Stranke

Addiko banka s celotno paleto svojih storitev izkazuje nenehno odgovornost do strank. Odnosi med Addiko in strankami temeljijo na medsebojnem zaupanju in razumevanju strankinih potreb. Addiko banka se željam strank prilagaja z izboljšavami obstoječih in razvojem novih finančnih storitev ter z vpeljavo in nadgradnjo modernih poslovnih poti in pristopov. Pri poslovanju predstavljata zaščita osebnih podatkov in pravic stranke eno izmed najpomembnejših načel Addiko banke.

V skladu z bančno zakonodajo je banka do 11. novembra 2008 jamčila za izplačilo bančnih vlog v višini do 22.000 evrov. Po tem datumu so banke, hranilnice in Republika Slovenija neomejeno jamčile za neto vloge vlagateljev do 31. decembra 2010. Od 1. januarja 2011 dalje to jamstvo velja za izplačilo bančnih vlog v višini do 100.000 evrov.

Je bila ta informacija za vas koristna?

Da
Ne

Addiko Bank Slovenija

Spletna stran za svoje delovanje in izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja spletne piškotke.

S klikom na katerokoli povezavo na tej strani se strinjate z njihovo uporabo.