Addiko Bank Slovenija

ObčaniPodjetja

Spletna banka Addiko EBank

Spletna banka Addiko EBank

Prednosti koriščenja spletne banke Addiko EBank

Uporaba spletne banke kjerkoli in kadarkoli, kjer je dostop do interneta.

Ugodnejše cene za opravljanje storitev.

Hitrejša in enostavnejša obdelava transakcij.

Bolj ekonomična in hitrejša komunikacija z Addiko banko.

Dostop do vaših računov 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Dekle in pes gledata tablico, na kateri piše prednosti uporabe spletne banke Addiko EBank.

Spletna banka Addiko EBank

  • preverjanje in prikaz stanj ter prometa na računih
  • pregled odobrenih kreditov
  • pregled kartičnih računov
  • pregled varčevalnih računov
  • plačilo vseh vrst računov v nacionalni valuti
  • plačilo v tujino, notranja plačila
  • vnos plačil tudi z datumom vnaprej
  • menjavo valut
  • pregled arhiva plačil in naročil
  • sklepanje depozitov ter pristop k varčevanjem
  • naročilo na SMS obveščanje ob različnih dogodkih
  • oddajo različnih naročil in vlog
  • napoved dviga gotovine
  • odprtje in preklic trajnega naloga
  • informacije o spremembi prekoračitve izbira kanala za prejemanje izpiskov
  • kalkulatorji menjalnih tečajev
  • menjalni tečaj

Spletna banka Addiko EBank

Kako pristopiti k spletni banki Addiko EBank?

Kako pristopiti k spletni banki Addiko EBank?

Oglasite se v eni od poslovalnic Addiko banke ter izpolnite obrazec za pristop k spletni banki Addiko Ebank. Vstop v spletno banko Addiko EBank je mogoč preko naslova https://ebank.addiko.si, kjer vpišete vaše uporabniško ime in geslo.

V spletno banko vstopate s pomočjo enkratnega gesla, ki ga lahko generirate programskega generatorja gesel.

Za lažji pregled vseh ključnih funkcionalnosti spletne banke Addiko EBank smo za vas pripravili Navodila za uporabo spletne banke Addiko EBank.

Varnost potrjevanja transakcij

Varnost potrjevanja transakcij

Varnost je eden pomembnejših dejavnikov poslovanja spletne banke Addiko EBank, zato je treba izvedno nekaterih naročil potrditi z varostno kodo.

Najpogosteje zastavljena vprašanja

Najpogosteje zastavljena vprašanja

Prijava v novo spletno banko je mogoča tako s strojnim kot s programskim generatorjem gesel. Več informacij o prijavi lahko najdete TUKAJ.

Programski generator gesel je mobilna aplikacija, ki deluje na pametnih mobilnih telefonih ali tablicah ter služi generiranju enkratnih gesel (OTP). Ob vnosu PIN-a se na mobilni napravi prikaže koda, potrebna za varno prijavo v spletno ali mobilno banko.

Kontaktne podatke v Addiko EBank je mogoče spreminjati preko strani »Nastavitve«, pri čemer pa je potrebno vnesene podatke (številka mobilnega telefona) potrditi s potrditveno kodo. V določenih primerih je vnos podatkov mogoč zgolj z obiskom v poslovalnici. Več informacij najdete TUKAJ.

Vsa pisna obvestila banke se nahajajo v spletni banki Addiko EBank, do katere dostopate preko vašega osebnega ali prenosnega računalnika.  V mobilni banki Addiko Mobile ni možno dostopati do pisnih obvestil.

Uporabnik, ki je hkrati tudi uporabnik spletne banke Addiko EBanke, prejme vsa pisna obvestila banke (bančne izpiske, povzetek obračuna obrestnih dohodkov, razna druga obvestila) in drugo dokumentacijo prek spletne banke Addiko EBanke, razen v primeru, ko je uporabnik izrecno zahteval, da želi prejemati pisna obvestila preko e-pošte ali po pošti ali jih bo osebno prevzemati v matični poslovalnici banke.

Podrobne informacije najdete v vsakokrat veljavnih Splošnih pogojih, v členu Obveščanje.

Uporabniku, ki hkrati ni uporabnik storitve spletne banke Addiko EBanke, lahko Banka vsa pisna obvestila banke in drugo dokumentacijo pošlje preko e-pošte, razen v primeru, ko je uporabnik izrecno zahteval, da želi pisna obvestila prejemati po navadni pošti ali jih osebno prevzemati v matični poslovalnici banke.

Želite več informacij?

Izpolnite obrazec in kmalu vas bomo poklicali.

( i )

Namen obdelave in uporabe vaših osebnih in kontaktnih podatkov, ki ste jih delili z nami pri odgovorih na vprašanja, sta predstavitev in priprava prilagojene ponudbe Addiko Bank d.d. pred sklenitvijo pogodbe (povabilo na sestanek, izdelava in pošiljanje ponudbe). Addiko Bank d.d. bo vaše podatke za ta namen hranila 4 mesece in jih ne bo uporabila v druge namene.

Upravljalec podatkov je Addiko Bank d.d., Dunajska 117, 1000 Ljubljana. Za več informacij o obdelavi vaših osebnih podatkov, lahko obiščete temu namenjeno spletno stran: https://www.addiko.si/varstvo-podatkov/, ali se obrnete neposredno na pooblaščeno osebo za varstvo podatkov na e-naslov: dpo.si@addiko.com, ali na telefonsko številko +386 (0)1 580 40 00.