Addiko Bank Slovenija

ObčaniPodjetja

Addiko banka aktivno izvaja strategijo trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti

Trajnost okolja, družbena odgovornost in etika korporativnega upravljanja postajajo vse bolj ključni za boljšo prihodnost sveta, izvajanje načel ESG-ja in trajnost poslovanja podjetja pa postajata nujna.

V Addiko banki s posebno pozornostjo in predanostjo delujemo na implementaciji ključnih dejavnikov, ki transparentno izboljšujejo številne segmente današnjega okolja in poslovanja.

ENVIRONMENT – OKOLJE

»E« predstavlja okolje, okoljski dejavniki pa postajajo vse bolj pomembni za podjetja in vlagatelje. Ne gre več samo za dobiček, temveč za to, kako lahko podjetja delujejo trajnostno in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. Podjetja razumejo, da je njihov dolgoročni uspeh tesno povezan z okoljsko uspešnostjo. S sprejetjem trajnostnih praks lahko podjetja zmanjšajo emisije ogljikovega dioksida, ohranijo vire in zaščitijo naš planet za prihodnje generacije.

V Addiko banki želimo vplivati na zmanjšanje negativnih vplivov na okolje. Posebej se bomo posvetili elektromobilnosti, dodatno bomo optimizirali pisarniške prostore. Pri zmanjševanju porabe papirja se bomo močno zanašali na digitalizacijo, s ciljem, da bodo naše bančne storitve okolju prijazne. In končno, iskali bomo partnerstva, ki bodo podpirala in promovirala zelene izdelke in storitve. Preprosto povedano, Addiko ne bo vlagal ali financiral podjetij, ki močno negativno vplivajo na okolje.

S – SOCIAL – DRUŽBENA ODGOVORNOST

V današnjem hitro spreminjajočem se svetu so podjetja vedno bolj odgovorna za svoj vpliv na družbo. Družbena odgovornost se nanaša na zavezanost podjetij, da delujejo etično, pozitivno prispevajo k družbi in spoštujejo človekove pravice. Addiko banka si prizadeva doseči enakost spolov do leta 2025. Pri vodilnih položajih so bili v letu 2023 vzpostavljeni okviri, povezani z našim delovnim mestom, blaginjo in napredovanjem zaposlenih ter podporo skupnosti. Za kulturo povratnih informacij izvajamo akcijski načrt, ki temelji na anketi o zavzetosti zaposlenih, ki jo izvajamo ob koncu vsakega leta. Podjetja, ki dajejo prednost družbeni odgovornosti, namreč ne izstopajo le z večjo produktivnostjo, večjo učinkovitostjo in podobno, ampak delajo svet boljši kraj z enakimi možnostmi. Tega se zavedamo tudi v Addiko banki, kjer vsak član ekipe Addiko igra ključno vlogo na tem potovanju. Razlog je preprost: vsak korak šteje!

G – GOVERNANCE – KORPORATIVNO UPRAVLJANJE

Korporativno upravljanje postaja vse pomembnejši člen v uspešnosti podjetij in predstavlja strukture in procese, ki vodijo in nadzirajo podjetja, zaradi česar so tudi bolj odgovorna in transparentna. Korporativno upravljanje kot celota vključuje merjenje poslovne etike, protikonkurenčnih praks in zagotavljanje računovodske preglednosti deležnikom. V okviru korporativnega upravljanja Addiko banka kontinuirano določa kodeks ravnanja in izvaja aktivnosti za izobraževanje okolja o finančni pismenosti. Banka je usmerjena tudi v izboljšanje upravljanja dobavne verige, saj je jasno in transparentno korporativno upravljanje odraz uspeha na vseh področjih.

Cilji trajnostnega

 razvoja Addiko

 razvoja Addiko

E – OKOLJE

Vizija okoljskih ciljev je prispevati k zmanjšanju ogljičnega odtisa.

Addiko pomaga svojim zaposlenim in strankam zmanjšati njihov vpliv na okolje.

Iniciative: 

Optimizacija voznega parka (električna/hibridna vozila)

Optimizacija pisarniških prostorov (zmanjšanje pisarniških prostorov)

Trajnostno bančno poslovanje (zmanjšanje porabe papirja, nadaljnja digitalizacija)

Uporaba električne energije iz obnovljivih virov

Zagotavljanje in promocija zelenih izdelkov/storitev ter opredelitev con, ki jih ne bomo financirali

S – DRUŽBA

Vizija družbenih ciljev je biti družbeno odgovorna institucija, ki prispeva k splošni blaginji. 

Addiko podpira družbeno enakost na vseh ravneh. 

Iniciative: 

Raznolikost in vključenost (spol, starost, etnična enakost)

Prihodnost dela za zaposlene (ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem)

Osebni razvoj in dobro počutje za vse zaposlene

Podpora skupnosti (prostovoljno in dobrodelno delo)

Kultura povratnih informacij (anketa o zadovoljstvu)

G – UPRAVLJANJE

Vizija ciljev upravljanja je zagotoviti trajnostno financiranje z dobrim upravljanjem. 

Močna načela upravljanja so vključena v Addiko DNK. 

Iniciative: 

Spodbujanje kodeksov poslovnega ravnanja in etike

Spodbujanje finančne pismenosti in izobraževanja za trajnostno rast

Izobraževanje o zmanjševanju negativnega vpliva na okolje

Članstvo v različnih združenjih, ki podpirajo trajnostni razvoj

Upravljanje poslovnega sodelovanja z našimi dobavitelji

Družbena odgovornost in humanitarna dejavnost Addiko banke predstavljata pomembna temelja sodelovanja z lokalnim in širšim družbenim okoljem, zato v Addiko banki vedno priskočimo na pomoč in pomagamo v okviru svojih zmožnosti.

Na humanitarnem področju med drugim najbolj pomagamo socialno ogroženim družinam v Sloveniji, zaposleni Addiko banke pa se kot prostovoljci udeležujemo mnogih družbenih akcij.

V okviru projekta korporativne družbene odgovornosti Addiko Cares zaposleni z donacijami že vrsto let omogočamo delovanje različnih dobrodelnih organizacij, še posebej pa želimo pomagati lokalnim organizacijam, ki izvajajo aktivnosti za najbolj ranljive člane naše skupnosti.

»Družbena odgovornost je del nas in radi pomagamo povsod, kjer je to potrebno. Skozi projekt korporativne družbene odgovornosti Addiko Cares zaposleni v Addiko banki ostajamo zvesti humanitarni dejavnosti. Z donacijami že vrsto let omogočamo delovanje različnih dobrodelnih organizacij, še posebej pa želimo pomagati lokalnim organizacijam, ki izvajajo aktivnosti za najbolj ranljive člane naše skupnosti,« je ob predaji donacij povedal Andrej Andoljšek, predsednik uprave Addiko Bank d.d.

V Addiko banki posebno pozornost namenjamo ne le nenehnemu izboljševanju poslovanja, ampak tudi okolja in družbe, v kateri sobivamo.

Naše poslanstvo nam narekuje, da vedno priskočimo na pomoč in pomagamo v okviru svojih zmožnosti. Verjamemo namreč, da trajnost, etika korporativnega upravljanja in družbena odgovornost ne predstavljajo zgolj naših ključnih vrednot, temveč temeljne principe za boljšo in lepšo prihodnost sveta.

V želji, da pomagamo pri razvijanju potenciala novih generacij, smo v letošnjem letu združili moči s Fundacijo Gorana Dragića. Veseli nas, da s podporo družbeno odgovornih projektov Fundacije skrbimo, da mladi s pomočjo športa uspešno stopajo po poti odraščanja in razvijajo svoje talente.

S sponzorsko podporo bomo sodelovali pri obnovi košarkarskih igrišč po vsej Sloveniji ter poskrbeli tudi za nepozabne spomine na poletnem košarkarskem kampu Gorana Dragića, ki se ga bo udeležilo več kot 140 mladih upov – tudi tistih, ki prihajajo iz socialno šibkejših okolij!

Addiko banka s celotno paleto svojih storitev izkazuje nenehno odgovornost do strank.

Odnosi med Addiko in strankami temeljijo na medsebojnem zaupanju in razumevanju strankinih potreb.

V Addiko banki želimo vplivati na zmanjšanje negativnih vplivov na okolje.

Strategijo ESG se trudimo izvajati s pomočjo optimizacije in digitalizacije, s ciljem, da bodo naše bančne storitve okolju prijazne.

Strankam ponujamo storitve in produkte, ki jih lahko sklenejo iz udobja doma brez dodatne dokumentacije.

S pospešeno digitalizacijo in avtomatizacijo postopkov smo procese v Addiko banki v zadnjih letih močno digitalizirali, optimizirali in pohitrili. Pomembno nadgradnjo v tej smeri predstavlja naša zadnja novost — do 15.000 EUR kredita brez obiska banke.

Poslovanje brez papirja – ob obisku naše poslovalnice vse dokumente podpisujete digitalno, e-podpis.

Z uporabo Addiko EBank in Addiko Mobile ne prihranite le časa, ampak uporabljate storive, ki so okolju prijazne.

Postopek odprtja računa v samo nekaj korakih. Pot do poslovnega računa je zdaj hitra in enostavna. Začnite postopek iz udobja vaše pisarne!

Skrb za naše zaposlene je zagotovo ena naših najpomembnejših vrednot.

V časih težke gospodarske situacije je ta vrednota iz dneva v dan bolj pomembna. Močno se zavedamo, da so naši sodelavci temelj našega razvoja in uspeha.

V letu 2012 je naša banka prejela osnovni, v letošnjem letu pa tudi polni certifikat »Družini prijazno podjetje«. Ta certifikat formalno potrjuje naša dolgoletna prizadevanja na področju ustvarjanja dobrih pogojev za delo in zavedanja težavnosti usklajevanja družinskega življenja s službenimi obveznostmi.

Iskanje in izbor novih sodelavcev podpirajo jasno opredeljeni cilji posamezne organizacijske enote. Prednost dajemo internemu kadrovanju, pri katerem upoštevamo želje in ambicije zaposlenih ter posledično omogočamo karierni razvoj zaposlenih s prehodi z enega delovnega mesta na drugega.

Verjamemo v dejstvo, da lahko samo usposobljeni sodelavci sledijo potrebam, ki se kažejo na slovenskem finančnem trgu, zato skrbimo za neprestano in celovito strokovno izobraževanje svojih zaposlenih. Z omenjenimi potrebami po pridobivanju novih strokovnih znanj, kot tudi z razvojem kompetenc s področja osebnostnega razvoja, se srečujemo skozi vse leto, iz leta v leto pa vključimo v izobraževanje večje število sodelavcev.