Addiko Bank – Spoznajte nas

Že več kot leto uspešno delujemo na slovenskem bančnem trgu kot Addiko Bank

Usmerjeni smo k novim vrednotam: osredotočamo se na bistvo, zagotavljamo učinkovitost in poudarjamo enostavnost.

Raje malo stvari počnemo odlično, kot veliko stvari dobro. Zato ne nudimo vsega, temveč zgolj tiste storitve, ki strankam prinašajo večjo dodano vrednost.

Učinkoviti smo in energijo usmerjamo v reševanje nejasnosti in krajšanje čakalnih vrst. Strank ne obremenjujemo z zadevami, ki niso pomembne.

Komuniciramo enostavno in neposredno. Naše storitve so jasne in razumljive. To našim strankam prinaša konkretne prednosti: kakovost namesto količino, lažje sprejemanje finančnih odločitev, varno storitev in predano banko na njihovi strani.

To je tisto, za kar si v Addiko banki prizadevamo in kar lahko od nas pričakujete. Dobrodošli v svet jasnega, enostavnega in neposrednega bančništva.

Ključne države Addiko Bank AG

Addiko Bank AG je bančna mreža, ki ima ključne trge na Hrvaškem, v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Srbiji in Črni Gori pod skupno krovno družbo Addiko Bank AG, katere sedež je na Dunaju, Avstrija.
Ključno karakteristiko uspešne banke vidimo v gradnji vrednosti za stranke in osredotočenje na tisto, kar je res pomembno s stalnim izboljšanjem kakovosti storitev. To je srce naše strategije. Osredotočili se bomo na zagotavljanje straightforward storitev, ki izhajajo iz potreb strank. To pomeni, da se osredotočamo na pomembno, zagotavljamo učinkovitost in poudarjamo enostavnost. In za tem stoji Addiko blagovna znamka. Posvečamo se temu, da postanemo odlični v tem, kar delamo in da zagotavljamo bančništvo na vseh točkah.

1. Kako se pravilno izgovori novo ime banke?

S črko A in ne »ei« – di-ko. Poudarek je na prvem zlogu, torej na črki A.

2. Kakšna je »zgodba« za tem imenom – zakaj smo ga izbrali in kaj pomeni/predstavlja?

Ime nima dobesednega pomena. Je posledica kombinacije najenostavnejše, pozitivne operacije aritmetike in skupnosti. Odločili smo se za unikatno ime, ki mu bomo dali svoj pomen in osebnost: smo preudarni, optimistični in proaktivni.

Ime samo je seveda pomembno, saj označuje našo (novo) banko, vendar ni tako pomembno kot načela na osnovi katerih bo banka delovala. Osredotočamo se na pomembno, zagotavljamo učinkovitost in poudarjamo enostavno. Želimo da naše novo ime predstavlja prav te vrline.

3. Ali bodo vse telefonske številke, vključno s klicnim centrom, ostale iste?

Da. Kontakte za stranke najdete na tej strani.

4.    Kakšni bodo profili na družbenih omrežjih?

Facebook: Addiko Bank Slovenija

Instagram: Addiko Bank Slovenija

YouTube: Addiko Bank Slovenija
LinkedIn: Addiko Bank SLovenija

5. Ali se bodo številke računov strank spremenile?

Ne. Te ostanejo enake. To je »straightforward« pristop.

6. Ali se bodo številke računov banke spremenile?

Ne. Tudi te ostanejo enake.

7. Kaj pa bančna IBAN številka, bo ostala ista?

Da.

8. Enako velja tudi za bančno SWIFT številko?

Da.

9. Ali bodo obstoječe kreditne/debetne/predplačniške kartice veljavne do 11. julija? Bodo stranke prejele nove, ali pa bodo kartice veljavne do datuma izteka?

Kartice z blagovno znamko Hypo bodo veljavne tudi po spremembi blagovne znamke in bodo nadomeščene, ko jim bo potekla veljavnost.

10. Bo PIN koda stranke za kartico ostala enaka?

Da.

11. Ali bo HypoNet spremenil svoje ime?

Da, od 11. julija 2016 bo novo ime HypoNeta za fizične osebe Addiko EBank in za pravne osebe Addiko Business EBank.

12. Ali bo prehod na novo platformo v e-banki potekal avtomatično?

Da.

13. Ali bodo PIN kode strank za e-banko ostale enake?

Da.

14. Bodo generatorji gesel/USB ključki ostali isti ali bodo stranke dobile nove?

Generatorji gesel/USB ključki, ki jih imajo stranke, bodo ostali veljavni. Za enkrat jih ni potrebno zamenjati.

15. Ali bo m-Hypo dobil novo ime?

Da, 11. julija. Novo ime za mobilno bančno aplikacijo bo Addiko Mobile. Novo ime za poslovno aplikacijo za pravne osebe bo Addiko Business Mobile. Imena aplikacije na Google Play/Apple App Store bodo Addiko Mobile Slovenija in Addiko Business Mobile Slovenija

16. Bodo stranke za uporabo m-banke morale prenesti nove aplikacije ali nadgraditi obstoječe?

Da bi imeli prenovljeno različico, bodo uporabniki m-banke morali posodobiti obstoječo aplikacijo, kar jim bo ponujeno kot možnost, kot tudi vse ostale posodobitve do sedaj. Nadgradnja ne bo obvezna v prvih dneh po 11. juliju.

17. Bodo PIN kode ostale iste ali bodo stranke dobile nove?

PIN kode za m-banko bodo ostale iste tudi po posodobitvi obstoječe aplikacije.

Je bila ta informacija za vas koristna?

Da
Ne

Addiko Bank Slovenija

Spletna stran za svoje delovanje in izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja spletne piškotke.

S klikom na katerokoli povezavo na tej strani se strinjate z njihovo uporabo.