Addiko Mobile
Namestitev mobilne banke v nekaj preprostih korakih
Addiko Mobile Business
Namestitev mobilne banke za podjetja
Aplikacija
V trgovinah z aplikacijami Google Play, Apple Store ter App Gallery poiščite aplikacijo Addiko Mobile Slovenija in prenesite aplikacijo na svoj mobilni telefon ali tablico.
Registracija in aktivacija
V vam najbližji Addiko poslovalnici naročite aktivacijske kode za zagon aplikacije!
Nastavitev PIN
Nastavite PIN, s katerim boste vstopali v mobilno banko in potrjevali plačila, sklepali depozite, varčevanja ter kredite! Za večjo varnost lahko nastavite tudi vstop s pomočjo biometrije.
Pristop:
K mobilni banki Addiko Mobile lahko pristopi stranka Addiko banke, ki ima v banki odprt transakcijski račun ali le depozitni račun, varčevanje, kredit ali kartico Mastercard.
Tehnične zahteve:
Do mobilne banke Addiko Mobile lahko dostopate preko vašega pametnega mobilnega telefona ali tablice z nameščeno verzijo operacijskega sistema iOS 12 ali več ter Android 6 ali več.
Dostop do mobilne aplikacije Addiko Mobile je mogoč v spletnih trgovinah Google Play, Apple Store ter App Gallery za mobilne naprave HUAWEI in sicer na način, da v iskalnik vpišete ključno besedo »Addiko Mobile Slovenija« ter izberete ustrezno aplikacijo.
Namestite aplikacijo na svojo mobilno napravo in si zagotovite banko na dlani!
Novi uporabniki boste prejeli aktivacijske kode ob obisku vaše Addiko poslovalnice in oddaji zahtevka.
Obstoječi uporabniki lahko Addiko Mobile kadarkoli ponovno aktivirate na isti ali drugi napravi, brez obiska banke.
Koristne informacije:
- zahtevek za uporabo storitve Addiko EBank;
- splošni pogoji poslovanja s storitvijo Addiko EBank;
- za vsa vprašanja in pomoč pri uporabi storitve smo vam na voljo na telefonski številki 01 580 43 00 ali na e-poštnem naslovuebanki.si@addiko.com.