Privolitev stranke za obdelavo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja
Z izborom "Strinjam se", IZRECNO SOGLAŠAM, da Addiko Bank d.d., Dunajska cesta 117, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: Banka), kot upravljavec osebnih podatkov, obdeluje vse kategorije osebnih podatkov, ki jih že ima o meni in so navedeni spodaj, za vse vrste marketinških sporočil Banke in njenih partnerjev, ter da uporablja vse KOMUNIKACIJSKE KANALE za ta namen: e-pošta, telefon, SMS/Viber sporočila, poštni naslov ter Addiko Mobile in Addiko EBank – če sem že stranka Banke.
OBDELAVA PODATKOV
Da bi vam Banka lahko ponudila izdelke in storitve, prilagojene vašim potrebam (npr. posojila, depozite, različne kartice, izdelke partnerjev…), bo obdelovala vaše osebne podatke, navedene v nadaljevanju. To vključuje samodejno analizo in oceno vašega finančnega stanja ter osebnih preferenc, z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje, boljše prilagoditve ponudbe vašim interesom in potrebam, kot tudi dodatnega izboljšanja ponudbe svojih produktov in storitev.
SPOROČILA IN PONUDBE BANKE
Na podlagi dane privolitve vam lahko Banka pošilja splošne informacije in prilagojene ponudbe za svoje izdelke in storitve. Prav tako lahko prejmete vabila na dogodke, nagradne igre, ankete in raziskave, ki jih organizira Banka.
SPOROČILA IN PONUDBE PARTNERJEV
Na podlagi te privolitve vam lahko Banka pošilja tudi ponudbe svojih partnerjev prek zgoraj navedenih komunikacijskih kanalov. Banka vaših podatkov ne bo posredovala partnerjem, temveč bo vaše osebne podatke uporabila za obveščanje o teh ponudbah. Banka bo vaše podatke posredovala partnerjem le, če se odločite sprejeti ponudbo. Več informacij o ponudbah partnerjev je na voljo https://www.addiko.si/partnerji.
OSEBNI PODATKI, KI SE BODO OBDELOVALI
Banka bo obdelovala naslednje osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva, spol, zakonski stan, izobrazba, domači naslov; telefonska številka/mobilna številka, e-poštni naslov; ID/šifra stranke, ki vam jo je dodelila Banka; zaposlitev in delodajalec, osebni prihodki (znesek, pogostost in vrsta), znesek sredstev na vseh računih odprtih pri Banki; podatki o vaših poizvedbah pri Banki in zavrnjenih zahtevkih, podatki o obstoju sklenjenih pogodb in njihovi izvedbi z Banko (vrsta, začetek, potek, pravočasnost plačil, blokade, morebitni spori), vključno z internimi ocenami tveganja; podatki o tem, kateri komunikacijski kanal uporabljate z Banko, ter kako, kdaj in kako pogosto uporabljate aplikacije Banke (Addiko Mobile, Addiko EBank, Addiko spletne strani, bankomate, telefonsko bančništvo); informacije o finančnih transakcijah, ki ste jih izvedli z uporabo izdelkov in storitev Banke (znesek, čas, namen in kode namena plačila, kraj in način nakupa – npr. prek interneta ali v trgovini, trgovec, pogostost, ter ali je bila transakcija izvedena doma ali v tujini), če Banka razpolaga s temi podatki; ter podatki o načinu, času in pogostosti uporabe storitev partnerjev ter informacije o socialnih omrežjih, če ste dali privolitev za neposredno trženje v okviru določenega socialnega omrežja.
PREKLIC PRIVOLITVE
Zavedam se, da lahko kadarkoli PREKLIČEM to privolitev za uporabo svojih osebnih podatkov za namene neposrednega trženja s klicem na telefonsko številko: 01 580 42 28 ali s pošiljanjem sporočila na e-poštni naslov: svetovalci.si@addiko.com, oziroma na druge načine, opisane v sporočilih, ki jih bom prejel/a.
Preklic privolitve ne bo vplival na zakonitost obdelave, ki je temeljila na privolitvi pred njenim preklicem. Zavedam se, da lahko vedno izrazim svoje mnenje o prejeti ponudbi in jo izpodbijam s pošiljanjem sporočila na e-poštni naslov svetovalci.si@addiko.com. V tem primeru bo zaposleni Banke pregledal izpodbijano ponudbo in vas obvestil o ugotovitvah.
DODATNE INFORMACIJE
Če želite izvedeti več o obdelavi osebnih podatkov, obiščite spletno stran: https://www.addiko.si/varstvo-podatkov ali kontaktirajte pooblaščeno osebo za varstvo podatkov preko e-pošte: dpo.si@addiko.com ali pokličite 01 580 42 28.