Obvestila za stranke

Aktualne informacije in obvestila za stranke Addiko banke

6. 6. 2025 Lažna elektronska sporočila o ponovni namestitvi aplikacije REKONO OnePass

Zaznali smo lažna elektronska sporočila, v katerih se pošiljatelj predstavlja v imenu Addiko banke. Sporočilo vsebuje obvestilo, da je preko spletne povezave potrebno prenesti in nadomestiti novo posodobljeno aplikacijo REKONO OnePass. Gre za poskus ribarjenja, s katerim goljufi želijo pridobiti vaše prijavne podatke za vstop v račun Rekono OnePass. Če prejmete takšno sporočilo, vam svetujemo, da ne klikate na povezave v njem in ga takoj trajno izbrišete iz elektronskega poštnega predala.

Pomembno: Banka ne bo nikoli posredovala elektronskih sporočil s spletnimi povezavami, v katere je treba vpisati prijavne podatke za vstop in posodobitev aplikacije Rekono OnePass.

29. 5. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo danes, 29. 5. 2025, med 21. in 23. uro, moteno delovanje kredita na spletu in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

23. 5. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo jutri, v soboto, 24. 5. 2025, od 6. ure, do nedelje, 25. 5. 2025, predvidoma do 12. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke za fizične in pravne osebe (Addiko EBank in Addiko EBank Business, Addiko Mobile in Addiko Mobile Business), kredita na spletu in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

21. 5. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo danes, 21. 5. 2025, med 21. in 23. uro, moteno delovanje spletne banke Addiko EBank, Mobilne banke Addiko Mobile ter mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

7. 5. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo danes, 7. 5. 2025, med 21. in 23. uro, moteno delovanje kredita na spletu in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

17. 4. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo jutri, v petek, 18. 4. 2025, med 21. in 24. uro, moteno delovanje kredita na spletu in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

14. 4. 2025Izvajanje plačil med velikonočnimi prazniki: Obveščamo vas, da evropski plačilni sistem TARGET na veliki petek, 18. aprila 2025, in na velikonočni ponedeljek, 21. aprila 2025, ne bo posloval, zato Addiko banka kot tudi druge banke in hranilnice v državah Evro območja ne bodo izvajale medbančnega plačilnega prometa.

Posledično na navedena dneva ne bodo delovali tudi domači plačilni sistemi. V petek, 18. aprila 2025, bo možna izvedba le internih plačil v okviru Banke.

Omejitev izvajanja plačila velja tudi za direktne obremenitve SEPA (SDD). Nalogi za SDD z datumom plačila 18. april ali 21. april 2025 bodo tako poravnani v torek, 22. aprila 2025, kar pomeni, da bodo s tem datumom obremenjeni računi plačnikov in sredstva nakazana na račune prejemnikov plačil.

Addiko banka bo plačilni promet v polnem obsegu ponovno izvajala v torek, 22. aprila 2025.

20. 3. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo jutri, v petek, 21. 3. 2025, od 21. ure, do sobote, 22. 3. 2025, predvidoma do 6. ure, moteno delovanje spletne in mobilne banke za fizične osebe (Addiko EBank, Addiko Mobile), kredita na spletu in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

18. 3. 2025 – Lažna elektronska sporočila za posodobitev računa REKONO OnePass – Obveščamo vas, da smo zaznali lažna elektronska sporočila, v katerih se pošiljatelj predstavlja v imenu Addiko banke. Sporočilo vsebuje obvestilo, da je preko spletne povezave potrebno nadgraditi in aktivirati novo posodobljeno aplikacijo REKONO OnePass.
Gre za poskus ribarjenja, s katerim goljufi želijo pridobiti vaše prijavne podatke za vstop v račun Rekono OnePass. Če prejmete takšno sporočilo, vam svetujemo, da ne klikate na povezave v njem in ga takoj trajno izbrišete iz elektronskega poštnega predala.

Pomembno: Banka ne bo nikoli posredovala elektronskih sporočil s spletnimi povezavami, v katere je treba vpisati prijavne podatke za vstop v spletno banko.

13. 3. 2025Lažna elektronska sporočila za posodobitev mobilne banke – Ponovno smo zaznali lažna elektronska sporočila, v katerih se pošiljatelj predstavlja v imenu Addiko banke. Sporočilo vsebuje obvestilo, da je preko spletne povezave potrebno prenesti in registrirati novo posodobljeno verzijo mobilne banke. Gre za poskus ribarjenja, s katerim goljufi želijo pridobiti vaše prijavne podatke za vstop v Addiko digitalne kanale. Če prejmete takšno sporočilo, vam svetujemo, da ne klikate na povezave v njem in ga takoj trajno izbrišete iz elektronskega poštnega predala.

Pomembno: Banka ne bo nikoli posredovala elektronskih sporočil s spletnimi povezavami, v katere je treba vpisati prijavne podatke za vstop v spletno banko.

27. 2. 2025 –Lažna elektronska sporočila – posodobitev spletne banke
Želimo vas opozoriti na porast poskusov phishing napadov, usmerjenih proti uporabnikom spletne banke. Gre za elektronska sporočila, ki prejemnika nagovarjajo k takojšnji posodobitvi spletne banke za nadaljnjo nemoteno uporabo. Sporočilo vključuje zlonamerno spletno povezavo, ki vodi do kraje osebnih podatkov in dostopa do bančnih računov. Ne klikajte na neznane povezave! Če prejmete takšno sporočilo, vam svetujemo, da se nanj ne odzovete in ga TAKOJ trajno izbrišete iz elektronskega poštnega predala.

Pomembno: Banka ne bo nikoli posredovala elektronskih sporočil s spletnimi povezavami, v katere je treba vpisati prijavne podatke za vstop v spletno banko.

25. 2. 2025 – Cenjene stranke obveščamo, da bo poslovalnica Trbovlje med 4. 3. 2025 in 5. 3. 2025 zaradi selitve na novo lokacijo zaprta.

Na NOVI LOKACIJI – Ulica 1. junija 2, Trbovlje – nas najdete od četrtka, 6. 3. 2025, dalje!

Za opravljanje vseh bančnih storitev so vam na voljo bankomati in digitalni kanali – spletna in mobilna banka, kjer lahko sklepate depozite in limite ter opravljate nakazila, plačila računov in položnic in druge bančne storitve ali nas obiščete v Addiko poslovalnici v Celju.

20. 2. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo v petek, 21. 2. 2025, med 21. in 24. uro, moteno delovanje kredita na spletu in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

14. 2. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo v nedeljo, 16. 2. 2025, med 8. in 10. uro, moteno delovanje kredita na spletu in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

10. 2. 2025 – Zaradi nadgradnje bo danes, 10. 2. 2025, od 23. ure pa do jutri, 11. 2. 2025, do 10. ure moteno delovanje kredita na spletu (hipkredit.addiko.si). Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

6. 2. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo jutri, v petek, 7. 2. 2025, med 21. in 23. uro, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

23. 1. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo jutri, v petek, 24. 1. 2025, med 21. in 23. uro, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

23. 1. 2025 – Opozarjamo na investicijske prevare

Prejemate klice iz neznanih telefonskih številk? Bodite pozorni, spletni prevaranti so ponovno na delu! V zadnjih dneh smo zaznali povečano število spletnih prevar, kjer prevaranti kličejo iz neznane telefonske številke in vas poskušajo prepričati, da si na telefon namestite program za oddaljen dostop, kot sta Anydesk in Supremo. Prevaranti pogosto obljubljajo visoka izplačila, izplačilo Bitcoina oziroma pomoč pri izplačilu. V resnici pa želijo pridobiti dostop do sredstev na vašem računu!

POZOR! Neznanim osebam nikdar ne omogočajte oddaljenega dostopa do vaše naprave.

7. 1. 2025 – Zaradi vzdrževalnih del bo danes, v torek, 7. 1. 2025, med 21. in 23. uro, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

Arhiv:

24. 12. 2024 – Opozarjamo na investicijske prevare

Investicijska prevara se začne s telefonskim klicem z neznane telefonske številke, s katerim želijo goljufi pod pretvezo lažnih podatkov glede izplačila investicijskih sredstev pridobiti dostop do spletne ali mobilne banke. Pred izplačilom investicijskih sredstev goljufi zahtevajo namestitev programske opreme za oddaljen dostop in prijavne podatke za vstop v mobilno ali spletno banko.

Ko jim to omogočite, prevaranti prevzamejo upravljanje z vašim računalnikom ali telefonom, vstopijo v vašo spletno ali mobilno banko in izvedejo nakazila na račune, ki jih obvladujejo.

Pomembno: Neznanim osebam ne omogočajte oddaljenega dostopa do naprave (npr. AnyDesk, Supremo, TeamViewer) ali z njimi delite varnostnih ali osebnih podatkov (npr. gesla za vstop v spletno ali mobilno banko, številke transakcijskega računa ali karitc , ipd.)!

Več informacij o investicijskih prevarah si lahko preberete na povezavi: https://www.addiko.si/oskar-svetuje-bodite-osvescen-investitor/

Če ste postali žrtev spletne prevare, nas nemudoma kontaktirajte na telefonsko številko 01 580 43 00 in primer prijavite policiji.

19. 12. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo jutri, v petek, 20. 12. 2024, od 21. ure do polnoči, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

11. 12. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo danes, v sredo, 11. 12. 2024, med 15.30 in 17.30 uro moteno delovanje spletne in mobilne banke za fizične osebe (Addiko EBank, Addiko Mobile) in spletne banke Addiko Business EBank za podjetja. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

9. 12. 2024 – Obveščamo vas, da bo v času božičnih in novoletnih praznikov veljal spremenjen delovni čas poslovalnic Addiko banke. Poslovalnice bodo v torek, 24. decembra, in v torek, 31. decembra, odprte do 12. ure. Hvala za razumevanje.

9. 12. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo danes, v ponedeljek, 9. 12. 2024, med 21. in 24. uro, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

18. 11. 2024 – Obveščamo vas, da smo zaznali nov primer zlorabe, ki se pojavlja na nekaterih parkomatih v Ljubljani. Goljufi so na te parkomate nalepili nalepke s QR kodo, ki uporabnike preusmerijo na lažno spletno stran. Na tej strani se zahteva vnos podatkov o vozilu in času parkiranja ter podatki o plačilni kartici. Takšne nalepke se s parkomatov v centru Ljubljane ažurno odstranjujejo.

Pozivamo vas, da ste pri vpisovanju podatkov o karticah v spletne obrazce in pri potrjevanju spletnih plačil skrajno previdni.

Če sumite na zlorabo pri izvedbi kartičnega plačila, nemudoma obvestite banko na telefonsko številko 01 58 34 183.

8. 11. 2024 – Cenjene stranke obveščamo, da bo poslovalnica Supernova Rudnik v soboto, 9. novembra 2024, zaradi vzdrževalnih del zaprta.

7. 11. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v soboto, 9. 11. 2024, od 6. ure do nedelje, 10. 11. 2024, predvidoma do 12. ure moteno delovanje spletne in mobilne banke za fizične osebe (Addiko EBank, Addiko Mobile) in podjetja (Addiko Business EBank, Addiko Mobile Business), kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

7. 11. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo jutri, v petek,  8. 11. 2024, od predvidoma 18. ure do predvidoma 22. ure, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

21. 10. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo danes, v ponedeljek,  21. 10. 2024, od predvidoma 19. ure do predvidoma polnoči, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

18. 10. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v nedeljo, 20. 10. 2024, od predvidoma 4. ure zjutraj do polnoči, moteno delovanje spletne in mobilne banke za fizične osebe (Addiko EBank, Addiko Mobile) in podjetja (Addiko Business EBank, Addiko Mobile Business), kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

11. 10. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo danes, v petek, 11. 10. 2024, od predvidoma 21. ure do polnoči, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 9. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v petek, 20. 9. 2024, med 21. in 24. uro, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

12. 9. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v nedeljo, 15. 9. 2024, od polnoči do 5. ure zjutraj, moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične in pravne osebe, mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

5. 9. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v petek, 6. 8. 2024, od 21. do predvidoma 24. ure, moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

8. 8. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v danes, 8. 8. 2024, od 21. do predvidoma 24. ure, moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

29. 7. 2024 – Nove oblike zlorab prek telefonskih klicev: V zadnjem obdobju se je na območju Slovenije pojavila prevara prek telefonskih klicev, ki je v tujini znana kot »Robocalls«. Pri prevari goljufi uporabljajo avtomatsko posnet glas, s katerim pod pretvezo različnih razlogov (plačilo globe na carini, preklic plačilne kartice ipd.) želijo pridobiti podatke o plačilni kartici ali dostop do mobilne naprave. Pri klicih se pogosto uporabljajo slovenske telefonske številke. Zelo pomembno je, da tovrsten klic takoj prekinete, predvsem pa nikoli ne sledite navodilom, ki jih navajajo v klicu! 

26. 7. 2024 – Obveščamo vas, da bo danes, 26. 7. 2024, od 21. do predvidoma 24. ure moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe, mobilne banke Addiko Mobile ter mKredita v mobilni banki. Za morebitne všečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

19. 7. 2024 – Cenjene stranke obveščamo, da so storitve Addiko banke ponovno vzpostavljene in delujejo.

Težave, ki jih je danes zjutraj povzročila globalna napaka podjetja CrowdStrike, smo v večini odpravili in ključne storitve so ponovno na voljo.Občasno še vedno lahko prihaja do motenj v delovanju nekaterih funkcionalnosti ali pa bodo te delovale počasneje kot običajno.

Hvala za vašo potrpežljivost in da ste stranka Addiko banke.

19. 7. 2024 – Cenjene stranke obveščamo, da globalna napaka, ki jo je povzročila zadnja različica antivirusnega programa podjetja za kibernetsko varnost CrowdStrike, vpliva tudi na Addiko banko, saj so zaradi napake nekatere bančne storitve trenutno nedostopne.

Trenutno ne delujejo mobilna banka Addiko Mobile, spletna banka Addiko EBank za fizične osebe, spletna banka Addiko Business EBank za pravne osebe, kredit na spletu, kredit v mBills aplikaciji in mKredit v mobilni banki Addiko Mobile. Zaradi izpada je onemogočeno tudi izvajanje vseh izplačil in poslovanje v Addiko poslovalnicah.

Plačevanje s karticami poteka nemoteno, prav tako poteka nemoteno poslovanje na Addiko bankomatih.

Težave odpravljamo in takoj, ko bodo odpravljene, vas bomo o tem nemudoma obvestili. Za vsa morebitna vpašanja se lahko obrnete tudi na Kontaktni center Addiko banke, ki deluje nemoteno.

Za nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

26. 6. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo danes, 26. 6. 2024, med 21. in 23. uro, moteno delovanje spletne banke za fizične osebe in pravne osebe (Addiko EBank in Addiko EBank Business) ter mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

14. 6. 2024 – Cenjene stranke obveščamo, da bodo poslovalnice Addiko banke od 1. julija 2024 dalje poslovale z novim delovnim časom.

Poslovalnice bodo odprte:

  • od ponedeljka do petka: 8:00 – 12:00 in 13:00 – 16:00,
  • sobota: zaprto.

Poslovalnica Supernova Rudnik bo odprta:

  • ponedeljek – petek: 9.00 – 12:00 in 13:00 – 17.00,
  • sobota: 9.00 – 14.00.

Za opravljanje vseh bančnih storitev so vam na voljo tudi bankomati in digitalni kanali – spletna in mobilna banka, kjer lahko opravljate nakazila, plačila računov in položnic, sklepate depozite in limite ter druge bančne storitve.

13. 6. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo od sobote, 15. 6. 2024, od predvidoma 5. ure, do nedelje, 16. 6. 2024, do predvidoma 8. ure, moteno delovanje spletne banke za fizične osebe in pravne osebe (Addiko EBank in Addiko EBank Business) ter mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

11. 6. 2024 – Obveščamo vas, da bo poslovalnica Supernova Rudnik v soboto, 15. junija 2024, zaradi vzdrževalnih del zaprtaBančne posle lahko opravite 24 ur na dan preko mobilne ali spletne banke. Poslovalnica Supernova Rudnik bo ponovno odprta v ponedeljek, 17. junija 2024.

24. 5. 2024 – Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del  v ponedeljek, 27. 5. 2024, med 22. in 23.59 uro,  moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in mobilne banke Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

22. 5. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v četrtek, 23. 05. 2024 od 21. do predvidoma 23. ure moteno delovanje mobilne banke Addiko Mobile ter spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in spletne banke Addiko Business EBank za pravne osebe, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Kredit na spletu ne bo deloval v četrtek, 23. 5. 2024, od 19. do predvidoma petka, 24. 5. 2024, do 11. ure. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

24. 4. 2024 – Obveščamo vas, da je v zadnjem obdobju policija obravnavala večje število prevar pravnih oseb, povezanih z vdorom v spletno banko. Prevara se praviloma prične z lažnim elektronskim sporočilom, s katerim se pošiljatelji lažno predstavljajo v imenu banke ali podjetja Rekono.

V elektronskem sporočilu pošiljatelji pozivajo prejemnike, da nujno izvedejo posodobitev spletne banke, ter usmerijo prejemnike, da izvedejo prijavo v spletno banko ali storitev Rekono preko spletne povezave v elektronskem sporočilu. Spletna povezava vodi do lažne spletne strani banke ali Rekono. V primeru vpisa prijavnih podatkov v lažno spletno stran so le-ti posredovani goljufom, ki v nadaljevanju preko telefona v slovenskem jeziku kontaktirajo uporabnika spletne storitve, pri čemer se lažno predstavljajo kot tehnična pomoč banke. Na omenjeni način goljufi pridobijo vse podatke za izvedbo transakcij iz spletne banke.

Pomembno: Addiko banka ali podjetje Rekono ne bo nikdar posredovala elektronskih sporočil s spletnimi povezavami, v katere bi morali vpisati zaupne prijavne ali varnostne  podatke za vstop v spletno storitev. Prav tako zaposleni v Addiko banki ali podjetju Rekono preko telefonskega klica nikdar ne bodo zahtevali posredovanje zaupnih varnostnih podatkov za vpis v spletno storitev.

Če sumite, da ste podatke vpisali na lažni spletni strani ali posredovali podatke tretji osebi, o tem nemudoma obvestite Addiko banko na telefonsko številko 01 58 04 300.

19. 4. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v petek, 19. 4. 2024, od 21. ure, do predvidoma sobote, 20. 4. 2024, do 6. ure, moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

8. 4. 2024 – Addiko Bank d.d. je v okviru sodelovanja z Združenjem bank Slovenije glede na negotove gospodarske razmere in dvig življenjskih stroškov kreditojemalcem kreditov, vezanih na valuto švicarski frank, (v nadaljevanju »CHF kredit«) pripravila posebno ponudbo.

V skladu s to ponudbo imajo kreditojemalci CHF kreditov, ki izpolnjujejo določene pogoje, možnost spremeniti svoj CHF kredit v kredit v evrih (v nadaljevanju »EUR kredit«) s sklenitvijo nove pogodbe o EUR kreditu za odplačilo CHF kredita pod posebnimi pogoji.  Vse informacije v zvezi s ponudbo najdete v priloženem dokumentu.

Posebna ponudba za spremembo CHF kredita v EUR kredit.

5. 4. 2024 – Obveščamo vas, da so tehnične težave, s katerimi smo se soočali danes, odpravljene in da opravljanje bančnih storitev ponovno poteka nemoteno.

5. 4. 2024 – Obveščamo vas, da zaradi tehničnih težav trenutno ne delujejo mobilna banka Addiko Mobile ter spletna banka Addiko EBank za fizične osebe in spletna banka Addiko Business EBank za pravne osebe, kredit na spletu, kredit v mBills aplikaciji in mKredit v mobilni banki Addiko Mobile. Zaradi težav je onemogočeno izvajanje vseh izplačil in poslovanje v vseh Addiko poslovalnicah.

Plačevanje z Addiko karticami Mastercard poteka nemoteno, prav tako poteka nemoteno poslovanje na Addiko bankomatih.

Težave odpravljamo in takoj, ko bodo odpravljene, vas bomo o tem nemudoma obvestili. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

2. 4. 2024 – Obvestilo o obveznosti odprtja transakcijskega računa: V skladu s tretjim odstavkom 37. člena Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2) morajo imeti vsi poslovni subjekti (to so vse osebe, ki so dolžne voditi poslovne knjige in evidence, torej gospodarske družbe, samostojni podjetniki, društva, zavodi) odprt transakcijski račun (v nadaljevanju: račun) pri ponudniku plačilnih storitev, to je pri banki ali hranilnici. Poslovanje brez transakcijskega računa predstavlja prekršek v skladu z določili ZDavP-2.

Poslovni subjekti lahko za poslovne namene uporabljajo račun, odprt pri ponudnikih plačilnih storitev v Sloveniji, ali pri ponudnikih plačilnih storitev v tujini. V primeru računa, odprtega v tujini, je tak račun treba prijaviti Finančni upravi RS (v nadaljevanju: FURS). Računov, odprtih v Sloveniji, ni treba prijaviti, saj jih FURS pridobiva po uradni dolžnosti iz Registra transakcijskih računov.

Izpostavimo naj še možnost za poslovne subjekte – fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, ki jo omogoča Zakon o plačilnih storitvah, storitvah izdajanja elektronskega denarja in plačilnih sistemih (ZPlaSSIED). Fizična oseba, ki opravlja dejavnost, se lahko odloči, da bo za poslovne namene uporabljala svoj osebni račun, odprt v Sloveniji. Uporabo tega osebnega računa za opravljanje dejavnosti mora, v skladu s šestim odstavkom 192. člena ZPlaSSIED, sporočiti svojemu ponudniku plačilnih storitev v Sloveniji. Podatki o osebnem računu, ki ga fizična oseba, ki opravlja dejavnost, uporablja tudi za poslovne namene, se vodijo v Registru transakcijskih računov. Ti podatki so skladno s prvim odstavkom 194. člena ZPlaSSIED javni in brezplačno dostopni na spletni strani AJPES.

27. 3. 2024 – Izvajanje plačil med velikonočnimi prazniki: Evropski plačilni sistem TARGET na veliki petek, 29. marca 2024, in na velikonočni ponedeljek, 1. aprila 2024, ne bo posloval, zato Addiko banka kot tudi druge banke in hranilnice v državah Evro območja ne bodo izvajale medbančnega plačilnega prometa.

Posledično na navedena dneva ne bodo delovali tudi domači klirinški plačilni sistemi, ki so posredno vezani na poravnavo v sistemu TARGET. V petek, 29. marca 2024, bo možna le izvedba internih plačil v okviru Banke. Omejitev velja tudi za direktne obremenitve SEPA (SDD). Nalogi za SDD z datumom plačila 29. marec ali 1. april 2024 bodo tako poravnani v torek, 2. aprila 2024, kar pomeni, da bodo s tem datumom obremenjeni računi plačnikov in sredstva nakazana na račune prejemnikov plačil. Addiko banka bo plačilni promet v polnem obsegu ponovno izvajala v torek, 2. aprila 2024. 

Izvrševanje takojšnjih plačil bo med velikonočnimi prazniki potekalo nemoteno. Nemoteno bo delovala tudi storitev Flik, ki omogoča takojšnje, brezplačno in enostavno pošiljanje denarja med bančnimi računi fizičnih oseb, ki so odprti pri bankah ter hranilnicah v Sloveniji.

26. 3. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v sredo, 3. 4. 2024, med 22. in 23.59. uro, moteno delovanje spletne banke Addiko Business EBank Halcom za pravne osebe. Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in prosimo za razumevanje.

26. 3. 2024 – Dodatni varnostni SMS za potrjevanje kartičnih spletnih plačil. Z namenom zaščite uporabnikov pred spletnimi prevarami v Addiko banki uvajamo dodatni SMS za potrjevanje spletnih kartičnih plačil. Če bo Banka v procesu spremljave zaznala kritično spletno kartično transakcijo, bo v določenih primerih na kartici omejila poslovanje in uporabniku posredovala sporočilo SMS za preverjanje istovetnosti transakcije.

Skladno z navodili v prejetem sporočilu SMS lahko uporabnik plačilne kartice najkasneje v roku ene (1) ure potrdi transakcijo in posledično ponovno omogoči poslovanje brez omejitev. Po preteku časovnega okvirja mora uporabnik za umik omejitve poslovanja kontaktirati Klicni center na telefonsko številko +386 (0)1 58 34 183.

Pomembno: Če transakcija ni bila izvedena s strani uporabnika, je o tem potrebno nemudoma obvestiti Klicni center na telefonsko številko +386 (0)1 58 34 183.

21. 3. 2024 – Pozor: Lažna phishing elektronska sporočila! Obveščamo vas, da smo zaznali nove primere lažnih elektronskih sporočil, kjer se pošiljatelj lažno predstavlja v imenu Addiko Bank d.d. ter poziva prejemnike, da izvedejo prijavo v spletno banko prek lažne spletne povezave (VSTOP ADDIKO EBANK) ter preverijo obvestilo o plačilu. Ker povezava vodi do lažne spletne strani, se z vpisom prijavnih podatkov na spletnem mestu ti podatki razkrijejo goljufom. Če prejmete takšno sporočilo, vam svetujemo, da ga takoj trajno izbrišete iz poštnega predala. Če ste že vnesli podatke v spletni obrazec, o tem nemudoma obvestite banko na telefonsko številko 01 58 04 300. Pomembno: Banka ne bo nikdar posredovala elektronskih sporočil s spletnimi povezavami, v katere bi morali vpisati prijavne podatke za vstop v spletno banko. Primer lažnega sporočila si lahko ogledate tukaj.

15. 3. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v soboto, 16. 3. 2024, od 23. ure, pa do nedelje, 17. 3. 2024 do predvidoma 6. ure, moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

29. 2. 2024 – Zaradi tehnične nadgradnje bo danes, 29. 2. 2024, od 23. ure do jutri, 1. 3. 2024, do 11. ure onemogočen dostop do kredita na spletu in mKredita v Mobilni banki Addiko Mobile. Hvala za razumevanje.

28. 2. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v danes, 28. 2. 2024, od 21. do predvidoma 24. ure, moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

27. 2. 2024 – Banke in hranilnice opozarjajo na pazljivost pred okužbo telefonov z zlonamerno programsko opremo. Banke in hranilnice, članice Združenja bank Slovenije (ZBS), v zadnjem času opažajo porast števila napadov na mobilne telefone z namenom zlorab mobilnih bančnih aplikacij. Po podatkih policije je doslej ugotovljenim primerom oškodovanja skupno to, da je bilo prek mobilnih bank opravljeno nakazilo finančnih sredstev oškodovancev na druge bančne račune, od tam pa je denar potoval na kripto menjalnico.

Način okužbe z zlonamerno programsko opremo še ni znan oz. potrjen, verjetno pa gre za izrabo ranljivosti posameznega telefona ali pa celo za nenamerno namestitev trojanske programske opreme, ki je bila vključena v eno od aplikacij, ki so na voljo v trgovini Google Play Store. Po podatkih SI-CERT-a sta bili zlonamerni aplikaciji, ki sta omogočili okužbo mobilne naprave, dostopni v Google Play Store pod imenoma “Phone Cleaner – File Explorer” in “PDF Reader: File Manager”.

Ugotovljeno je bilo tudi, da je bila na telefonih oškodovancev nameščena zlonamerna programska oprema, ki je spremljala aktivnosti uporabnikov (npr. vnos PIN-a), nato pa je ta ista programska koda namestila še dodatno programsko opremo, s katero so prevaranti pridobili oddaljeni dostop do žrtvinega telefona (AnyDesk, TeamViewer). Tako so lahko kriminalci v ozadju, brez vednosti žrtve, opravili nakazila denarja z njenega računa na kripto menjalnico. V tem času je telefon postal neodziven.

Članice ZBS, banke in hranilnice, strankam svetujejo, da:

  • redno nadgrajujete svoje mobilne naprave in imate nameščen protivirusni program,
  • ste pazljivi pri nameščanjuprogramske opreme tudi z zaupanja vrednih spletenih mest,
  • ste pazljivi pri dodeljevanju pravic za dostopnost, saj tako posamezni programi pridobijo pravice za branje vsebine zaslona in izvajanje klikov brez uporabniške interakcije. Na ta način napadalci prevzamejo poln nadzor nad napravo.

Uporabnikom, ki ste škodljivo aplikacijo prenesli, jo odprli in ji dodelili pravice za dostop do vašega telefona, svetujemo, da svojo napravo zaženete v varnem načinu in zlonamerno aplikacijo odstranite. To storite tako, da držite tipko (ali tipke) za izklop naprave, s čimer se na zaslonu odpre meni z možnostmi za izklop naprave kot pri običajnem postopku izklopa (novejše različice telefonov po izbiri ikone za izklop nemudoma ponudijo varen način izklopa, ki ga je treba izbrati). Za zagon naprave v varnem načinu je nato treba na meniju prikaza držati ikono za izklop, dokler naprava ne ponudi ponovnega zagona v varnem načinu. V tem načinu se ob vklopu naprave zlonamerna aplikacija ne zažene in jo lahko varno odstranite.

Več informacij o tej obliki spletnih prevar je na voljo na spletni strani slovenskega nacionalnega odzivnega centra za kibernetsko varnost SI-CERT na povezavi Kraje sredstev iz mobilnih bank preko okužbe z Anatsa trojanskim konjem – SI CERT.

22. 2. 2024 – Zaradi vzdrževalnih del bo v petek, 23. 2. 2024, od 21. do predvidoma 24. ure, moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

11. 2. 2024 – Pozor: Lažna phishing elektronska sporočila. Obveščamo vas, da smo v zadnjem obdobju smo zaznali povečano število lažnih elektronskih sporočil, kjer se pošiljatelj lažno predstavlja v imenu Addiko Bank d.d. ter poziva prejemnike, da izvedejo prijavo v spletno banko preko povezave v sporočilu ter potrdijo prejem nakazila. Ker povezava vodi do lažne spletne strani, se z vpisom prijavnih podatkov na spletnem mestu ti podatki razkrijejo goljufom. Če prejmete takšno sporočilo, vam svetujemo, da ga takoj trajno izbrišete iz poštnega predala. Pomembno: banka ne bo nikdar posredovala elektronskih sporočil s spletnimi povezavami, v katere bi morali vpisati prijavne podatke za vstop v spletno banko. Primer lažnega e-sporočila si lahko ogledate tukaj.

19. 1. 2024 –  Obveščamo vas, da bo v danes, 19. 1. 2024, zaradi vzdrževalnih del od 21. do predvidoma 24. ure moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in mobilne banke Addiko Mobile, kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

12. 1. 2024 –  Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del danes, 12. 1. 2024, od 21. do predvidoma 23. ure, moteno delovanje kredita na spletu, kredita v mBills aplikaciji in mKredita v mobilni banki Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

9. 1. 2024 –  Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del  v sredo, 10. 1. 2024, od 21. do predvidoma 23.30. ure,  moteno delovanje spletne banke Addiko EBank za fizične osebe in mobilne banke Addiko Mobile. Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo in prosimo za razumevanje.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Vedno ste se spraševali o vaši banki.