PayLife je sedaj blagovna znamka banke easybank AG

Od 7. oktobra 2017 je blagovna znamka PayLife v lasti banke easybank AG.

Kaj to pomeni za uporabnike Addiko predplačniških Mastercard kartic?
Vaš obstoječi poslovni odnos, povezan z vašo Addiko predplačniško Mastercard kartico, ostane nespremenjen.
Z veljavno predplačniško kartico boste še naprej uživali vse običajne ugodnosti in storitve po dogovorjeni ceni.

Spreminjajo se le naslednje podrobnosti:
NOVI IBAN vaše kartice, ki se uporablja za obremenitve

Vaša kartica je prejela novo IBAN in BIC. Od zdaj naprej uporabite le nove finančne podatke.
Prenos na prejšnji račun bi lahko povzročil zamudo pri nalaganju vaše predplačniške kartice. Novi IBAN najdete na enega od naslednjih načinov:
1. Na spletni strani za poizvedovanje o dobroimetju https://b2bpr.vaservices.eu/plb/PayLifeBalanceInquiry (po prijavi). Potrebujete številko kartice in geslo za dostop preko spleta, ki ste ga prejeli ob izdaji kartice.
2. V pismu, ki vam je bilo poslano po pošti. Preverite tudi vse morebitne trajne naloge, ki ste jih nastavili za svojo kartico.

Telefonske številke in poštni naslov
Ekipa PayLife je na voljo na naslednjih telefonskih številkah (angleško ali nemško):
– Splošna vprašanja v zvezi z vašo predplačniško kartico +43 (0) 5 99 06 – 6101.
– Blokada kartice v primeru izgube / kraje: +43 (0) 5 99 06-4500.

Vse ostalo ostane nespremenjeno.

Addiko Bank Slovenija