PIN prek sporočila SMS
Prejmite PIN za vašo Addiko kartico Mastercard kar preko sporočila SMS namesto v poštni nabiralnik.


Postopek prevzema PIN-a preko SMS-a je enostaven:
1
Na številko 030 400 405 pošljite sporočilo sms, ki ga sestavljajo:
Ključna beseda ABSPIN in presledek
Osebna davčna davčna številka uporabnika kartice (xxxxxxxx) in pesledek
Zadnje 4 številke uporabnika kartice (yyyy).
2
Prejeli boste sporočilo sms s pin-om za vašo kartico.

Prejem PIN-a ob
naročilu nove kartice
Neaktivno Addiko kartico vam pošljemo po pošti na vaš naslov z navadno poštno pošiljko, zato vas počaka v vašem poštnem nabiralniku.
PIN za kartico prevzamete prek sporočila SMS kartico aktivirate s prvo stično transakcijo na POS terminalu ali bankomatu, pri čemer boste morali vpisati prejeti PIN po aktivaciji lahko kartico uporabljate tudi za spletne nakupe.
Naročilo PIN-a
za obstoječo kartico
Novi PIN za obstoječo kartico naročite preko spletne banke Addiko EBank ali pri skrbniku v Addiko poslovalnici.
PIN za kartico enostavno prevzamete prek sporočila SMS po prejemu PIN-a za obstoječo kartico morate za ponovno delovanje kartice na bankomatu zamenjati PIN; obstoječa kartica bo z izbranim PIN-om uporabna šele po izvedbi tega postopka.
S PIN-om
ravnajte odgovorno
Prejeti PIN si zapomnite, sporočilo z njim pa takoj izbrišite in ga ne pošiljajte nikomur.
PIN-a ne smete nikomur razkriti, ga hraniti skupaj s kartico ali v njeni bližini ali ga zapisati na kartico.
S PIN-a
na bankomatu
Po prevzemu PIN-a, ga lahko na bankomatu, ki to omogoča, spremenite v drugega (Addiko bankomati); nadomestilo za spremembo PIN-a se obračuna skladno z vsakokrat veljavnim Cenikom Addiko banke
izberite PIN, ki si ga boste lažje zapomnili, drugi pa ga ne morejo uganiti
PIN naj ne bo sestavljen iz enakih številk (npr. 8888), predvidljivih zaporedij (npr. 9876), vašega rojstnega dneva, letnice rojstva ipd.
izogibajte se istemu PIN-u za vse svoje kartice.
Najpogosteje zastavljena vprašanja
Najpogosteje zastavljena vprašanja
Da, PIN kodo lahko kadarkoli spremenite na bankomatu.
Če pozabite PIN, lahko zaprosite za novo kodo ali ponastavitev prek spletne banke, mobilne aplikacije ali osebno na poslovalnici. Zaradi varnosti vam stare kode ne moremo ponovno poslati.
Ne, PIN kodo prevzamete preko sporočila SMS. V poslovalnici se morate oglasiti le, če ste PIN pozabili.
Želite več informacij?
Izpolnite obrazec in kmalu vas bomo poklicali.