Addiko Bank Slovenija

ObčaniPodjetja

Addiko EBank Business

Addiko EBank
Business

Prednosti uporabe spletne banke Addiko EBank Business

Prijava z mobilnim žetonom.

Pregled nad poslovnimi financami kadarkoli in kjerkoli.

Hitrejše in enostavnejše transakcije.

Preprosta in hitra komunikacija z banko prek funkcionalnosti pošiljanja in prejemanja sporočil.

Oddaljena odobritev posameznih plačil ali paketov plačil.

Addiko EBank Business

Namestitev spletne banke za podjetja

Addiko EBank Business

Namestitev spletne banke za podjetja

Aplikacija

Za aktivacijo spletne banke je najprej potrebno namestiti Addiko Mobile Business.

Mobilni žeton

Vstopite s pomočjo mobilnega žetona, če ste uporabnik mobilne banke Addiko Mobile Business, ali pa se lahko prijavite s Halcom certifikatom.

Podatki za prijavo

Uporabniško ime in enkratno geslo dobite v mobilni banki Addiko Mobile Business na telefonu.

Navodila za prijavo najdete TUKAJ

Brezplačno prevzemite aplikacijo!

Namestite mobilno banko za podjetja na svojo mobilno napravo – poiščite aplikacijo Addiko Mobile Business v spletnih trgovinah z aplikacijami (App Store ali Google Play) na povezavah:

Prenesi iz trgovine Google Play
Prenesi iz trgovine App Store

Addiko EBank Business nudi: 

Potek dela za več uporabnikov poteka tako, da en uporabnik lahko pripravi plačilni nalog, ki ga drug uporabnik nato odobri. Lahko pa izberemo različico, da pred pošiljanjem plačila v banko zahtevamo odobritev več uporabnikov v skladu z internimi pooblastili v podjetju. Podjetja lahko samostojno opravijo velik del administracije uporabnikov.

Omogočena je oddaljena odobritev posameznih plačil ali paketov plačil, ki jih pripravi drugi uporabnik.

 

  • Podrobnosti o kreditu
  • Status kredita

Obdelava transakcij v paketih omogoča obdelavo več plačil s prenosom ene same datoteke. Podprte so različne vrste paketnih plačil, vključno način z enkratno direktno obremenitvijo (EDO) in paketi masovnih plačil SEPA (MP).

    • Pregled izpiskov kartičnega računa
    • Pregled podrobnosti o karticah
    • Pregled transakcij
    • Podrobnosti o transakcijah

Omogočene so funkcionalnosti upravljanja trgovinskega financiranja, kot so prošnja za akreditiv, definicija obvestila o plačilu, popravek zapadlih akreditivov, preklic akreditivov in pregled akreditivov.

 

  • Podpisovanje dokumentov prek mobilne aplikacije

Kako postati uporabnik Addiko EBank Business

Obiščite katero koli Addiko poslovalnico in se dogovorite za storitev z našimi zaposlenimi.

Najpogosteje zastavljena vprašanja

Prijava je možna na naslednje načine:

I. Prijava z mobilnim žetonom:

Aktivacija mobilne banke Addiko Mobile Business (na pametnem mobilnem telefonu z operacijskim sistemom Android ali iOS).

Dostop z uporabniškim imenom (vidno znotraj mobilne banke) in enkratnim geslom (generirano preko mobilne banke).

Stroški – BREZPLAČNO.

II. Prijava s certifikatom na ključku ali kartici (omogočen dostop do spletne banke):

Pridobitev certifikata preko Halcom CA.

Stroški po ceniku Halcom d.d. (Trenutno: od 115 EUR, veljavnost 3 leta).

III. Prijava s certifikatom v oblaku Halcom One (omogočen dostop do spletne banke):

Pridobitev certifikata preko Halcom CA.

Stroški po ceniku Halcom d.d. (Trenutno: 25 EUR, veljavnost 3 leta).

Z uspešno aktivirano mobilno banko Addiko Mobile Business se na povezavi  https://ebank.addiko.si/ prijavite v spletno banko z enkratnim geslom. Postopek prijave v spletno banko je opisan v Priročnik za uporabo Addiko EBank Business.

Za zamenjavo PIN številke je treba naročiti nov mobilni žeton. Nov mobilni žeton uredite na način, da zastopnik podjetja kontaktira z oddelkom elektronskega bančništva, na telefonsko številko 01 580 43 00. Po poteku identifikacije bo izdan nov mobilni žeton.

Da, uporabnik bo lahko uporabljal novo elektronsko banko Addiko EBank Business tudi na Apple napravah.

Izpiski bodo naloženi in vidni v novi spletni banki.

Želite več informacij?

Izpolnite obrazec in kmalu vas bomo poklicali

Namen obdelave in uporabe vaših osebnih in kontaktnih podatkov, ki ste jih delili z nami pri odgovorih na vprašanja, sta predstavitev in priprava prilagojene ponudbe Addiko Bank d.d. pred sklenitvijo pogodbe (povabilo na sestanek, izdelava in pošiljanje ponudbe). Addiko Bank d.d. bo vaše podatke za ta namen hranila 4 mesece in jih ne bo uporabila v druge namene.

Upravljalec podatkov je Addiko Bank d.d., Dunajska 117, 1000 Ljubljana. Za več informacij o obdelavi vaših osebnih podatkov, lahko obiščete temu namenjeno spletno stran: https://www.addiko.si/varstvo-podatkov/, ali se obrnete neposredno na pooblaščeno osebo za varstvo podatkov na e-naslov: dpo.si@addiko.com, ali na telefonsko številko +386 (0)1 580 40 00.