Turistično zavarovanje z asistenco v tujini

Turistično zavarovanje z asistenco v tujini Zavarovalnice Sava je zavarovanje, ki zavarovancu, ki potuje v tujino v primeru nepredvidenih dogodkov (bolezen ali nezgoda), omogoči potrebno asistenco oz. zdravstveno oskrbo. Namenjeno je osebam, ki v tujino potujejo kot dopustniki ali poslovno, za en dan ali več mesecev.

Več informacij na spletni strani Zavarovalnice Sava d.d., v spodnjem letaku ali pri Addiko svetovalcih.

Koristne informacije:

Seznam zavarovalnih posrednikov Addiko banke

Pogosta vprašanja in odgovori

1. V poslovalnici smo sklenili turistično zavarovanje za zakonca - ločeni zavarovanji za moža in ženo posebej, medtem, ko za otroka, ki je star 11 let turističnega zavarovanja nismo sklenili, ker smo menili, da to zaradi otrokove starosti (še ni star 14 let) ni mogoče. Glede na to, da bi starši tudi otroka radi zavarovali in glede na kasnejšo ugotovitev, da ta možnost obstaja, nas zanima kako zadevo realizirati - dodati otroka na eno izmed polic njegovih staršev ali skleniti ločeno polico za zavarovanje otroka - sklenitelj zavarovanja bi bil pa eden izmed staršev.

Če imata starša že sklenjeni letni polici in je začetek zavarovanja že nastopil, potem svetujemo sklenitev kratkoročnega zavarovanja za otroka in sicer za čas potovanja (sklenitelj je starš). V prihodnjem letu, pred potekom police, naj polico pravočasno obnovijo in se lahko otrok priključi direktno na letno polico k staršu. Mimogrede, pri sklenitvi kratkoročnega zavarovanja za otroka do 16 let velja pri sklenitvi 50 % popust.

2. Let je bil odpovedan (layover). Ali mi asistenca krije nakup druge karte?

Asistenca ne krije stroškov nakupa druge letalske karte. Krijejo se stroški raznih izdatkov, kot so transferji na drugo letališče, nočitev, prehrana itd., do zneska 160,00 EUR. Ugodnosti veljajo, kadar je let odpovedan ali ima zamudo za več kot 6 ur.

3. Imam paket C, kaj mi pripada v primeru zamude leta?

Če bo potrjeni redni let za odhod zavarovanca s kateregakoli letališča imel zamudo šest ur ali več, ali če bo let odpovedan, ali če zavarovanec ne bo mogel vstopiti na letalo zaradi sprejetja več rezervacij, kot je na voljo sedežev in da ne bo zanj nobenega drugega alternativnega prevoza v roku šestih ur od načrtovanega odhoda, bo zavarovatelj kril zavarovancu različne izdatke (transferji na drugo letališče, nočitev, prehrana itd.), nastale pred dejanskim odhodom, do zneska 160 na osnovi izvirnih računov, ki jih bo zavarovanec predložil za nastale stroške.

4. Če ni drugače dogovorjeno, zavarovalna pogodba prične veljati po izteku 24:00 ure dneva, ki je v polici označen kot dan začetka zavarovanja. Zakaj ne dela info center tudi ob vikendih, praznikih?

Asistenčni center TBS 24 d.o.o. deluje 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

5. V tujino se odpravljam s skupino prijateljev. Lahko sklenemo turistično zavarovanje za celo skupino z eno polico ali se moramo zavarovati vsak posebej?

Turistično zavarovanje z asistenco v tujini lahko sklenete kot posameznik, družina ali skupina. 

6. V katerih državah velja turistično zavarovanje ZM?

Turistično zavarovanje z asistenco v tujini velja za vse države sveta z izključitvijo Slovenije in države, kjer ima zavarovanec prijavljeno stalno in/ali začasno uradno prebivališče.

7. Stranko zanima turistično zavarovanje za tujino. Gre v Peru na treking tudi do višine 5.000 m, ali obstaja kritje za navedeno avanturo?

V splošnih pogojih TZ-01/10 (30.čl. 3.odst. zadnja alineja) je navedeno, da so izključene obveznosti za stroške, ki nastanejo pri trekingu nad 3.000 m nadmorske višine. Enako velja za planinarjenje, alpinizem in plezanje.

8. Ali pod asistenco spada tudi reševanje? Na primer, ali bi spadalo pod asistenco reševanje (poškodovane ali nepoškodovane) osebe s čolnom, če jo pri windsurfanju odnese daleč od obale?

“According to the Terms & Conditions, only transportation is covered.

A rescue from sea (windsurfing, boat, cruise, sailing or other) or a mountain helicopter rescue is not considered as a transportation and therefore there is no coverage for it, based on the T&Cs of the policy.”

Torej, sklicujoč se na splošne pogoje TZ-01/10, reševanje na morju (surfanje, reševanje iz čolna, križarjenja, jadranja, ipd.) ali gorsko helikoptersko reševanje ni smatrano kakor prevoz / transport zato ta strošek ni krit.

 

 

Je bila ta informacija za vas koristna?