedelje, 4. 9. 2022, do predvidoma 12. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke za fizične osebe ter spletne banke za podjetja. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 8. 2022 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v petek, 19. 8. 2022, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje mKredita v mobilni banki Addiko Mobile in Kredita na spletu na spletni strani hipkredit.addiko.si. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

4. 8. 2022 – Obveščamo vas, da se je na trgu povečalo število investicijskih prevar. Če razmišljate o investiranju sredstev v kriptovalute, ste na spletu ali preko družbenih omrežji zasledili investicijsko ponudbo, ki zagotavlja izredno visoke donose, bodite pozorni! S preuranjeno odločitvijo lahko postanete žrtev investicijske prevare. V priloženih dokumentih se seznanite z značilnostmi investicijskih prevar in s priporočili, kako se zaščititi pred tovrstnimi prevarami.

25. 7. 2022 – Če ste uporabnik operacijskega sistema iOS in vam mobilna banka Addiko Mobile ne deluje, vas prosimo, da jo posodobite na zadnjo verzijo. Obiščite App Store in tam izberite mobilno banko Addiko Mobile Slovenija. Naložite jo na svoj telefon in posodobitev se bo izvedla avtomatsko.

22. 7. 2022 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v petek, 22. 7. 2022, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje mKredita v mobilni banki Addiko Mobile in Kredita na spletu na spletni strani hipkredit.addiko.si. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

21. 7. 2022 – Obveščamo vas, da je na družbenem omrežju Facebook zaznana lažna nagradna igra, kjer se kot nagrada oglašuje električni skiro. Za sodelovanje v nagradni igri se zahteva kartično plačilo v višini 2,00 EUR. V nadaljevanju ponudnik nagradne igre zlorabi pridobljene podatke o kartičnem plačilnem sredstvu ter izvede neodobrene finančne transakcije. Vse stranke opozarjamo, da ne sodelujejo v omenjeni nagradni igri, saj je razpisana z namenom pridobitve kartičnih podatkov in kasnejših zlorab.

15. 7. 2022 – POMEMBNO: Obveščamo vas, da mobilna banka Addiko Mobile ponovno deluje in lahko v njej opravljate vse storitve, ki jih nudi.

14. 7. 2022 – Obveščamo vas, da je trenutno moteno delovanje mobilne banke Addiko Mobile. Takoj, ko bo mobilna banka ponovno delovala, vas bomo obvestili. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

13. 7. 2022 – Bančni in finančni sektor Evropske unije, kot tudi svetovni plačilni sistemi, se trenutno prilagajajo uvedenim omejevalnim ukrepom proti Rusiji in Belorusiji zaradi razmer v Ukrajini. Kot bančna skupina, ki deluje v EU, mora tudi Addiko banka upoštevati veljavne zakone in predpise o sankcijah v vsaki jurisdikciji, kjer poslujemo, ter temeljito preučiti vse informacije in podrobnosti v zvezi s plačili v tujino. Zaradi zapletenosti sankcij in hitrosti izvajanja regulatornih sprememb lahko tudi naše partnerske banke potrebujejo dodaten čas za izvršitev vaših plačilnih nalogov. Zato vas prosimo za razumevanje, če bomo morda potrebovali več časa za obdelavo vaših plačil. Hkrati vas vljudno prosimo, da upoštevate trenutno stanje in imate na voljo vso spremljajočo dokumentacijo, da bi omogočili hitrejšo obdelavo plačil. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in zahvaljujemo za sodelovanje.

6. 7. 2022 – Obveščamo vas, da smo ponovno zaznali elektronska sporočila, v katerih se pošiljatelj lažno predstavlja kot Addiko Bank d.d. Pošiljatelj v sporočilu nagovarja prejemnika, da odpre spletno povezavo, ta pa lahko vsebuje zlonamerno programsko opremo. Če ste prejeli tovrstno sporočilo, ne odgovarjajte pošiljatelju ter ne odpirajte priponk ali spletnih povezav, ampak sporočilo takoj trajno izbrišite iz svojega elektronskega poštnega predala. Če ste spletno povezavo že odprli, vam svetujemo, da poiščete pomoč IT strokovnjaka, ki bo preveril morebitno okuženost vaše naprave z zlonamerno programsko opremo. V primeru okužbe svetujemo, da dogodek takoj prijavite policiji in zamenjate gesla za dostop do spletnih storitev (e-pošta, e-banka in podobno). Če ste na linku vpisovali še kakšne druge podatke bodisi varnostne ali identifikacijske, takoj kontaktirajte banko na telefonsko številko: +386 (0)1 580 43 00.

1. 7. 2022 – Ponovno smo zaznali lažna SMS sporočila, kjer se pošiljatelj predstavlja v imenu Addiko Bank d.d in prejemnike poziva, da preko SMS sporočila posredujejo odgovor glede izkušnje z banko ali da preko telefonske številke, ki je navedena v sporočilu, posredujejo zahtevek za odjavo od prejema sporočil. Sporočilo vsebuje tudi lažno internetno povezavo za vpogled v obdelavo osebnih podatkov. Primer vsebine lažnega sporočila (telefonska številka in internetna povezava iz varnostnih razlogov nista prikazani): »Zaupajte nam svojo Addiko izkusnjo! Odgovorite z DA (brezplacno). Odjava mogoca s STOP na (tel. števila). Obdelava podatkov na (spletna povezava). Addiko banka«. Če ste prejeli tovrstno SMS sporočilo, opozarjamo, da ni bilo izdano s strani Addiko Bank d.d. in da ne sledite navodilom, ki so navedena v sporočilu (npr. pošiljanje dogovora, odjave ali sledenje spletni povezavi), ampak SMS sporočilo trajno izbrišite iz naprave. Če ste sledili navodilom v SMS sporočilu in posredovali varnostne ali identifikacijske podatke, takoj kontaktirajte banko na telefonsko številko: +386 (0)1 580 43 00.

30.6.2022 – Cenjene stranke obveščamo, da bo poslovalnica Addiko banke Maribor Tabor, ulica Eve Lovše 1, Maribor, od 1. julija do 31. avgusta 2022 poslovala z novim delovnim časom.

Poslovalnica bo odprta:

  • od ponedeljka do petka: 8:00 – 12:00 in 13:00 – 16:30.

Ob sobotah bo poslovalnica zaprta.  Bankomat je na voljo ves čas odprtja trgovskega centra.

17. 6. 2022  – Cenjene stranke obveščamo, da bosta zaradi vzdrževalnih del v  soboto, 18. 6. 2022, zaprti poslovalnici Addiko banke:

  • Addiko poslovalnica v nakupovalnem centru Mercator Tabor II., Ulica Eve Lovše 1, Maribor
  • Addiko poslovalnica v nakupovalnem centru Supernova Rudnik, Jurčkova cesta 223, Ljubljana

16. 6. 2022 – S strani policije smo bili obveščeni o povečanem številu »Phishing« napadov, ki potekajo preko elektronske pošte ali sporočil SMS, in so usmerjeni predvsem na podjetja.

V »Phishing« sporočilu se pošiljatelj lažno predstavlja v imenu banke ter poziva prejemnika, da se preko povezave v sporočilu vpiše v spletno banko in potrdi spremembo splošnih pogojev. Povezava v sporočilu vodi do lažne spletne strani in če prejemnik sporočila vpiše svoje uporabniško ime in geslo za dostop do elektronske banke, te podatke neposredno posreduje napadalcem.

V nadaljevanju goljufi kontaktirajo dejanske uporabnike računov spletne banke preko telefonskega klica ter pod pretvezo, da so predstavniki banke, od njih pridobijo dodatne varnostne elemente za vstop in spremembo uporabniških računov.

Če uporabnik spletne banke goljufom zaupa vse varnostne identifikacijske elemente,  omogoči izvedbo sprememb podatkov v uporabniškem računu in dostop do spletne banke ter posledično izvedbo nepooblaščenih transakcij.

Vse stranke pozivamo, da ne vstopajo v spletno banko preko spletnih povezav, ki jih prejmejo po elektronski pošti, sporočilu SMS ali drugem komunikacijskem kanalu, ampak vedno preko le vpisa spletnega naslova v spletni brskalnik oz. preko predhodno shranjenega zaznamka. Prav tako je izredno pomembno, da uporabnik nikoli ne deli varnostnih elementov z drugimi osebami oz. da ne izvaja potrditve znotraj uporabniškega računa za potrjevanje transakcij po nalogu tretjih nepoznanih oseb.

POMEMBNO: Banka ne bo nikoli zahtevala, da preko elektronske pošte ali telefona delite podatke o varnostnih elementih svojega elektronskega bančništva.

Če bi zaznali tovrstno prevaro, takoj kontaktirajte banko na telefonsko številko +386 (0)1 580 43 00. Prav tako svetujemo, da dogodek prijavite policiji in o njem obvestite Center za kibernetsko varnost (SI-CERT).

27. 5. 2022 –  S 1. junijem 2022 se bo spremenila zgornja meja limita za enkratno plačilo z brezstičnimi karticami in sicer s 25 EUR na 50 EUR. Za plačilo, do vključno 50 EUR, na POS terminalu na prodajnem mestu v Sloveniji tako ne bo več potreben vnos PIN številke, zato bo vaše plačevanje z brezstičnimi karticami še hitrejše in enostavnejše.  Po novem bo vnos PIN številke potreben za potrjevanje brezstičnih plačil nad 50 EUR (izjemoma za brezstična plačila pod 50 evrov, kadar bo takšna zahteva POS terminala).
V Addiko banki smo zaradi zagotavljanja dodatne varnosti pri brezstični uporabi kartic določili skupni limit za izvajanje brezstičnih transakcij brez vnosa PIN-številke na 100 EUR ali 5 zaporednih brezstičnih transakcij do 50 EUR. To pomeni, da ko bo stranka dosegla skupni znesek predhodnih zaporednih brezstičnih plačil brez PIN-a, ki pri Addiko banki znaša 100 EUR, bo morala v nadaljevanju tudi pri plačilu zneska pod 50 evrov na prodajnih mestih na POS terminalu vpisati PIN številko svoje kartice. Prav tako bo morala vnesti PIN številko, ko bo opravila 5 zaporednih brezstičnih transakcij.
Spremembe bodo objavljene na spletni strani banke: https://www.addiko.si/obcani/kartice/brezsticno-placevanje/.

6. 5. 2022 – Skladno z regulativo potrjevanja spletnih nakupov je od 3. 5. 2022 dalje za potrjevanje in uspešno plačilo spletnih nakupov z Addiko karticami Mastercard nujno potreben aktiviran račun Rekono (mobilna aplikacija Rekono OnePass). Kaj aktiviran račun Rekono pomeni v praksi?

  1. Najprej morate ustvariti svoj račun Rekono. Kako aktivirati račun Rekono ter ustrezna navodila in povezave, najdete na naši spletni strani https://www.addiko.si/obcani/kartice/varna-uporaba-kartic/.
  2. Ko ste ustvarili račun Rekono, lahko potrjujete spletne nakupe z Addiko karticami Mastercard na dva načina:
  • Preko mobilne aplikacijo Rekono OnePass, ki jo enostavno, v nekaj korakih, namestite na svoj mobilni telefon in vanjo vnesete podatke svoje Addiko kartice Mastercard. Aplikacija je na voljo za naprave z operacijskim sistemom Android, iOS in Huawei.
  • Z uporabo posebne številke PIN, ki si jo določite v računu Rekono, in enkratnega gesla, ki ga prejmete preko sporočila SMS (Rekono SMS OTP).

Za vse dodatne informacije in pomoč so vam na voljo tudi naši svetovalci, vsak delovnik med 8. in 16. uro, na telefonski številki 01 580 40 00 ali e-naslovu: karticno.poslovanje.si@addiko.com.

4. 5. 2022 – Obveščamo vas, da smo ponovno zaznali lažna elektronska sporočila, kjer se pošiljatelj predstavlja v imenu Addiko Bank d.d. in preko spletne povezave prejemnike preusmerja na lažno spletno stran za vstop v Addiko spletno banko. Tudi v tem primeru gre za tako imenovano »Ribarjenje« (ang. »Phishing«), s katerim pošiljatelj želi pridobiti varnostne podatke za prijavo v spletno banko Addiko EBank. Pošiljatelj posreduje sporočila iz prirejenega lažnega spletnega naslova (ang. »Spoofing«) Addiko Ebank socur@kitiles.com.au. V sporočilu prejemnika obvešča, da je bilo zaznano več poizkusov prijav v Ebank z nepoznane lokacije, ter da naj sledijo povezavi in spremenijo geslo za vstop v Ebank. Povezava, ki se nahaja v elektronskem sporočilu, vodi do lažne spletne strani, ki posnema vstopno točko spletne banke Addiko EBank, preko katere pošiljatelj želi pridobiti uporabniška imena in gesla za vstop v spletno banko. Vse morebitne prejemnike tovrstnih sporočil opozarjamo, da v nobenem primeru ne sledijo navodilom pošiljatelja in elektronsko sporočilo takoj trajno izbrišejo iz svojega elektronskega predala. Če ste se prepoznali kot žrtev prevare in ste posredovali svoje varnostne bančne podatke neznanim prejemnikom, takoj kontaktirajte banko na telefonsko številko +386 (0)1 580 43 00. Prav tako svetujemo, da dogodek prijavite policiji in o njem obvestite Center za kibernetsko varnost (SI-CERT). Celotno sporočilo lahko preberete tukaj.

3. 5. 2022 – Obveščamo vas, da zaradi vzdrževalnih del danes, v torek, 3. 5. 2022, od 23. ure, do jutri, srede, 4. 5. 2022, do predvidoma 9. ure, ne bo deloval mKredit v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

20. 4. 2022 – Obveščamo vas, da bosta zaradi vzdrževalnih del danes, v sredo, 20. 4. 2022, od 18. do 21. ure, nedelujoča mKredit v mobilni banki Addiko mobile ter spletni kredit na spletni strani hipkredit.addiko.si. V četrtek, 21. 4. 2022, od 23. ure do polnoči,  pa bo zaradi vzdrževalnih del moteno delovanje mobilne in spletne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

5. 4. 2022 – Obveščamo vas, da evropski plačilni sistem TARGET2 na veliki petek, 15. aprila 2022, in na velikonočni ponedeljek, 18. aprila 2022, ne bo posloval, zato Addiko banka, tako kot tudi druge banke in hranilnice v državah Evro območja, ne bodo izvajala medbančnega plačilnega prometa. Posledično na navedena dneva ne bodo delovali tudi domači klirinški plačilni sistemi, ki so posredno vezani na poravnavo v sistemu TARGET2. V petek, 15. aprila 2022, bo možna le izvedba internih plačil v okviru banke. Navedena omejitev velja tudi za direktne obremenitve SEPA (SDD). Nalogi za SDD z datumom plačila 15. april 2022 bodo tako poravnani v torek, 19. aprila 2022, kar pomeni, da bodo s tem datumom obremenjeni računi plačnikov in sredstva nakazana na račune prejemnikov plačil. Addiko banka bo plačilni promet v polnem obsegu izvajala naslednji delovni dan, v torek, 19. aprila 2022.

Izvrševanje takojšnjih plačil bo med velikonočnimi prazniki potekalo nemoteno. Nemoteno bo delovala tudi storitev Flik, ki omogoča takojšnje, brezplačno in enostavno pošiljanje denarja med bančnimi računi fizičnih oseb, ki so odprti pri bankah in hranilnicah v Sloveniji.

1. 4. 2022  – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del v soboto, 2. 4. 2022, od 22. ure, do predvidoma nedelje, 3. 4. 2022, do 9. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke za fizične osebe ter spletne banke za podjetja. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

31. 3. 2022 – Obveščamo vas, da bo zaradi nadgradnje danes, v četrtek, 31. 3. 2022, predvidoma od 23.30. ure, do petka, 1. 4. 2022, do 11. ure, moteno delovanje mKredita v mobilni banki Addiko Mobile in Kredita na spletu na spletni strani hipkredit.addiko.si. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

18. 3. 2022 – Obveščamo vas, da bosta zaradi vzdrževalnih del danes, v petek, 18. 3. 2022, predvidoma od 21. do 23. ure, nedelujoča mKredit v mobilni banki Addiko mobile ter spletni kredit na spletni strani hipkredit.addiko.si. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

15. 3. 2022 – Obveščamo vas, da smo ponovno zaznali lažna elektronska sporočila, v katerih se pošiljatelj predstavlja v imenu Addiko Bank d.d. in preko spletne povezave prejemnike preusmerja na lažno spletno stran za vstop v Addiko spletno banko. Tudi v tem primeru gre za tako imenovano »Ribarjenje« (ang. »Phishing«), s katerim pošiljatelj želi pridobiti varnostne podatke za prijavo v spletno banko Addiko EBank. Pošiljatelj posreduje sporočila iz prirejenega lažnega spletnega naslova (ang. »Spoofing«) ebank.si@addiko.com. V sporočilu prejemnika obvešča, da zaradi napake v profilu ni bilo možno izvesti prilivne transakcije ter poziva prejemnika, da sledi lažni povezavi v elektronskem sporočilu, kjer bo lahko odpravil napako v svojem bančnem profilu. Povezava, ki se nahaja v elektronskem sporočilu, vodi do lažne spletne strani, ki posnema vstopno točko spletne banke Addiko EBank, preko katere pošiljatelj želi pridobiti uporabniška imena in gesla za vstop v spletno banko. Vse morebitne prejemnike tovrstnih sporočil opozarjamo, da v nobenem primeru ne sledijo navodilom pošiljatelja in elektronsko sporočilo takoj trajno izbrišejo iz svojega elektronskega predala. Če ste se prepoznali kot žrtev prevare in ste posredovali svoje varnostne bančne podatke neznanim prejemnikom, takoj kontaktirajte banko na telefonsko številko +386 (0)1 580 43 00. Prav tako svetujemo, da dogodek prijavite policiji in o njem obvestite Center za kibernetsko varnost (SI-CERT). Več podrobnosti o navedenem primeru prevare si lahko preberete tudi tukaj Phishing_15032022. Več o prevari »Ribarjenje« in drugih oblikah spletnih prevar ter kako se lahko zavarujemo pred njimi, si lahko ogledate na povezavi Združenja bank Slovenije (https://www.zbs-giz.si/mesec-kibernetske-varnosti-za-varno-poslovanje-lahko-najvec-storite-sami/).

8. 3. 2022 – Obveščamo vas, da smo ponovno zaznali elektronska sporočila, v katerih se pošiljatelj lažno predstavlja v imenu Addiko Bank d.d. Pošiljatelj v sporočilu navaja lažne informacije o izvedenih plačilnih transakcijah s strani »EUROPEAN CENTRAL BANK« in nagovarja prejemnika, da za izvedbo transakcije preko spleta kontaktira plačnika. Ker gre v tem primeru najverjetneje za tako imenovano »Ribarjenje« (ang. »Phishing«), s katerim želijo goljufi pridobiti osebne in zaupne bančne varnostne podatke (npr. uporabniško ime in geslo za vstop v spletno banko), vas opozarjamo, da v nobenem primeru ne sledite navodilom pošiljatelja ter ne razkrivate svojih osebnih in varnostnih podatkov, ampak sporočilo takoj trajno izbrišete iz svojega elektronskega poštnega predala. Če ste se prepoznali kot žrtev prevare in ste posredovali svoje varnostne bančne podatke neznanim prejemnikom, takoj kontaktirajte banko na telefonsko številko +386 (0)1 580 43 00. Prav tako svetujemo, da dogodek prijavite policiji in obvestite Center za kibernetsko varnost (SI-CERT). POMEMBNO: Banka ne bo nikdar zahtevala, da preko elektronske pošte ali telefona delite podatke o varnostnih elementih svojega elektronskega bančništva ali plačilnih kartic (npr. geslo, PIN, CVV koda). Več podatkov o »Ribarjenju« (ang. »Phishing«) si lahko preberete na spletni povezavi: www.varninainternetu.si/phishing-kraja-podatkov/

28. 2. 2022 – Obvestilo strankam v zvezi z razvijajočimi se razmerami med Rusijo in Ukrajino: Addiko banka posluje nemoteno. Preberite več!

25. 2. 2022 – 23. 2. 2022 so bili v Uradnem list EU objavljeni omejevalni ukrepi vezani na izredne razmere v Ukrajini. Več o omejevalnih ukrepih si lahko preberete na povezavi: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/?uri=OJ:L:2022:042I:TOC. Da bomo za vas še naprej lahko nemoteno zagotavljali izvajanje plačilnega prometa z Rusijo in Ukrajino, vas prosimo, da pred izvedbo transakcije zagotovite ustrezno podporno dokumentacijo (račun, naročilnica, CMR), ki mora vsebovati sledeče podatke:

  • Naziv blaga, sredstva ali storitve, ki je predmet transakcije,
  • Podatke o končnem prejemniku blaga, izdelka ali storitve (naziv, naslov, kraj, regija, država)
  • Podatek o poreklu blaga pri odlivnih transakcijah.

Dokumentacijo posredujte na elektronski naslov vašega poslovnega svetovalca.

Banka si na podlagi veljavne zakonodaje, internih aktov in postopkov Banke ter specifičnih ukrepov, predpisanih s strani pristojnih mednarodnih organizacij, pridržuje pravico, da zavrne izvršitev transakcije, ki bi lahko pomenila kršitev mednarodnih omejevalnih ukrepov.

18. 2. 2022 – Obveščamo vas, da smo na spletu zaznali spletno stran www.addikoslines.com in Facebook profil Addikos-Line Services, kjer se ponudnik finančnih storitev predstavlja kot Addikos Bank, ter kot . kontaktni naslov navaja sedež družbe Addiko Bank d.d.

Addiko Bank d.d. ni v nikakršni povezavi z navedenim ponudnikom, kot tudi ne z omenjeno spletno stranjo in Facebook računom. Zato vam, da ne postanete žrtev prevare, odsvetujemo kakršnokoli komunikacijo, predvsem pa deljenje osebnih ali bančnih podatkov na omenjenih spletnih straneh.

18. 2. 2022 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v petek, 18. 2. 2022, predvidoma med 21. in 23. uro, občasno moteno delovanje mobilne in spletne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

1. 2. 2022 – Obveščamo vas, da je Addiko express poslovalnica BTC – HALA A od 24. januarja do nadaljnjega zaprta zaradi bolezni.  Stranke lahko v tem času nemoteno opravljajo bančne storitve vsak delovnik od 8:00 do 12:00 in od 13:00 do 16:30 v:

  • Addiko poslovalnici STEKLENI DVOR, Dunajska cesta 117, Ljubljana,
  • Addiko poslovalnici TRG OF, Trg Osvobodilne fronte 12, Ljubljana,

Za opravljanje vseh bančnih storitev so vam na voljo tudi bankomati, ki so redno preskrbljeni z gotovino, ter digitalni kanali – spletna in mobilna banka, kjer lahko opravljate nakazila, plačila računov in položnic, sklepate depozite in limite ter druge bančne storitve. Za več informacij lahko pokličete naš klicni center na telefonsko številko (01) 580 42 28.

27. 1. 2022 – Obvestilo za javnost Združenja bank Slovenije – Zaznani novi poskusi spletnih prevar – phishing

25. 1. 2022 – POZOR! Zaznali smo lažna elektronska sporočila, v katerih se pošiljatelj lažno predstavlja kot predstavnik Addiko Bank d.d. Pošiljatelj v sporočilu navaja lažne informacije o izvedenih plačilnih transakcijah in nagovarja prejemnika, da odpre priponko sporočila, ta pa lahko vsebuje zlonamerno programsko opremo. Preberite več!

20. 1. 2022 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del jutri, v soboto, 21. 1. 2022, predvidoma od 21. do 24. ure, moteno delovanje mobilne in spletne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 1. 2022 – Obveščamo vas, da bosta zaradi vzdrževalnih del danes, v sredo, 19. 1. 2022, od 17.30 do predvidoma 18.30, mKredit znotraj Addiko mobile ter spletni kredit na stani hipkredit.addiko.si nedelujoča.  Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

Arhiv:

23. 12. 2021 – Ne spreglejte! Predpraznični delovni čas Addiko banke: vse poslovalnice Addiko banke bodo v petek, 24. decembra, in v petek, 31. decembra, odprte le do 12. ure. Želimo vam prijetne praznike!

23. 12. 2021 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v četrtek, 23. 12. 2021, predvidoma od 21. do 22. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

17. 12. 2021 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 19. 12. 2021, predvidoma od 20. do 24. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

10. 12. 2021 – Prednovoletni čas, je čas, ko mormo biti še posebej pozorni na potencialne spletne in finančne prevare. Zato vas obveščamo vas, da se je pojavil nov tip zlorab z izvedbo močno avtenticiranih spletnih transakcij (ECI5). Značilnost teh zlorab je prevara komitentov bank oziroma imetnikov plačilnih kartic, ki prevarantom posredujejo vse svoje »osebne« in varnostne elemente/podatke, da lahko prevaranti pridobijo dostop do njihovih mobilnih denarnic ali digitalnih identitet (Rekono) in posledično izvajajo potrjevanje spletnih transakcij, ki zahtevajo močno avtentikacijo. Več informacij in primeri zlorab so vam na voljo v obvestilu Bankarta na tej povezavi.

9. 12. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v soboto, 11. 12. 2021, predvidoma od 7. do 22. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

6. 12. 2021 – Zaradi izvajanja posodobitev informacijske tehnologije bodo v soboto, 11. decembra 2021, zaprte naslednje poslovalnice:

  • Addiko express poslovalnica BTC – HALA A,
  • Addiko poslovalnica Krško – Supernova QLANDIA,
  • Addiko poslovalnica Ptuj – Supernova  QLANDIA,
  • Addiko poslovalnica Maribor TABOR, Ulica Eve Lovše 1

 Svetujemo vam, da nujne transakcije opravite pravočasno. Kartično poslovanje in delovanje bankomatov bo potekalo nemoteno. Prosimo vas za razumevanje, za katerega se vam vnaprej zahvaljujemo.

3. 12. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 5. 12. 2021, od 7. do 19. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

24. 11. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 28. 11. 2021, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

23. 11. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v torek, 23. 11. 2021, predvidoma od 22. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 11. 2021 – V zadnjem obdobju je zaznanih večje število tako imenovanih »phishing« prevar, ki so usmerjene na osebe, ki prodajajo izdelke preko spletnih malih oglasov. Prevara poteka tako, da prodajalca izdelka na spletnih malih oglasih kontaktira potencialni kupec, praviloma iz tuje telefonske številke preko namenskih aplikacij za komuniciranje kot sta Viber ali WhatsApp, kjer ima kreiran lažen profil. Če je izdelek na voljo, se potencialni kupec oz. goljuf hitro odloči na nakup, in sicer tako, da prodajalca izdelka usmeri na spletno stran, kjer naj bi vpisal podatke o kreditni kartici na katero bo prejel plačilo, blago pa bo namesto kupca prevzela kurirska služba. Ker gre za lažne strani, ki uporabljajo imena znanih ponudnikov (npr. ponudniki  poštnih storitev ali ponudniki spletnih malih oglasov) in individualno prirejene obrazce, prodajalci dobijo lažen občutek legitimnosti spletnega mesta in vnesejo podatke o kartici, vključno s potrditvenim varnostnim geslom v prepričanju, da bodo prejeli dogovorjeno kupnino. Zgodi se ravno nasprotno, kajti goljufi po pridobitvi podatkov o kartici in varnostni kodi izvedejo plačilo višjih zneskov na drugem prodajnem mestu.

Kako lahko preprečite prevaro? 

Vzemite si čas in preverite pošiljatelja sporočil oz. potencialnega kupca ter bodite pozorni na morebitna odstopanja (generični teksti zapisani v »polomljeni slovenščini«, nerealne ponudbe ali neobičajne prakse, tuje telefonske številke, …). Nikoli ne delite podatkov o kartici in varnostnih elementov z neznani osebami oz. jih ne vnašajte v nepreverjene spletne strani – predvsem, ko spletne povezave prejmete direktno s strani nepreverjenega pošiljatelja oz. potencialnega kupca. Pred potrditvijo spletnega nakupa obvezno preverite podatke v aplikaciji za potrjevanje spletnih plačil oz. v sporočilu SMS, v katerem ste prejeli enkratno potrditveno geslo. Če ste bili žrtev prevare, nemudoma kontaktirajte banko (kontaktno številko najdete na hrbtni strani svoje kartice), prekličite kartico ter primer prijavite policiji.

Podrobnejši opis prevare je dostopen na spletni strani Varni na internetu (https://www.varninainternetu.si/nova-oblika-prevare-ce-prodajate-preko-spletnih-oglasnikov/)

19. 11. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v petek, 19. 11. 2021, od predvidoma 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke ter spletnega kredita zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

8. 11. 2021 – Obvestilo o novih vladnih ukrepih za preprečevanje širjenja bolezni Covid-19 in obisku bančnih poslovalnic – v veljavi od 8. 11. 2021.

4. 11. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, 4. 11. 2021, od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne banke za občane in podjetja ter mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

4. 11. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 7. 11. 2021, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

27. 10. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v sredo, 27. 10. 2021, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

27. 10. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo,  7. 11. in 14. 11. 2021, med 5. in 12.30. uro, moteno delovanje spletne banke Addiko Business EBank – Halcom. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

21. 10. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del od jutri, petka, 22. 10. 2021, predvidoma od 17. ure, do sobote, 23. 10. 2021, do 02. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

14. 10. 2021 – Izdajatelje UPN nalogov s kodo QR obveščamo, da je angleška verzija dokumenta Tehnični standard UPN QR, ki jo je objavilo Združenje bank Slovenije, na voljo na spletni strani https://www.zbs-giz.si/en/standards/.

11. 10. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v ponedeljek, 11. 10. 2021, predvidoma od 22. do 23. ure, moteno delovanje mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

01. 10. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v nedeljo, 3. 10. 2021, predvidoma od 21. do 22. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

28. 9. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v torek, 28. 9. 2021, predvidoma od 21. do 22. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

23. 9. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v četrtek, 23. 9. 2021, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

21. 9. 2021 – Pozor! Goljufije z investicijskimi vlaganji – Policija opozarja na porast goljufij povezanih z investicijskim vlaganjem, in sicer je policija v letošnjem letu do konca meseca avgusta obravnavala že 115 tovrstnih zadev s skupnim oškodovanjem v višini več kot 5 milijonov evrov. Podrobnejši opis goljufij si lahko preberete tukaj ali na spletni strani Policije. V kolikor ste se prepoznali kot žrtev prevare tovrstnih goljufij, o tem nemudoma obvestite banko na elektronski naslov placila.si@addiko.com ter primer prijavite Policiji.

Cenjene stranke tudi obveščamo, da bo jutri, v sredo, 22. 9. 2021, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

17. 9. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v petek, 17. 9. 2021, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

14. 9. 2021 – Obvestilo o novih vladnih ukrepih za preprečevanje širjenja bolezni Covid-19 in obisku bančnih poslovalnic – v veljavi od 15. 9. 2021.

30. 8. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v torek, 7. 9. 2021, predvidoma od 20. do 22. ure, prihajalo do občasnih kratkotrajnih prekinitev delovanja spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

23. 8. 2021 – Stranke obveščamo, da je za podjetja na voljo NOVA elektronska banka Addiko Business EBank, s katero bo poslovanje z vašim Addiko računom še bolj enostavno, pregledno in vedno na dlani. Preverite novosti na tej povezavi.

18. 8. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v petek, 20. 8. 2021, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

29. 7. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v četrtek, 29. 7. 2021, predvidoma od 21. do 24. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

21. 7. 2021 – Reforma referenčnih vrednosti IBOR 

19 7. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v torek, 20. 7. 2021, predvidoma od 22. do 24. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

15. 7. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v petek, 16. 7. 2021, predvidoma od 21. do 24. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

29. 6. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v torek, 29. 6. 2021, predvidoma od 21. do 23. ure moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

29. 6. 2021 – Ponovno odprtje poslovalnic ob sobotah! Cenjene stranke obveščamo, da bodo:

  • Addiko express poslovalnica BTC – HALA A,
  • Addiko poslovalnica Krško – QLANDIA,
  • Addiko poslovalnica Ptuj – QLANDIA,
  • Addiko poslovalnica Maribor TABOR, Ulica Eve Lovše 1

od 3. 7. dalje ponovno odprte ob sobotah, od 9. do 12. ure. V poslovalnicah lahko ob sobotah nemoteno sklepate kredite in opravljate bančne storitve z izjemo gotovinskega poslovanja, plačilnega prometa ter depozitov.

16. 6. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v petek, 18. 6. 2021, od 21. do 24. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

4. 6. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v petek, 4. 6. 2021, od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

21. 5. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo od sobote, 22. 5. 2021, od 9. ure, do nedelje, 23. 5. 2021, do 6. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

17. 5. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v torek, 18. 5. 2021, od predvidoma 7. do 8. ure zjutraj, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

7. 5. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v soboto, 8. 5. 2021, od 00.00 do  14.00, in v ponedeljek, 10. 5. 2021, od 21.00 do 23.00, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

29. 4. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, 29. 4. 2021, od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

22. 4. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da se poslovalnica Addiko banke v Šiški, Trg komandanta Staneta 8, 1000 Ljubljana, z 21. 5. 2021 zapira. Poslovalnica bo ta dan odprta le do 12. ure. Od 21. 5. 2021 dalje na navedeni lokaciji tudi ne bo več na voljo bankomat Addiko banke.

Za opravljanje bančnih storitev na območju Ljubljane so na voljo poslovalnica Stekleni dvor (Dunajska 117I), poslovalnica Trg Osvobodilne fronte (Trg Osvobodilne fronte 12) in Addiko Express poslovalnica BTC (BTC City, dvorana A, Šmartinska cesta 152).

22. 4. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi rednih vzdrževalnih del v ponedeljek, 26. 4. 2021, od 22. do 24. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevščenosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

15. 4. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi rednih vzdrževalnih del jutri, v petek, 16. 4. 2021, od 21. do predvidoma 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevščenosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

15. 4. 2021 – Policija v letu 2021 zaznava porast oškodovanj slovenskih državljanov, ki nasedejo spletnim goljufom ter svoja sredstva vlagajo v različne spletne platforme, ki obljubljajo visoke stopnje donosov. Ne nasedajte jim in ne vlagajte sredstev preko nepreverjenih ponudnikov investicijskih storitev, saj vas lahko obljube o lahkem zaslužku veliko stanejo. Več o tem si lahko preberete tukaj. V kolikor ste zaznali sum prevare pri že izvedenih transakcijah, o tem nemudoma obvestite banko na elektronski naslov placila.si@addiko.com ter primer prijavite Policiji.

30. 3. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v torek, 30. 3. 2021, previdoma med 16. in 18. uro., moteno delovanje spletne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

29. 3. 2021 – Obvestila in priporočila vezana na ukrepe za preprečevanje širjenja Covid-19 med 1. in 11. 4. 2021.

25. 3. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v petek, 26. 3. 2021, od 22. ure, do sobote, 27. 3. 2021, do 6. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 3. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da do danes, v petek, 19. 3. 2021, od 21. do 24. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Delovanje spletne in mobilne banke bo moteno tudi v soboto, 20. 3. 2021, od 22. ure, do nedelje, 21. 3. 2021, do 6. ure. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

5. 3. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da aplikacija za oddajo vloge za Addiko gotovinski kredit na povezavi hipkredit.addiko.si v petek, 5. 3. 2021, od 17. ure, do sobote, 6. 3. 2021, do predvidoma 12. ure, ne bo delovala zaradi posodobitve. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

3. 3. 2021 – Obveščamo vas, da bo Addiko banka v prihodnjih dneh v skladu z Zakonom o plačilnih storitvah, storitvah izdajanja elektronskega denarja in plačilnih sistemih za še večjo varnost vaših financ in še dodatno zmanjšanje možnosti zlorab izvedla nadgradnjo mobilne banke Addiko Mobile. Nova verzija bo imela dodano funkcionalnost, ki bo delovala podobno kot protivirusna zaščita in bo pred zlonamernimi napadi varovala aplikacijo in uporabnika. Nova mobilna banka bo zbirala in obdelovala nekatere nove podatke o vaši mobilni napravi, kot na primer podatke o tem, ali je bila naprava odklenjena (angl. Jailbreak/Root), se v njej nahaja zlonamerna programska oprema ter osnovne tehnične podatke o napravi, ki nam bodo povedali, ali je vaša naprava varna ter da delovanje aplikacije Addiko Mobile ni varnostno ogroženo. V ta namen Addiko banka nikoli ne bo zbirala podatkov o lokaciji naprave, vaših kontaktov, fotografij, videoposnetkov ali podobnih vsebin oziroma vaših pogovorov, zato bo vaša zasebnost v odnosu do banke v celoti zaščitena. Obdelava teh podatkov je obvezna za uporabo Addiko Mobile in programskega generatorja za vstop v Addiko EBank. Več informacij o obdelavi osebnih podatkov v ta namen najdete na https://www.addiko.si/varstvo-podatkov/informacije-o-obdelavi-podatkov-za-addiko-mobile. Vabimo vas tudi k ogledu Priporočil za varno internetno poslovanje, ki jih najdete na povezavi https://www.addiko.si/varnost-internetnega-poslovanja/.

3. 3. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v danes, v sredo, 3. 3. 2021, predvidoma od 22. do 23. ure, moteno delovanje mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevščenosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

22. 2. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v četrtek, 25. 2. 2021, predvidoma od 9. do 13. ure, lahko moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevščenosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

18. 2. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v petek, 19. 2. 2021, od predvidoma 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

12. 2. 2021 – Izdajatelje e-računov obveščamo, da je UniCredit Banka Slovenija d.d. odpravila tehnične težave pri prejemanju e-računov, katerih prejemniki so fizične osebe, ki so stranke UniCredit Banke. Prosimo, da ponovno pošljete e-račune, ki so bili, v obdobju od 5. do 11. februarja, zavrnjeni. Za morebitne nevšečnosti se vam ponovno iskreno opravičujemo in hvala za razumevanje.

11. 2. 2021 – Izdajatelje e-računov obveščamo, da je od 5. 2. 2021 dalje pri prejemnikih, ki so fizične osebe in stranke UniCredit Bank, moteno prejemanje e-računov zaradi tehničnih težav pri UniCredit Banki Slovenije d.d.  V UniCredit Bank napako pospešeno odpravljajo in pričakujejo, da bo razrešena najkasneje do 12. 2. 2021. O ponovnem delovanju vas bomo obvestili, saj bo zavrnjene e-račune treba poslati ponovno. Za morebitne nevšečnosti se iskreno opravičujejo in zahvaljujejo za razumevanje.

9. 2. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo poslovalnica Addiko express v BTC Ljubljana od četrtka, 11. 2. 2021, dalje ponovno odprta od ponedeljka do petka, od 9. do 17. ure. Ob sobotah bo poslovalnica zaprta.

28. 1. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, 28. 1. 2021, predvidoma med 16. do 23. uro, lahko prihajalo do občasnih prekinitev v delovanju spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti sem vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

27. 1. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, 27. 1. 2021, med 16. do 22.30 uro, lahko prihajalo do občasnih prekinitev v delovanju spletne in mobilne banke ter motenj pri prijavi in oddaji plačilnih nalogov. Za morebitne nevšečnosti sem vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

25. 1. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v torek, 26. 1. 2021, med 16. do 21. uro, lahko občasno moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti sem vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

15. 1. 2021 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del moteno delovanje spletne in mobilne banke od sobote, 16. 1. 2021, od 8. ure, do nedelje, 17. 1. 2021, do 8. ure. Za morebitne nevšečnosti sem vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

31. 12. 2020 – s 1. 1. 2021 vstopijo v veljavo nova pravila pri avtentikaciji (potrjevanju/avtoriziranju) transakcij pri spletnih trgovcih. Več podrobnosti o spremembah, ustrezna navodila in povezave najdete na naši spletni strani https://www.addiko.si/obcani/kartice/varna-uporaba-kartic/ .

28. 12. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da se 31. decembra 2020 zaključi prehodno obdobje izstopa Združenega kraljestva iz Evropske unije (t. i. brexit), v katerem je Združeno kraljestvo kljub izstopu iz Evropske unije 31. januarja 2020 še vedno del enotnega trga in carinske unije in zanj še vedno velja pravni red EU. Po 1. januarju 2021 pa bo nastopila vrsta sprememb, saj bo Združeno kraljestvo v odnosu do držav članic Evropske unije postalo t. i. tretja država in se pravila EU zanj ne bodo več uporabljala. Mednje sodijo tudi predpisi na področju bančnih in plačilnih storitev.

Kako bo sprememba vplivala na vaše poslovanje po izstopu 1. 1. 2021? Posledice izstopa boste zaznali na naslednjih področjih:

  • Obračun provizij – za vsa plačila (kreditna, debitna in kartična) v vseh valutah, ki bodo usmerjena na banke v Združenem kraljestvu oziroma za vse prilive v vseh valutah, ki jih bomo prejeli iz banke v Združenem kraljestvu, bomo obračunali neregulirano provizijo za »tretje države«. To pomeni, da se izmenjava plačil z Združenim kraljestvom izenači z obravnavo plačil v ZDA, BiH in druge non-EU države;
  • Navajanje podatkov na plačilnem nalogu – na vseh plačilih, izvršenih  v/iz »tretje države« je potrebno  zagotoviti popolne podatke (račun/IBAN, naziv, naslov, država) plačnika/prejemnika. Banka pred knjiženjem transakcije podatke preveri in v primeru pomanjkljivih ali nesmiselnih podatkov transakcijo lahko tudi zavrne. Predlagamo popolno  navajanje podatkov o prejemniku na vseh plačilih usmerjenih v »tretje države«. Nepopolne podatke na prilivni strani bomo preverjali z banko pošiljatelja, kar lahko pomeni zamudo pri odobritvi vašega računa. V primeru neodzivnosti banke plačnika oziroma plačnika lahko pride tudi do zavrnitve plačila. Predlagamo, da na to opozorite svoje poslovne partnerje;
  • Datum valute na plačilnih nalogih – banke v Združenem kraljestvu ostajajo v Single Euro Payments Area (SEPA), zato bomo vsa plačila na SEPA dosegljive banke v valuti EUR še vedno izvrševali preko plačilnega sistema SEPA in vam s tem zagotavljali datum valute pri prejemnikovi banki isti dan oziroma najkasneje naslednji delovni dan. Plačila v vseh drugih valutah ostajajo valutirana na D+2;
  • Uporaba opcije stroškov – Standard plačilnega sistema SEPA zahteva izključno uporabo opcije »SHA«, za vse druge valute pa je možna uporaba vseh opcij »SHA«, »OUR« in »BEN«.

Navedenih je samo nekaj sprememb, ki se nanašajo na opravljanje plačilnega prometa  po 1. 1. 2021. Svetujemo, da preverite spremembe tudi na drugih, nebančnih področjih, ki so vključena v vaše poslovanje.

21. 12. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo v času božičnih in novoletnih praznikov veljal spremenjen delovni čas poslovalnic Addiko banke. Poslovalnice bodo v četrtek, 24. decembra, in v četrtek, 31. decembra odprte do 12. ure. Za opravljanje vseh bančnih storitev so vam na voljo tudi bankomati ter digitalni kanali – spletna in mobilna banka, kjer lahko opravljate nakazila, plačila računov in položnic, sklepate depozite in limite ter druge bančne storitve. Hvala za razumevanje in prijetne praznike vam želimo.

14. 12. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da prihaja do zamud pri izvrševanju plačilnih nalogov oddanih v spletni in mobilni banki. Težave bodo odpravljene v najkrajšem možnem času. Za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

9. 12. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da ponovno opažamo porast zlorab plačilnih kartic, ko se zlonamerneži prek e-sporočil lažno predstavljajo z imeni večjih kurirskih služb in s prevaro plačnika neupravičeno pridobijo podatke za izvedbo transakcije.
Potek prevare: Plačnik prejme lažno e-sporočilo, ki naj bi ga poslala ena od znanih kurirskih služb oz. hitre pošte, s povezavo na spletno stran, ki zahteva, da plačnik vnese podatke o plačilni kartici za plačilo poštnine. Po vnosu podatkov sledi zahteva za potrditev transakcije z enkratnim varnostnim OTP geslom, ki ga plačnik prejme prek sporočila SMS. Če plačnik potrdi transakcijo z vnosom OTP gesla na lažno spletno stran, se izvede transakcija v bistveno višjem znesku, kot je bil naveden na spletnem obrazcu.

Kako prepoznati prevaro:
– sporočilo ni poslano z e-naslova kurirske službe;
– povezava v e-sporočilu ne vodi na uradno spletno stran kurirske službe;
– vsebina e-sporočila je zapisana v »polomljeni slovenščini«, pogosto se ne uporabljajo šumniki;
– spletna stran, kjer je potrebno vnesti osebne podatke, ne omogoča šifriranega prenosa podatkov.

Kako se zaščiti:
– pred izvedbo plačila preverite navedene indice spletnih prevar;
– če pričakujete pošiljko prek kurirske službe in niste prepričani o istovetnosti prejetih e-obvestil, pred izvedbo plačila poštnine preverite pri kurirski službi;
– ob vnosu varnostne OTP kode za potrditev transakcije preverite znesek transakcije, ki je zapisan v varnostnem OTP SMS sporočilu. Če znesek ni enak znesku plačila storitve/blaga, ne vnašajte potrditvene kode v spletne obrazce, ampak takoj prekinite vse komunikacijske kanale s pošiljateljem;
– če ste bili žrtev takšnega e-sporočila ali ste podatke o svoji plačilni kartici posredovali prejemnikom z vprašljivo identiteto, o tem takoj obvestite klicni center na telefonsko številko 01/5834183, da blokira kartico in onemogoči morebitne nadaljnje zlorabe;
– v primeru suma zlorabe prijavite dogodek policiji.

7. 12. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 13. 12. 2020, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje.

4. 12. 2020 – Obveščamo vas, da bo danes, v petek, 4. 12. 2020, od predvidoma 21. do 22. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

26. 11. 2020 – Obveščamo vas, da bo danes, v četrtek, 26. 11. 2020, od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke zaradi vzdrževalnih del. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

20. 11. 2020 – Obveščamo vas, da bo od petka, 20. 11. 2020, od 23. ure, do nedelje, 22. 11. 2020, do predvidoma 15. ure, zaradi vzdrževalnih del moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

13. 11. 2020 – Obveščamo vas, da bo v soboto, 14. 11. 2020, od 6.30 do 15. ure, zaradi vzdrževalnih del moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 10. 2020 – Spletne prevare pri najemu kredita preko spleta; V Addiko banki v zadnjem času zaznavamo večje število primerov, kjer obstaja sum, da so stranke postale žrtev spletnih prevar pri najemu kreditov s strani različnih ponudnikov v tujini. Tovrstne ponudbe, kjer ponudniki preko spleta obljubljajo ugodne kredite brez zavarovanj in z nizko obrestno mero, je možno zaslediti na spletnih straneh, socialnih omrežjih, prejmete jih lahko tudi direktno na svoj elektronski naslov. V številnih primerih se tovrstni ponudniki predstavljajo z lažnimi imeni bank in finančnih institucij ali pa uporabljajo imena, vizualne podobe in logotipe dejanskih finančnih ustanov. Ponudniki potencialnim strankam posredujejo tudi lažno dokumentacijo (potrdila ministrstev, odvetniških in notarskih družb ipd.), ki so večinoma napisana v »polomljeni« slovenščini oz. prevedena z brezplačnimi spletnimi prevajalniki. Lažni finančni ponudniki pod pretvezo ugodnih kreditov zahtevajo, da jim stranke posredujejo kopije svojih osebnih dokumentov, številke računov in varnostnih plačilnih elementov, kot so kode CVS in PIN kode ter ostala gesla za uporabo kartičnih plačil in dostopov do elektronske banke, ki jih nato lahko uporabijo pri nadaljnjih prevarah. Prav tako morajo kreditojemalci pred izplačilom kredita v naprej plačati stroške odobritve, notarskih storitve ipd., ki pa se v nadaljevanju izkažejo za prevaro.

Znaki spletnih kreditnih prevar:

  • ponudnik kredita komunicira preko brezplačnih elektronskih predalov oz. preko družbenih omrežij,
  • komunikacija in dokumenti so zapisani v »polomljeni« slovenščini,
  • identitete ponudnikov ni možno potrditi v uradnih registrih podjetij,
  • nakazila ponudniku potekajo preko sistemov za hiter prenos denarja.

Kaj lahko storimo sami, da preprečimo tovrstne dogodke:

  • nikoli ne delimo varnostnih elementov (PIN, CVS, gesla, ..) z drugimi osebami ali organizacijami,
  • preverimo identiteto in naslov prejemnika,
  • ne odgovarjamo na elektronska sporočila, ki izkazujejo zgoraj navedene indice,
  • pred izvedbo transakcij, pri katerih obstaja sum prevare, se posvetujemo z banko,
  • sum prevare prijavimo policiji,
  • v primeru že izvedene transakcije preko plačilnih kanalov Addiko banke o tem nemudoma obvestimo banko na spletni naslov placila.si@addiko.com.

Več informacij o spletnih prevarah si lahko preberete na spletnem portalu Varni na internetu (https://www.varninainternetu.si/).

19. 10. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da je v Addiko Business EBank odložena novejša verzija za ročni vnos e-računov (verzija 3.0.0.46). Prosimo vas, da si v Addiko Business EBank namestite novo verzijo. Uporabniki Addiko Business EBank si spremembe lahko ogledate v obvestilu, ki ste ga prejeli v Addiko Business EBank.

16. 10. 2020 – V Addiko banki sta čas in varnost naših strank najpomembnejša. Upamo, da si boste tudi vi vzeli čas in se seznanili s tem, kako lahko zaščitite svoje podatke, račune in procese. Tehnologija je postala sestavni del našega vsakdana, zato je danes bolj kot kdaj koli prej pomembno, da zaščitimo svoje digitalno življenje pred vse pogostejšimi in naprednimi kibernetskimi grožnjami. Skrb za varnost podatkov o dostopu je najpomembnejši korak pri zaščiti pred morebitno zlorabo računov. Addiko banka si nenehno prizadeva za večjo ozaveščenost o varnosti svojih strank, podatkov in sredstev, k svoji in naši varnosti pa lahko pomembno prispevate tudi vi.

  • Zaščitite svoje osebne podatke: vaše geslo in PIN sta izključno vaša osebna lastnina in se ne smeta deliti z nikomer – še posebej ne z neznancem.
  • Zavedajte se phishinga – spletnega ribarjenja: ne pozabite, nikoli vas ne bomo prosili za avtentikacijo ali preverjanje vaših podatkov izven varnih komunikacijskih kanalov banke. To pomeni, da zaposleni banke ne bodo nikoli zahtevali, da jim posredujete te podatke po elektronski pošti, telefonu ali jih posodobite prek posrednika. Pri tem ne zaupajte pošiljatelju, ki ga ne poznate: če prejmete tako e-pošto ali sporočilo SMS, ki naj bi bilo lažno poslano s strani Addiko banke, nikoli ne odpirajte povezav in o prejemu takoj obvestite banko.
  • V primeru, da imate vprašanja ali opazite kaj sumljivega, nas pokličite na telefonsko številko 01 580 42 28 ali nas obvestite po e-pošti na naslov info.si@addiko.com.

7. 10. 2020 – Obveščamo vas, da je v Addiko Business EBank, zaradi zavračanja ročno vnesenih e-računov s strani UJP (znesek tipa 388, ki po eSlogu 2.0 sicer ni obvezen), odložena novejša verzija za ročni vnos e-računov. Prosimo, da si v Addiko Business EBank namestite novo verzijo.

5. 10. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v ponedeljek, 5. 10. 2020, predvidoma od 22. do 22.30. ure, moteno delovanje mobilne in spletne banke. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

1. 10. 2020 – Obveščamo vas, da v skladu z evropskimi standardi in zakonodajo za e-račune v javnem sektorju in gospodarstvu v Sloveniji z današnjim dnem 1. 10. 2020 preneha uporaba standarda eSlog 1.6 in se od danes dalje uporablja standard eSlog 2.0, zato vas prosimo, da svojo Addiko Business EBank pred pošiljanjem e-računov nadgradite na novo verzijo 22. Če Addiko Business EBank ne boste nadgradili, bodo e-računi zaradi neveljavnega eSloga zavrnjeni. Hkrati vam sporočamo, da je Združenje bank Slovenije v izogib morebitnim težavam pripravilo pretvornik iz standarda eSlog 1.6 v eSlog 2.0 in obratno. Do pretvornika lahko od 1. 9. 2020 vsi izdajatelji in prejemniki e-računov, pogodbeno vezani na banke in hranilnice, dostopate brezplačno na povezavi: https://www.pretvornik-eracun.si/convert. Na navedeni povezavi je objavljeno tudi Navodilo za uporabo pretvornika.

25. 9. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo danes, v petek, 25. 9. 2020, predvidoma od 21. do. 23.30. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

22. 9. 2020 – Vabilo obstoječim delničarjem družbe Merkur Nepremičnine d.d., ki so bili na dan 21.9.2020 registrirani v centralnem registru nematerializiranih vrednostnih papirjev, ki ga vodi KDD, d.d., ter vsem ostalim zainteresiranim pravnim osebam k podaji zavezujoče ponudbe za nakup delnic družbe Merkur Nepremičnine d.d. Ponudba je veljavna do 20. 10. 2020.

18. 9. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi rednih vzdrževalnih del danes, v petek, 18. 9. 2020, predvidoma od 21. do 23. ure, moteno delovanje mobilne banke Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

10. 9. 2020 – Obveščamo vas, da v skladu z evropskimi standardi in zakonodajo za eRačune v javnem sektorju in gospodarstvu v Sloveniji, od 1. 10. 2020 dalje preneha uporaba standarda eSlog 1.6 in se s tem dnem uporablja standard eSlog 2.0., zato vas prosimo, da svojo Addiko Business EBank čim prej nadgradite na novo verzijo 22. Hkrati vam sporočamo, da je Združenje bank Slovenije v izogib morebitnim težavam pripravilo pretvornik iz standarda eSlog 1.6 v eSlog 2.0 in obratno. Do pretvornika lahko od 1. 9. 2020 vsi izdajatelji in prejemniki e-računov, pogodbeno vezani na banke in hranilnice, dostopate brezplačno na povezavi: https://www.pretvornik-eracun.si/convert. Na navedeni povezavi je objavljeno tudi Navodilo za uporabo pretvornika.

1. 9. 2020 – Obveščamo vas, da v zadnjem obdobju zaznavamo povečano število spletnih prevar. Tudi tokrat gre za t. im. “phishing” prevare. Potekajo preko različnih komunikacijskih kanalov (elektronska spoorčila, lažne spletne strani, sporočila SMS, telefonski klic), pri čemer se zlonamerneži lažno predstavljajo kot predstavniki znanih izvajalcev kurirskih storitev (npr. DHL) ali podpore velikih IT podjetij (npr. podpora podjetja Microsoft). Skupna značilnost vseh tovrstnih prevar je , da se s posredovanjem zavajajočih informacij oziroma z uporabo lažnih spletnih povezav in obrazcev neupravičeno pridobijo zaupni osebni in varnostni podatki plačilnih sredstev, kot npr. varnostne kode CVS, gesla OTP, številke kartice, osebni podatki nosilca ipd. Pridobljeni podatki so nato uporabljeni za s strani lastnika plačilnega sredstva neodobrena plačila na spletnih straneh. Če ste zaznali, da ste bili žrtev tovrstnih prevar in ste podatke o svoji plačilni kartici posredovali prejemnikom, o tem takoj obvestite klicni center na telefonsko številko 01/5834 183, da izvede blokado kartice in onemogoči morebitne zlorabe. Prav tako prevare prijavite policiji. Vabimo vas tudi, da preverite aktualne grožnje in znake prevar na spletnem portalu https://www.varninainternetu.si//, kjer so na voljo tudi video vodiči, namenjeni večji osveščenosti in prepoznavi spletnih goljufij.

31. 8. 2020 – Novost v mobilni banki Addiko Mobile: sedaj lahko posodobite tudi svoje osebne podatke! Banka mora skladno z 49. členom ZPPDFT-1 zagotoviti, da se pridobljeni dokumenti in podatki o stranki posodabljajo najmanj po preteku petih let. Hkrati so stranke zavezane sporočiti banki vsakokratne spremembe svojih osebnih podatkov. Do sedaj je bil za to potreben obisk banke, z novo različico mobilne banke pa lahko posodobitev izvedete na daljavo s slikanjem svoje osebne izkaznice v kategoriji Nastavitve/Obdobni pregledi.

28. 8. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v petek, 28.08.2020, od predvidoma 21:00 do 23:00 in v nedeljo, 30.08.2020, od predvidoma 01:00 do 05:00 ure moteno delovanje spletne in mobilne banke (oddaja plačilnih nalogov ne bo mogoča). Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

25. 8. 2020 – Obveščamo vas, da smo zaznali nov tip vsiljive elektronske pošte, kjer se zlonamerneži predstavljajo kot predstavniki storitev PayPal. Elektronska sporočila trenutno prihajajo z naslova service@intl.paypal.com. Gre za t. i. phishin elektronsko pošto, ki vas s klikom na povezavo v sporočilu vodi do forme, ki od vas pričakuje vnos enkratnega gesla, ki ga prejmete preko sporočila SMS na mobilni telefon. V nadaljevanju lahko sledi poziv, da vnesete tudi svoje osebne podatke, kot so kartični podatki ipd. V kolikor bi te podatke vnesli, bi jih prejeli zlonamerneži. Če ste tudi sami prejeli takšno e-sporočilo in ste podatke o svoji plačilni kartici posredovali prejemnikom, o tem takoj obvestite klicni center na telefonsko številko 01/5834 183, da izvede blokado kartico in onemogoči morebitne zlorabe. Vabimo vas tudi, da preverite aktualne gožnje in znake prevar na spletnem portalu https://www.varninainternetu.si, kjer so na voljo tudi video vodiči, namenjeni višji ozaveščenosti in prepoznavi spletnih goljufij.

20. 8. 2020 – Obveščamo vas, da bo poslovalnica Addiko banke v Celju, Ljubljanska cesta 20, v petek, 21. 8. 2020, odprta od 13. do 16.30. ure. V času od 8. do 12. ure bo poslovalnica zaprta zaradi prekinitve dobave električne energije. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 8. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi izrednih vzdrževalnih del v petek, 21. 8. 2020, od predvidoma 21. do 23.30. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. V nedeljo, 23. 8. 2020, od 1. do 5. ure, pa spletna in mobilna banka ne bosta delovali. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

18. 8. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v sredo, 18. 8. 2020, moteno delovanje mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

7. 8. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v petek, 7. 8. 2020, od 21. do 23. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

31. 7. 2020 – Dobili smo srečno nagrajenko julijske Rdeče srede, 8. 7. 2020, ki ji povrnemo celoten znesek sklenjenega kredita! Čestitke Martini Bobnar iz Trbovelj!

24. 7. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v petek, 24. 7. 2020, od 21. do 24. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

17. 7. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo banka z namenom zaščite uporabnikov spletne in mobilne banke iz naslova prevar pri plačilnih transakcijah fizičnih oseb vpeljala dodatne aktivnosti spremljave in preverbe transakcij. Skladno z uvedbo teh novih postopkov bo banka od ponedeljka, 20. 7. 2020, dalje v primeru zaznave neobičajne transakcije kontaktirala plačnike in preverjala ustreznost oddanih plačilnih nalogov.

9. 7. 2020 – Obveščamo vas, da bo od četrtka, 9. 7. 2020, od 21. ure, do petka, 10. 7. 2020, do 1. ure ponoči, ter v soboto, 11. 7. 2020, od 14. do predvidoma 15. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

2. 7. 2020 – Obveščamo vas, da od sobote, 4. 7. 2020, od 22. ure, do nedelje, 6. 7. 2020, do 9. ure, zaradi vzdrževalnih del ne bosta delovali spletna in mobilna banka. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

30. 6. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bodo dne, 15. 7. 2020, stopili v veljavo novi Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev prek transakcijskega računa za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva. Novi Splošni pogoji bodo dostopni v vseh poslovalnicah Addiko banke in na spletni strani www.addiko.si. V Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev prek transakcijskega računa za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva smo končne določbe dopolnili z naslednjo vsebino: »Uporabnik se strinja, da se v skladu s 6. odstavkom 85. člena ZPlaSSIED ter v skladu s členom 38(1) Direktive (EU) 2015/2366 Evropskega Parlamenta in Sveta z dne 25. novembra 2015 o plačilnih storitvah na notranjem trgu, spremembah direktiv 2002/65/ES, 2009/110/ES ter 2013/36/EU in Uredbe (EU) št. 1093/2010 ter razveljavitvi Direktive 2007/64/ES, izrecno izključi uporaba člena 3(b) Uredbe (ES) št. 924/2009 Evropskega Parlamenta in Sveta z dne 16. septembra 2009 o čezmejnih plačilih v Skupnosti in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 2560/2001.«

23. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi izvajanja vzdrževalnih del v nedeljo, 28. 6. 2020, med 6. in 14. uro, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

18. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi večjih vzdrževalnih del od sobote, 20. 6. 2020, od 9. ure, do nedelje, 21. 6. 2020, do predvidoma 12. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

17. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, v sredo, 17. 6. 2020, med 22. in 23. uro, moteno delovanje mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

12. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 14. 6. 2020, do predvidoma 12. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

11. 6. 2020 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih delo moteno delovanje spletne in mobilne banke danes, v četrtek, 11. 6. 2020, od 22. do 24. ure. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

2. 6. 2020 – Finančne prevare; V zadnjem obdobju smo v Addiko Bank zaznali povečano število finančnih prevar, ki se nanašajo na ranljive skupine prebivalstva, predvsem na starostnike. Pri tovrstnih primerih, so plačniki žrtve prevarantov, ki s ponarejenimi dokumenti in lažnimi novicami zavajajo ciljne osebe z namenom osebnega okoriščanja. V določenih primerih so v prevare udeleženi tudi družinski člani ali znanci, kar še dodatno vpliva na izvedbo spornih transakcij. Značilnosti tovrstnih finančnih prevar:

  • prevare so usmerjene na ranljive skupine prebivalstva (predvsem na starejše osebe),
  • komunikacija poteka preko elektronskih kanalov (e-pošta, družabna omrežja, ipd),
  • pri prevarah se kot razlog transakcije navaja pomoč sorodnikom ali znancem,
  • kot namen transakcije se navaja plačilo stroškov odvetniških družb ali zdravstvenih organizacij,
  • plačila se izvajajo preko UPN nakazil na bančnih okencih,
  • plačnik izvaja transakcijo na osnovi ponarejene dokumentacije (dokumenti so prevedeni s spletnimi prevajalniki, uporabljajo neobstoječa imena in kontakte organizacij, uporabljajo brezplačne spletne domene elektronskih poštnih naslovov kot npr. gmail.com, yahoo.com, ipd),
  • nakazila se izvajajo v tretje države (trenutno se kot najpogostejša država prejemnica pojavlja Turčija),
  • neobičajno visoki zneski nakazil.

Kaj lahko storimo sami, da preprečimo tovrstne dogodke:

  • preverimo identiteto in naslov prejemnika,
  • ne odgovarjamo na elektronska sporočila, ki izkazujejo zgoraj navedene indice,
  • pred izvedbo transakcij pri katerih obstaja sum prevare se posvetujemo z banko,
  • sum prevare prijavimo policiji,
  • v primeru že izvedene transakcije o tem nemudoma obvestimo banko na elektronski naslov placila.si@addiko.com.

28. 5. 2020 – Obveščamo vas, da bo poslovalnica Addiko banke v Trbovljah v sredo, 3. 6. 2020, zaradi prekinitve dobave električne energije poslovala krajši delovni čas, in sicer bo odprta od 8. do 12. ure in od 13. do 15. ure. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

27. 5. 2020 – Obveščamo vas, da je bil v zadnjem času zaznan porast zlorab plačilnih kartic, pri čemer zlonamerneži preko anket, dostavljenih v fizični obliki v poštne nabiralnike, preko e-sporočil in preko SMS sporočil, lovijo podatke o plačilnih karticah. Trenutno so zaznani primeri e-sporočil, ki naj bi jih poslala ena večjih kurirskih služb oziroma hitre pošte, s povezavo, ki zahteva vnos podatkov za plačilo 3,80 EUR poštnine, pri čemer je potrebno vnesti kartične podatke. Prejemniki e-sporočil, ki so vnesli kartične podatke, so bili kasneje bremenjeni za različne zneske na različnih spletnih prodajnih mestih. Če ste bili tudi sami žrtev takšnega e-sporočila ali ste podatke o vaši plačilni kartici posredovali prejemnikom, ki imajo vprašljivo identiteto, o tem takoj obvestite klicni center na telefonsko številko 01/5834 183, da izvede blokado kartice in onemogoči morebitne nadaljnje zlorabe. Vabimo vas tudi, da spremljate spletni portal Varni na internetu, ki ozavešča in obravnava aktualne spletne grožnje (www.varninainternetu.si/po-spletu-krozijo-lazne-nagradne-igre-kako-ravnati).

21. 5. 2020 – Addiko poslovalnica Koper od 25. 5. na novi lokaciji, Pristaniška ulica 6

21. 5. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del moteno delovanje mobilne banke v četrtek, 21. 5. 2020, od 22. do 23. ure. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 5. 2020 – Addiko poslovalnice so ponovno odprte vsak delovnik, od ponedeljka do petka, od 8. do 12. ure in od 13. do 16.30. Addiko express poslovalnica BTC je odprta vsak delovnik, od ponedeljka do petka, od 9. do 17. ure. Ob sobotah ostajajo poslovalnice zaprte.

13. 5. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del moteno delovanje spletne in mobilne banke v četrtek, 14. 5. 2020, od 15.30. do 16.30. ure. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

8. 5. 2020 – Obveščamo vas, da bodo od ponedeljka, 11. 5. 2020, dalje Addiko poslovalnice ponovno poslovale po polnem delovnem času, vsak delovnik, od ponedeljka do petka, od 8. do 12. ure in od 13. do 16.30. ure.

28. 4. 2020 – S četrtkom, 30. aprila, ponovno odpirajo vrata poslovalnice Addiko banke na Ptuju (Qlandia), v Krškem (Qlandia), Trbovljah in poslovalnica Maribor Tabor. Poslovalnice bodo strankam na voljo za opravljanje vseh bančnih storitev po skrajšanem delovnem času: vsak delovnik od 8.30 do 13.00. Podrobnejšeinformacije in nadomestne lokacije na tej povezavi.

24. 4. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v soboto, 25. 4. 2020, od 22. ure, do nedelje, 26. 4. 2020, do 10. ure, moteno delovanje mobilne in spletne banke. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.

22. 4. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 26. 4. 2020, od 9. do 13. ure, moteno delovanje Addiko Business EBank. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

10. 4. 2020 – Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 12. 4. 2020, in ponedeljek, 13. 4. 2020, med 9. in 13. uro, moteno delovanje Addiko Business EBank. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.

3. 4. 2020 POZOR NA ZLONAMERNA SPOROČILA: stranke obveščamo, da smo zaznali zlonamerna sporočila SMS, v katerih se kot pošiljatelj izpiše Addiko, čeprav niso poslana z naše strani. Sporočilo, ki smo ga pridobili, vsebuje niz številk v tekstovni obliki brez posebnega pomena. Niz številk ni povezan z nobeno (niti našo niti katerokoli drugo) spletno stranjo ali storitvijo, čeprav nekateri mobilni telefoni prikažejo to številko v interaktivni obliki, ki uporabniku ob izbiri ponudi izbor vseh aplikacij, ki so nameščene na napravi, in se uporabljajo za klicne storitve. Številka po obliki ni veljavna telefonska številka. Sporočilo od vas ne zahteva podatkov o vaših bančnih in kreditnih karticah, niti drugih osebnih, finančnih ali prijavnih podatkov, vendar vas vseeno opozarjamo, da jih nikoli ne vnašajte na neznane spletne strani in jih ne delite z nikomer. Hkrati bi vas radi opozorili, da zlonamerneži prežijo za vašimi podatki tudi preko neposrednih klicev, sporočil prek elektronske pošte ali pa priljubljenih klepetalnic, kot so Viber, WhatsApp, Skype, Facebook Messenger in drugih. Če ste v dvomu glede legitimnosti prejetega sporočila ali ste zaznali poizkus zlorabe, vas prosimo, da nas o tem takoj obvestite preko svojega skrbnika oziroma s sporočilom na varnost.si@addiko.com. Vabimo vas, da obvestila o aktualnih nevarnostih spremljate na https://www.varninainternetu.si/, kjer se lahko naročite tudi na aktualne novice.

30. 3. 2020 OBVEZNA UPORABA ZAŠČITNIH MASK IN ROKAVIC ZA VSTOP V BANKO: skladno z Odlokom Vlade RS o začasni splošni prepovedi gibanja in zbiranja ljudi na javnih mestih ter površinah v Republiki Sloveniji in prepovedi gibanja izven občin, za vstop v poslovalnice bank in hranilnic poleg obveznega izvajanja higienskih ukrepov in upoštevanja varne razdalje do drugih oseb, obvezna še uporaba zaščitne maske ali druge oblike zaščite ustnega in nosnega predela (šal, ruta ali podobne oblike zaščite), ki prekrijejo nos in usta. Obvezna je tudi nošnja zaščitnih rokavicPodrobna obrazložitev natej povezavi.

26. 3. 2020 OBVESTILO ZA UPORABNIKE SEFOV:  zaradi izrednih razmer bo od srede, 1. 4. 2020, do nadaljnjega, dostop do sefov mogoč vsak delovnik med 9. in 12. uro. Za dodatne informacije vam je na voljo poslovalnica Stekleni dvor, mail: info.ljsd.si@addiko.com.

24. 3. 2020 OBVESTILO ZA UPOKOJENCE:  v času izplačila pokojnin oz. v torek, 31. marca, in v sredo, 1. aprila, bodo delujoče Addiko poslovalnice odprte dlje, in sicer od 8. 00 do 13.00 ure. Upokojence prosimo, da poslovalnice banke obiščejo  le v nujnem primeru.Več informacij in priporočil na tej povezavi.

16. 3. 2020 POMEMBNO OBVESTILO: z namenom preprečevanja širjenja koronavirusa bodo Addiko poslovalnice poslovale po spremenjenem delovnem času:

Od ponedeljka do petka od 8.30 do 13. ure

Sobota, nedelja in prazniki – zaprto.

Hkrati bodo določene Addiko poslovalnice zaprte. Preverite delovanje in nadomestne lokacije na tej povezavi.

12. 3. 2020 Nasveti in priporočila za poslovanje z banko zaradi koronavirusa.
12. 3. 2020 Odpoved nagradne igre Mastercard in Addiko banka vas peljeta v Cannes: Addiko Bank d.d. je v začetku februarja 2020 otvorila nagradno igro, na podlagi katere bi nagrajenec prejel aranžma za ogled filmskega festivala Cannes 2020 za dve osebi, ki bo predvidoma potekal v mesecu maju 2020. V povezavi z dogodki v zadnjih nekaj tednih, ki zadevajo varnostne ukrepe za zajezitev okužb z novim koronavirusom, je Addiko Bank d.d. mnenja, da bi bilo nadaljevanje te kampanje neprimerno. Banka ne želi spodbujati ravnanj, ki bi bla v nasprotju z varnostnimi priporočili državnih organov, prav tako pa glede na današnje razmere ne more zagotoviti, da bo potovanje na filmski festival dejansko lahko tudi omogočila. V skladu s 12. členom Splošnih pogojev nagradne igre »Mastercard® in Addiko banka te peljeta v Cannes«, Addiko Bank d.d. zato s takojšnjim učinkom odpoveduje nagradno igro, in sicer zaradi negotovih in varnostnih okoliščin v zvezi z zajezitvijo širitve koronavirusa, na katere sama ne more vplivati. Vsem sodelujočim se iskreno zahvaljujemo za zaupanje in prosimo za razumevanje.
7. 2. 2020 Zaradi vzdrževalnih del bo moteno delovanje elektronske in mobilne banke od sobote, 8. 2. 2020, od 9. ure do nedelje. 9. 2. 2020, do 12. ure. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.
3. 2. 2020 Obveščamo vas, da se bo dne, 17. 2. 2020, spremenil cenik. Spremembe se nanašajo na kreditno in dokumentarno poslovanje in veljajo samo za novo sklenjene posle od dne, 17. 2. 2020, dalje. Spremembe, ki bodo aktualne, so objavljene na spletni strani v sklopu Ceniki.
17. 12. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi nadgradnje danes, 17. 12. 2019, med 21. in 24. uro, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.
15. 12. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi nadgradnje v nedeljo, 15. 12. 2019, med 7. in 22. uro, moteno delovanje spletne in mobilne banke. Iskreno se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.
5. 12. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi vzdrževalnih del v nedeljo, 8. 12. 2019, moteno delovanje Addiko Business EBank. Iskreno se opravičujemo zaradi morebitnih nevšečnosti in prosimo za razumevanje.
13. 11. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bo zaradi redne večje nadgradnje informacijskega sistema banke v nedeljo, 17. 11. 2019, od 7.00 do 12.00 ure, moteno delovanje elektronske in mobilne banke za fizične osebe, infomativnih izračunov kreditov in sklepanja kreditov. Hvala za razumevanje.
28. 10. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bodo dne, 10. 11. 2019, stopili v veljavo novi Splošni pogoji za opravljanje plačilnih storitev prek transakcijskega računa za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva in dne, 11. 11. 2019, Splošni pogoji poslovanja s poslovno MasterCard kartico . Novi Splošni pogoji bodo dostopni v vseh poslovalnicah Addiko banke in na spletni strani www.addiko.si. V dopolnjenih Splošnih pogojih za opravljanje plačilnih storitev prek transakcijskega računa za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva smo dopolnili vsebino, da lahko banka v primeru zaznave prevare, zavrne inicirano transakcijo. V dopolnjenih Splošnih pogojih poslovanja s poslovno MasterCard kartico pa smo poenotili besedilo s pogodbo, dopolnili vsebino z dodatnimi možnostmi odstopa od pogodbe ter zavrnitve banke za izdajo oz. preklic kartice določenemu imetniku.
27. 10. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bosta zaradi redne nadgradnje informacijskega sistema banke v nedeljo, 27. 10. 2019, od 6. do 14. ure motena delovanje spletne banke Addiko Ebank in delovanje mobilne banke Addiko Mobile. Hvala za razumevanje.
3. 10. 2019 Obvestilo za javnost ZBS: Pojav ponudb na Facebooku za najem lažnih kreditov preko spleta
13. 9. 2019 PSD2 – Direktiva o plačilnih storitvah: novosti in spremembe.
5. 9. 2019 Cenjene stranke obveščamo, da bodo zaradi redne večje nadgradnje informacijskega sistema banke bodo v soboto, 14. 9. 2019, zaprte naslednje poslovalnice Addiko banke:
– Addiko Bank Express, BTC Ljubljana
– Poslovalnica Maribor Tabor
– Poslovalnica Ptuj
– Poslovalnica Krško
Poslovalnice bodo za vas ponovno odprte v ponedeljek, 16. 9. 2019.
Iskreno se opravičujemo zaradi morebitnih nevšečnosti in prosimo za razumevanje
27. 8. 2019  V Addiko banki smo poenostavili in pohitrili sistem aktivacije vaše mobilne banke. Aktivacija je od sedaj avtomatska in mogoča 24 ur vse dni v letu.
1. 4. 2019 Obveščamo vas, da se je s 31. 3. 2019 zaključilo obdobje za unovčenje točk Addiko kluba zbranih v preteklem obdobju. Vse neizkoriščene točke smo z današnjim dnem izbrisali. O novostih vas bomo obveščali.
14. 3. 2019 Obveščamo vas, da smo skladno z direktivno PSD2 in pripadajočimi regulatornimi tehničnimi standardi, v sodelovanju s podjetjem Bankart d.o.o. razvili testne vmesnike oz. API-je za ponudnike storitev (TPP).Tehnične specifikacije, testni portal za testiranje programske opreme in aplikacij vseh obveznih API-jev za nove plačilne storitveso vam na voljo na povezavi: https://openbanking-test.bankart.si/addiko.
7. 3. 2019 Obveščamo vas, da so težave, ki smo jih imeli z delovanjem informacijskega sistema banke v začetku tedna, v večini odpravljene.  Vzrok za težave je izključno interne narave, povezan z operativnim delovanjem IT sistemov banke, zato so vsa tveganja, povezana z zunanjimi varnostnimi dejavniki, ki bi lahko kakorkoli vplivali na zaupnost, pravilnost in celovitost podatkov banke in njenih strank, v celoti izvzeta.  Sredstva na transakcijskih računih strank banke so popolnoma varna. Trenutno intenzivno delamo na popolni vzpostavitvi delovanja celotnega sistema in nudenja vseh bančnih storitev našim strankam.  Spletna in mobilna banka trenutno delujeta nemoteno. Našim cenjenim strankam se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in prosimo za razumevanje.

6. 3. 2019  Obveščamo vas, da danes nadaljujemo z odpravljanjem težav pri delovanju spletne in mobilne banke. Sistemska napaka je odpravljena, izvajamo pa potrebne korake za vzpostavitev delovanja vseh sistemov.
Normalno delovanje bomo poskušali vzpostaviti v najkrajšem možnem času, do tedaj pa vas prosimo, da se v primeru konkretnih vprašanj ali nujnih potreb oglasite v vam najbližji poslovanici, kjer vam bomo poskušali pomagati.
Za nevšečnosti se vam opravičujemo.

5. 3. 2019 Obveščamo vas, da prihaja občasno do težav pri delovanju spletne in mobilne banke, pri čemer obstaja tudi možnost prikaza neustreznih stanj na transakcijskih računih. Napako odpravljamo. Za nevšečnosti se vam opravičujemo.

6. 11. 2018 Od četrtka, 8. novembra, od 23. ure, do ponedeljka, 12. novembra, do 8. ure, bomo izvajali obsežnejše nadgradnje. Več informacij preberite tukaj.

27. 7. 2018 Na pobudo Uprave kriminalistične policije posredujemo obvestilo glede direktorskih prevar (CEO Frauds), ki si ga lahko preberete tukaj.

10. 7. 2018 Obveščamo vas, da bo Poslovalnica Tabor Maribor ponovno odprta v sredo, 25. 7. 2018. Bankomat in DNT na vhodu nakupovalnega centra obratujeta nemoteno. Hvala za razumevanje.

9. 7. 2018 Obveščamo vas, da bo zaradi posodobitev jutri, 10. 7. 2018, od 21. do 24. ure moteno delovanje spletne banke Addiko Ebank in mobilne banke Addiko Mobile. Hvala za razumevanje.

4. 7. 2018 Obveščamo vas, da bo zaradi posodobitev danes, 4.7.2018, od 22. do 23.ure prekinjeno, v petek, 06.07.2018, pa od 21. do 24. ure moteno delovanje spletne banke Addiko Ebank in mobilne banke Addiko Mobile. Hvala za razumevanje.

Virtualne valute – Opozorilo Evropskih nadzornih organov

PSD2 – Direktiva o plačilnih storitvah:

Addiko Bank Slovenija