E-računi

Poenostavite poslovanje, znižajte stroške in delujte okolju prijazno.

Podrobnosti najdete na spodnjih povezavah:

Prejemanje e-računov

Prednosti za prejemnika e-računa:

  • prihranek časa: e-račun prejmete v elektronsko banko, za plačilo zadostuje samo potrditev, nato pa se avtomatsko generira UPN nalog za plačilo;
  • poenostavitev poslovanja: prejete e-račune lahko izvozite iz elektronske banke in jih nato obdelujete v svoji računovodski aplikaciji;
  • zmanjšana možnost napak: za plačilo potrjenega računa ni več potrebno ročno vnašati naloga za plačilo obveznosti;
  • večja pregledanost: prejeti in plačani računi so zbrani na enem mestu;
  • brez dodatne opreme: za prejem e-računa zadostuje elektronska banka;
  • naročilo in prejemanje e-računov je brezplačno.

Kako postanem prejemnik e-računa?

  • potrebujete poslovni transakcijski račun;
  • ste uporabnik elektronske banke Addiko Business EBank;
  • imate pooblastilo za delo z e-računi v elektronski banki;
  • izdajatelju e-računa posredujete soglasje za prejemanje e-računa tako, da v elektronski banki izvršite e-prijavo, se prijavite na spletni strani izdajatelja ali na drug z izdajateljem e-računa dogovorjen način.

Prejemnik e-računov lahko prejema v elektronsko banko račune vseh izdajateljev, ki so vključeni v Register izdajateljev e-računov, ki je objavljen na spletni strani družbe Bankart d.o.o..

Za nadaljnje informacije in pomoč pri uporabi storitve e-račun pokličite svojega skrbnika, ki vam bo storitev predstavil in svetoval pri vključitvi vaše družbe med prejemnike e-računov!

Izdajanje e-računov

Prednosti za izdajatelja e-računa:

  • nižji stroški poslovanja: prihranek pri materialnih stroških (stroški papirja, pošte, tiskanja…) in optimizacija procesa  priprave in izdaje e-računov;
  • večja preglednost: pregled e-računov, izdanih in prejetih, na enem mestu;
  • poenostavitev poslovanja: enostaven uvoz preko elektronske banke iz računovodskih sistemov izdajatelja (uvažanje pripravljenih e-računov);
  • skrb za okolje: manjša poraba papirja in uporaba tiskalnikov.

Kako postanem izdajatelj e-računov?

  • pri Addiko banki morate imeti odprt poslovni transakcijski račun;
  • biti morate uporabnik elektronske banke Addiko Business EBank z ustreznimi pravicami za delo z e-računi;
  • izpolniti morate ustrezno Vlogo za vključitev storitve e-račun in Pooblastilo za uporabo Addiko Business EBank (pravice za uporabo storitve e-račun);
  • dogovoriti se morate z banko o poslovnih pogojih in se seznaniti s Splošnimi pogoji za uporabo storitve e-račun;
  • če boste račune uvažali v e-banko Addiko Business EBank iz svoje aplikacije, morate zagotoviti pripravo računov v ustrezni elektronski obliki;
  • pred izdajo prvega e-računa morate zagotoviti e-hrambo, skladno z zakonodajo.

Izdajatelj lahko prične z izdajanjem e-računov, ko je vključen v Register izdajateljev e-računov, ki je objavljen na spletni strani družbe Bankart d.o.o..  Izdajatelj e-računov mora od prejemnikov, ki bodo e-račune prejemali, pridobiti soglasje, ki po obliki ni predpisano (pisno soglasje v papirni obliki, e-prijava).

Za nadaljnje informacije in pomoč pri uporabi storitve e-račun pokličite svojega skrbnika, ki vam bo storitev predstavil in vam svetoval pri vključitvi vaše družbe med izdajatelje e-računov.

Je bila ta informacija za vas koristna?