Zakaj prijava nepravilnosti?
Zakaj prijava nepravilnosti?
Banka deluje v skladu z veljavnimi zakoni in predpisi. Upoštevanje vseh relevantnih zakonov in predpisov s strani banke je izjemnega pomena, saj lahko neupoštevanje slednjih škoduje ugledu celotne skupine, pri čemer so lahko posledica sodni postopki in globe. Nenehno zagotavljanje strogih standardov osebnega in poslovnega ravnanja je ključnega pomena za preprečevanje celo suma na neprimerno ravnanje.
Za ugled in integriteto banke ter skladnost z zakonodajo in notranjimi pravili je odgovornost na vseh, ki sodelujejo v poslovanju banke. Za uspešno in zanesljivo sodelovanje je ključnega pomena odprta kultura učenja, ki dovoljuje reševanje napak. V primeru zaznave nezakonitih dejanj, kršitev pravil glede skladnosti poslovanja ali drugih prestopkov je treba ukrepati. Tisti, ki nesebično obvestijo banko o nepravilnostih, igrajo aktivno vlogo pri pravočasnem odkrivanju tveganj in posledičnem izvajanju ustreznih ukrepov.
Banka je tako kot celotna Addiko skupina uvedla sistem poročanja o nepravilnostih. Slednji vsem zagotavlja možnost, da se odzovejo na morebitna tveganja zaradi neetičnih, nezakonitih in kaznivih dejanj, ki so škodljiva za banko in njene zaposlene za organizacijo.
Banka strogo prepoveduje diskriminacijo ali kakršnekoli povračilne ukrepe proti osebam, ki v dobri veri opozarjajo na morebitne kršitve, in se zavezuje, da bo:
- vse prejete podatke obravnavala zaupno ter
- sprejela vse potrebne ukrepe, s katerimi bo preprečila morebitne negativne posledice za prijavitelja, ne glede na to, kdo je v tovrstne kršitve vpleten.
Anonimno poročanje pa ne služi izpolnjevanju dolžnosti do razkritja lastne morebitne vpletenosti v navzkrižje interesov ali v neetično ali nezakonito ravnanje.
Prijava nepravilnosti
Prijava nepravilnosti
Za uspešno in zanesljivo sodelovanje je odprta kultura učenja, ki dovoljuje obravnavo in odpravo
napak, ključnega pomena. Vsakdo, ki zazna nezakonita dejanja, kršitve pravil glede skladnosti poslovanja ali druge prestopke, se mora glede nadaljnjih ukrepov obrniti na Skladnost poslovanja oziroma o nepravilnostih poročati preko sledečih kanalov:
- po navadni pošti na naslov: Addiko Bank d.d., OSEBNO za Pooblaščenko za skladnost poslovanja, Dunajska cesta 117, 1000 Ljubljana ali elektronski pošti na naslov: si@addiko.com,
- preko nabiralnika za sporočanje nepravilnosti (samo za zaposlene v banki),
- osebno ali preko telefonu pri Pooblaščenki za skladnost poslovanja,
- preko obrazca za prijavljanje nepravilnosti na Addiko portalu (samo za zaposlene v banki) ali
- z neposredno prijavo Banki Slovenije: https://vsebina.bsi.si/prod/brm/Obrazec.aspx?tip_prijave=NS.