Izberite Addiko Business EBank

  • Dostop do vašega računa 24/7/365
  • Hitrejše in lažje opravljanje plačilnih transakcij in dokumentov
  • Varčnejša in hitrejša komunikacija z Addiko banko
  • Ugodnejša nadomestila za storitve

Značilnosti:

Za prijavo v spletno banko Addiko Business EBank potrebujete »mobilno aplikacijo Rekono OnePass« in »uporabniški račun Rekono«. Uporabniški račun Rekono je vaša elektronska identifikacija, ki zagotavlja močno avtentikacijo pri vstopu v spletno banko Addiko Business EBank, mobilna aplikacija Rekono OnePass pa vam bo služila pri potrjevanju in podpisovanju plačilnih transakcij in dokumentov. Prijavno sredstvo si lahko uredite sami kjerkoli in kadarkoli s t.i. kreiranjem uporabniškega računa Rekono. Kliknite za več informacij.

  • nova grafična podoba, ki zagotavlja enostavno in pregledno uporabo;
  • vpogled v stanja transakcijskih računov, poslovnih kartic Mastercard, depozitov, kreditov, limitov, okvirnih kreditov, garancij, dokumentarnih akreditivov in dokumentarnih inkasov;
  • oplemenitev denarja na hiter, enostaven in donosen način z eDepozitom do 100.000 EUR – kmalu na voljo;
  • kontaktne podatke vašega bančnega svetovalca, ki vam je na voljo za osebni pristop in svetovanje;
  • možnost tehnične ali vsebinske pomoči preko razdelka »Sporočila«;
  • upravljanje pravic dostopa do informacij o trenutnem stanju aktivnih kreditov in kreditnih kartic vašega podjetja;
  • hitri dostop do vpogleda v tečajno listo, neizvršena plačila, bližnjice in sporočila;
  • prilagoditev prve strani s prikazom najpogostejših plačil;
  • visoka varnost poslovanja je zagotovljena z najsodobnejšo tehnologijo;
  • iskalnik bankomatov in poslovalnic Addiko banke s kontaktnimi podatki in podatki o delovnem času;
  • prihranek časa in denarja, saj za prijavo in potrjevanje nalogov ne potrebujete kvalificiranega digitalnega potrdila, temveč le osebno uporabniško ime, geslo in osebni/službeni mobilni telefon; prijava poteka preko računa Rekono, potrjevanje transakcij pa preko mobilne aplikacije Rekono Onepass, ki je za vas popolnoma brezplačna;
  • na voljo tudi v angleški verziji .

Addiko Business EBank nudi:

  • pregledovanje in tiskanje prometa, stanja, izpiskov, plačilnih nalogov
  • pregled odobrenih posojil, depozitov, kreditov, limitov, okvirnih kreditov, garancij, dokumentarnih akreditivov in dokumentarnih inkasov
  • pregled kreditnih kartic in transakcij s karticami
  • izvoz vseh vpogledov v formatu: pdf, xlsx in xml
  • prenos posameznih izpisov
  • pregledovanje in tiskanje posameznih dokumentov o prometu na transakcijskem računu, obračunanih obrestih in provizijah
  • arhiv – možnost pregleda prometa, izpiskov in nalogov, starejših od enega leta
  • izvajanje domačih, čezmejnih in mednarodnih plačil
  • Izvajanje plačil preko uvoza datoteke
  • nakup in prodaja tujih valut
  • kreiranje plačil z datumom valute v naprej
  • kreiranje predlog plačilnih nalogov
  • paketno podpisovanje
  • poslovanje s SEPA direktnimi bremenitvami
  • poslovanje z e-Dokumenti (e-računi, e-opomini, e-dobavnice, e-bremepisi, …)
  • enostavna sklenitev depozitov do višine 100.000 EUR – kmalu na voljo
  • pregled in arhiviranje sklenjenih depozitov
  • ločene pravice do različnih produktov
  • upravljanje pravic dostopa do informacij o trenutnem stanju aktivnih kreditov in kreditnih kartic vašega podjetja
  • več ravni uporabniških pooblastil (pregled / vnos / podpis)
  • razpoložljivost v slovenščini in angleščini

Kako postati uporabnik Addiko EBank?

  • transakcijski račun pri Addiko banki d.d.,
  • zahtevek in pooblastilo za uporabo Addiko Business EBank,
  • uporabniški račun Rekono, ki si ga lahko ustvarite sami preko Prijave z Rekono in s pooblastilom povežete vaš uporabniški račun Rekono in spletno banko Addiko Business EBank,
  • računalnik in/ali mobilna naprava z dostopom do interneta (za potrjevanje in podpisovanje plačilnih transakcij in dokumentov v mobilni aplikaciji Rekono Onepass),
  • referenčna številka in aktivacijska koda za povezavo med računom Rekono in Addiko Business EBank.

Prosimo vas, da se obrnete na svojega finančnega svetovalca, ki vam bo pred izpolnjene obrazce za prehod na novo Addiko Business EBank posredoval prek elektronske pošte.

Zastopnik poslovnega subjekta izpolnjen zahtevek in pooblastilo odda osebno svojemu finančnemu svetovalcu ali v naši najbližji poslovalnici (https://www.addiko.si/o-nas/o-addiko-banki/kontakt-za-stranke/):

Pogosta vprašanja in odgovori

Če je pooblaščena oseba pooblaščena pri več podjetjih, ali prejme en komplet aktivacijskih kod ali več?

Ena pooblaščena oseba prejme en komplet aktivacijskih kod tudi za več podjetij hkrati.

Ali se Halcom EBanka ukine po aktivaciji nove Addiko Business EBanke?

Da, Halcom EBanka se ukine v roku 10 delovnih dni od poslanih aktivacijskih kod.

Kako se prvič prijavim v Addiko Business Ebank?

Ustvaril sem Rekono račun. Ko se prijavim, mi izpiše »Izberite način prijave«. Na ekranu so tri slike in nikamor ne morem klikniti. Kako naprej? (Ustvaril sem račun Rekono, vendar nisem aktiviral aplikacije Rekono OnePass). Kako aktiviram mobilno aplikacijo Rekono OnePass (že imam račun Rekono, nimam pa mobilne aplikacije Rekono OnePass)?

Predno se prijavite v spletno banko Addiko Business EBank je potrebno na vaš mobilni telefon namestiti aplikacijo Rekono OnePass in odpreti uporabniški račun Rekono  (če ga še nimate). Na povezavi https://www.addiko.si/nova-addiko-busines-ebank/ so na voljo kratka navodila:

Kako aktiviram Rekono OnePass (še nimam računa Rekono)?

Predno se prijavite v spletno banko Addiko Business EBank je potrebno na vaš mobilni telefon namestiti aplikacijo Rekono OnePass in odpreti uporabniški račun Rekono  (če ga še nimate). Na povezavi https://www.addiko.si/nova-addiko-busines-ebank/ so na voljo kratka navodila:

Ali imam lahko dva računa Rekono, enega privatnega in enega službenega?

Uporabniški račun Rekono (tudi e-identiteta ali digitalna identiteta Rekono) predstavlja elektronski osebni dokument fizične osebe, zato se lahko uporabi le en račun Rekono.

Uporabnik lahko svoj račun Rekono uporablja tudi za storitve drugih ponudnikov, ki uporabljajo to vrsto identifikacije in ni odvisna od uporabe digitalnih storitev banke.

Uporabnik lahko na svojem uporabniškem računu Rekono na povezavi https://idp.rekono.si/IdP-RM-Front/index.htm (My Rekono profile – desno zgoraj) doda privatni ali službeni e-naslov.

Kje podpišem naloge?

Uporabnik, ki v Addiko Business EBank pripravi nalog/dokument s klikom na gumb “Pošlji v podpis”, na mobilno aplikacijo Rekono Onepass pošlje obvestilo (Push notification) o čakajočem dokumentu, ki ga v mobilni aplikaciji Rekono OnePass podpiše ali prekliče.

Kako izpolnim nalog za tujino?

Nalog v tujino se izpolni na zavihku »Novi nalog«, kjer v razdelku »Prejemnik« lahko vnesete IBAN ali št. računa (tudi za tujino).

Kako paketno pošljem naloge v podpis?

S klikom na »Nalogi za podpis« podpišete več nalogov istega podjetja (najprej vnesete naloge, jih potrdite, nato na pregledu kliknete »Nalogi za podpis«, izberete račun za bremenitev, izberete naloge in jih pošljete v podpis).

Ali moram naloge v Rekono OnePass podpisati dvakrat?

Nalog/Dokument, ki se pošlje v podpis, čaka na zadostno število podpisnikov ne glede na vrstni red podpisovanja.

Če je na podjetju pooblaščena ena oseba, za potrditev naloga/dokumenta ni potrebno, da se vsak nalog/dokument potrdi z drugim elementom (Rekono OnePass), ampak se v tem primeru drugi element Rekono OnePass uporabi samo pri podpisovanju.

Podrobne informacije so na voljo v Splošnih pogojih za uporabo storitve Addiko Business EBank za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva.

Kje vidim že vnesene naloge?

Že vnesene naloge lahko vidite v menijski vrstici »Plačila«, zavihek »Pregled«, kjer ima uporabnik pregled nad:

  • ročnimi plačilnimi nalogi,
  • plačilnimi nalogi preko datotek,
  • paketnim podpisovanjem.

Kako ponovim nalog?

Nalog lahko ponovite tako, da si ga shranite med »Predloge« in ga večkrat uporabite ali pa izberete že izvršen nalog v zavihku »Pregled« in ga kopirate.

Kako spremenim nalog?

Nalog lahko spremenite tako, da si ga shranite med »Predloge« in ga večkrat uporabite ali pa izberete že izvršen nalog v zavihku »Pregled« in ga urejate/spreminjate.

Kako uvozim datoteko za naloge?

Paket plačil predstavlja n-število plačilnih nalogov, ki jih pripravite v svoji zaledni aplikaciji in jih združite v paket. Paket nato uvozite v Addiko Business EBank in ga posredujete v izvršitev banki preko menijske vrstice »Plačila«, zavihek »Novi nalog«/«Prenos datoteke«.

Kako uvozim datoteko za e-račune?

Kot izdajatelj lahko e-dokumente pripravite z uvozom datoteke tako, da jih pripravite v svojem zalednem sistemu (ERP) in jih nato uvozite v Addiko Business EBank preko menijske vrstice »eDokumenti«, zavihek »Izdajatelj«/«Prenos datoteke«.

Kje najdem PDF izpiske? Kje najdem izpiske za poslovno kartico Mastercard?

PDF izpiske o prometu na transakcijskem računu, mesečnem izpisu poslovne MC, obračunanih obresti in provizij, …  najdete v meniju »Dokumenti«.

Kje najdem XML izpiske?

  • Dnevne Izpiske v XML najdete v meniju »Računi«, zavihek Izpiski.
  • Dnevni promet v XML najdete v meniju »Računi«, zavihek »Promet«.

Ali lahko na enkrat izpišem več izpiskov hkrati?

Ne, izpisovanje več izpiskov hkrati trenutno še ni mogoče.

Kako ustvarim predlogo?

Predlogo ustvarite tako, da v meniju »Plačila« na koncu vnosa novega naloga shranite kot predlogo.

Kako spremenim predlogo?

Predlogo lahko spremenite tako, da v meniju »Plačila«, zavihek »Predloge« izberete predlogo in spremenite podatke.

Tehnične zahteve

Tehnične zahteve so na voljo na povezavi: https://www.addiko.si/obcani/e-bancnistvo/addiko-ebank/tehnicne-zahteve/

Varna uporaba Addiko Business EBank

Napotke za varno uporabo spletne banke Addiko Business EBank najdete v brošuri „Varnost brezgotovinskega poslovanja“, ki je na voljo na https://www.addiko.si/varnost-internetnega-poslovanja/.

Priporočamo tudi spremljavo aktualnih kibernetskih groženj, spletnih prevar in nasvetov na https://www.varninainternetu.si/.

Addiko Bank Slovenija