Poenostavite poslovanje, znižajte stroške in delujte okolju prijazno.
Prejemanje E – računov
Prednosti za prejemnika e-računa:
- prihranek časa: e-račun prejmete v elektronsko banko, za plačilo zadostuje samo potrditev, nato pa se avtomatsko generira UPN nalog za plačilo;
- poenostavitev poslovanja: prejete e-račune lahko izvozite iz elektronske banke in jih nato obdelujete v svoji računovodski aplikaciji;
- zmanjšana možnost napak: za plačilo potrjenega računa ni več potrebno ročno vnašati naloga za plačilo obveznosti;
- večja pregledanost: prejeti in plačani računi so zbrani na enem mestu;
- brez dodatne opreme: za prejem e-računa zadostuje elektronska banka;
- naročilo in prejemanje e-računov jebrezplačno.
Kako postanem prejemnik e-računa?
- potrebujeteposlovni transakcijski račun;
- ste uporabnikelektronske bankeAddiko Business EBank;
- imatepooblastiloza delo z e-računi v elektronski banki;
- izdajatelju e-računa posredujete soglasje za prejemanje e-računatako, da v elektronski banki izvršite e-prijavo, se prijavite na spletni strani izdajatelja ali na drug z izdajateljem e-računa dogovorjen način.
Prejemnik e-računov lahko prejema v elektronsko banko račune vseh izdajateljev, ki so vključeni vRegister izdajateljev e-računov, ki je objavljen na spletni strani družbe Bankart d.o.o.
Za nadaljnje informacije in pomoč pri uporabi storitve e-račun pokličite svojega skrbnika, ki vam bo storitev predstavil in svetoval pri vključitvi vaše družbe med prejemnike e-računov!
Na spletni stranihttps://www.zbs-giz.si si lahko ogledate video klip »Informacije za prejemnike e-Računov«, ki ga je pripravilo Združenje bank Slovenije
Izdajanje e-računov
Prednosti za izdajatelja e-računa:
- nižji stroški poslovanja: prihranek pri materialnih stroških (stroški papirja, pošte, tiskanja…) in optimizacija procesa priprave in izdaje e-računov;
- večja preglednost: pregled e-računov, izdanih in prejetih, na enem mestu;
- poenostavitev poslovanja: enostaven uvoz preko elektronske banke iz računovodskih sistemov izdajatelja (uvažanje pripravljenih e-računov);
- skrb za okolje: manjša poraba papirja in uporaba tiskalnikov.
Kako postanem izdajatelj e-računov?
- pri Addiko banki morate imeti odprt poslovni transakcijski račun;
- biti morate uporabnikelektronske banke Addiko Business EBank z ustreznimi pravicami za delo z e-računi;
- izpolniti morate ustrezno Vlogo za vključitev storitve e-računinPooblastilo za uporabo Addiko Business EBank (pravice za uporabo storitve e-račun);
- dogovoriti se morate z banko o poslovnih pogojihin se seznaniti sSplošnimi pogoji za uporabo storitve e-račun;
- če boste račune uvažali v e-banko Addiko Business EBank iz svoje aplikacije, morate zagotoviti pripravo računov v ustrezni elektronski obliki;
- pred izdajo prvega e-računa morate zagotoviti e-hrambo, skladno z zakonodajo.
Izdajatelj lahko prične z izdajanjem e-računov, ko je vključen vRegister izdajateljev e-računov, ki je objavljen na spletni strani družbe Bankart d.o.o.. Izdajatelj e-računov mora od prejemnikov, ki bodo e-račune prejemali, pridobiti soglasje, ki po obliki ni predpisano (pisno soglasje v papirni obliki, e-prijava).
Za nadaljnje informacije in pomoč pri uporabi storitve e-račun pokličitesvojega skrbnika, ki vam bo storitev predstavil in vam svetoval pri vključitvi vaše družbe med izdajatelje e-računov.
Na spletni stranihttps://www.zbs-giz.sisi lahko ogledate video klip »Informacije za izdajatelje e-Računov«, ki ga je pripravilo Združenje bank Slovenije.