Če imate zaradi posledic epidemije koronavirusa oziroma COVID-19 težave pri odplačevanju vaših kreditnih obveznosti, lahko na podlagi Zakona o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev (ZUIOPOK) zaprosite za moratorij oziroma odlog plačila do 12 mesecev prek spodnjega obrazca.

Vloga za odlog plačila za fizične osebe – Izpolnjen obrazec skupaj z dokazili nam lahko posredujete prek elektronske ali navadne pošte ali pa ga osebno oddate v poslovalnici banke (obisk poslovalnice v času izrednih ukrepov zaradi COVID-19 odsvetujemo).

Vloga za odlog plačila za pravne osebe – Izpolnjen obrazec skupaj z dokazili nam lahko posredujete prek elektronske pošte.

Skrajni rok za oddajo vloge je 6 mesecev po uradnem preklicu epidemije. Priporočamo pa, da jo oddate takoj, ko zaznate težave pri odplačevanju kreditnih obveznosti.

Postopek za fizične osebe:

1. IZPOLNITEV VLOGE

Fizične osebe izpolnete Vlogo za odlog plačila kreditnih obveznosti na tej povezavi

Na vlogi izberete eno od treh različnih možnosti moratorija ter določite dobo odloga plačila.

2. ODDAJA VLOGE

Vlogo skupaj z dokazili posredujte na e-naslov: svetovalci.si@addiko.com  ali po navadni pošti na naslov: Addiko Bank d. d., Dunajska cesta 117, 1000 Ljubljana.

3. OBRAVNAVA VLOGE

V banki bomo vse prejete vloge ažurno obravnavali. Ko bo vaša vloga odobrena, vas bomo kontaktirali in vam na vaš e-naslov ali po pošti poslali v pregled in podpis aneks oziroma dodatek k obstoječi kreditni pogodbi.

4. ZAKLJUČEK IN AKTIVACIJA ODLOGA PLAČILA

Po prejemu podpisanega aneksa z vaše strani v obliki skena ali fotografije vam bomo za izbrano obdobje aktivirali moratorij za odlog plačila kreditnih obveznosti.

Postopek za pravne osebe:

1. IZPOLNITEV VLOGE

Pravne osebe izpolnete:  Vlogo za odlog plačila kreditnih obveznosti na tej povezavi.

Če vam ni bilo z vladnim ali občinskim odlogom prepovedano poslovanje, prosimo, da izpolnite tudi Poročilo o stanju likvidnosti.

2. ODDAJA VLOGE

Vlogo skupaj z dokazili in prilogo posredujete preko elektronske pošte svojemu skrbniku  kontakte najdete na tej povezavi.

Oddana vloga se bo po zakonu lahko nanašala samo na obveznosti, ki so zapadle v plačilo po razglasitvi epidemije, tj. od 12. 3. 2020. Skrajni rok za oddajo je 6 mesecev po datumu preklica epidemije.

3. OBRAVNAVA VLOGE

V banki bomo vse prejete vloge ažurno obravnavali. Ko bo vaša vloga odobrena, vas bomo kontaktirali in vam na vaš e-naslov ali po pošti poslali v pregled in podpis aneks oz. dodatek k obstoječi kreditni pogodbi.

4. ZAKLJUČEK IN AKTIVACIJA ODLOGA PLAČILA

Po prejemu podpisanega aneksa z vaše strani vam bomo za izbrano obdobje aktivirali moratorij za odlog plačila kreditnih obveznosti.

Potrebujete dodatne napotke pri izpolnjevanju vloge?

Fizične osebe lahko v primeru vprašanj za izpolnitev vloge pokličete na telefonsko številko klicnega centra Addiko banke :

  • + 386 (0) 1 5804 159
  • + 386 (0)1 5804 749
  • + 386 (0)1 5804 228

ali pošljite vprašanje na e-naslov: svetovalci.si@addiko.com.

Pavne osebe, ki boste pri izpolnjevanju vloge imele kakršne koli težave, se lahko obrnete  na vašega skrbnika, ki vam bo z veseljem svetoval.

Skupaj bomo našli najustreznejšo rešitev za vas, hitro in enostavno

Addiko Bank Slovenija

Spletna stran za svoje delovanje in izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja spletne piškotke.

S klikom na katerokoli povezavo na tej strani se strinjate z njihovo uporabo.