Stranke

Addiko banka je 9. novembra 2017 prejela mednarodni certifikat »Prijatelj strankam«

Addiko Bank d.d. je kot prva banka v Sloveniji prejela prestižen mednarodni certifikat »Customers’ Friend«, ki ga mednarodna organizacija ICERTIAS podeljuje tistim družbam, ki zagotavljajo najvišjo stopnjo kakovosti storitev in strankam omogočajo najboljšo uporabniško izkušnjo.
Addiko banka si je certifikat ICERTIAS – Customers’ Friend prislužila s skupno oceno 4,31 od možnih 5,0. V poglobljeni analizi je inštitut iz Švice preverjal, v kolikšni meri banka premore pošten in profesionalen odnos do strank in zaposlenih na področju Slovenije, kako skrbi za prijazno in strokovno komuniciranje s svojimi javnostmi, na kakšni ravni nudi podporo strankam in kako se banka poistoveti z družbo, v kateri deluje. Na podlagi tega je analiza temeljila na štirih kategorijah: ugled, komunikacija in družba, uporabniška izkušnja ter zaupanje. Znotraj teh kategorij so se ocenjevale posamezne podkategorije, pri naslednjih pa je banka dobila še posebno dobro oceno: odnos s strankami (4,5), odnos z zaposlenimi (4,5), inovativnost (4,6), odnosi z mediji (4,6), digitalno komuniciranje (4,6), enostavnost (4,5), hitrost (4,5). Addiko banka ob certifikatu v javnosti uporablja poseben pečat s sloganom »Ker cenimo svoje stranke«, s čimer jasno navaja usmerjenost svoje poslovne filozofije.
»Pridobljeni certifikat in slogan Ker cenimo svoje stranke nam daje potrditev, da je izpolnjevanje naše zaveze o drugačni, straightforward banki, dejansko obrodilo sadove. Naš posel je nudenje bančnih storitev, cilj pa izpolnjevanje pričakovanj ter zadovoljevanje potreb naših strank. Zavedamo se, da nam je kakovost in način nudenja storitev vedno na prvem mestu. Lansko leto smo strankam dali obljubo, jasnega, enostavnega in neposrednega bančništva in ponosen sem, da smo kakovost našega dela dvignili na višji nivo. To, da smo si kot prva banka v Sloveniji prislužili ta certifikat, ni naključje, kar so občutile predvsem naše stranke«, je izjavil mag. Matej Falatov, predsednik uprave Addiko banke.
»V veselje nam je izreči dobrodošlico Addiko banke v Sloveniji v prestižen klub ICERTIAS – Customers’ Friend klub. Addiko banka je pokazala, kako se obljuba ob lanskoletni prenove blagovne znamke dejansko odraža v njenem vsakodnevnem delu. Verjamemo, da bo tudi podpis deklaracije ICERTIAS Customers’ Friend, ki podpisnike zavezuje h korektnemu odnosu do strank, zaposlenih in poslovnih partnerjev, banko dodatno usmeril k nadaljnji izgradnji še bolj kakovostnih odnosov s strankami in okoljem, v katerem deluje«, je dodala Petra Škrlec, Certification Executive ICERTIAS – International Certification Association.

Addiko banka s celotno paleto svojih storitev izkazuje nenehno odgovornost do strank. Odnosi med Addiko in strankami temeljijo na medsebojnem zaupanju in razumevanju strankinih potreb. Addiko banka se željam strank prilagaja z izboljšavami obstoječih in razvojem novih finančnih storitev ter z vpeljavo in nadgradnjo modernih poslovnih poti in pristopov. Pri poslovanju predstavljata zaščita osebnih podatkov in pravic stranke eno izmed najpomembnejših načel Addiko banke.

V skladu z bančno zakonodajo je banka do 11. novembra 2008 jamčila za izplačilo bančnih vlog v višini do 22.000 evrov. Po tem datumu so banke, hranilnice in Republika Slovenija neomejeno jamčile za neto vloge vlagateljev do 31. decembra 2010. Od 1. januarja 2011 dalje to jamstvo velja za izplačilo bančnih vlog v višini do 100.000 evrov.

Je bila ta informacija za vas koristna?

Da
Ne

Addiko Bank Slovenija

Spletna stran za svoje delovanje in izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja spletne piškotke.

S klikom na katerokoli povezavo na tej strani se strinjate z njihovo uporabo.