Addiko EBank

Z veseljem vas obveščamo, da je od 16. 1. 2017 

dalje na nespremenjenem naslovu https://ebank.addiko.si strankam na voljo prenovljena spletna banka Addiko EBank. V Addiko banki sledimo strategiji enostavnega in razumljivega bančništva ter neprestano sledimo sodobnim smernicam elektrinskega poslovanja.

Če imate povezavo do Addiko EBank shranjeno med priljubljenimi povezavami, prosimo preverite in po potrebi ponovno shranite zgoraj naveden spletni naslov za lažji in hitrejši kasnejši dostop.

Prenovljena Addiko Ebank vključuje vrhunsko uporabniško izkušnjo, sodobne smernice spletnega dizajna, višji nivo varnosti ter poenostavljen dostop do funkcionalnosti. Podrobnejše informacije na temo novosti bodo na voljo na naši spletni strani na dan uvedbe novih rešitev.

16. januarja 2017 bodo za nove stranke ter stranke, ki strinjanje s splošnimi pogoji potrdijo ob prvem vstopu v novo spletno banko, pričeli veljati novi Splošni pogoji za uporabo storitve spletne banke Addiko EBank, za vse (ostale) stranke pa bo dokument veljaven s 16. marcem 2017. Novi splošni pogoji bodo na voljo na naši spletni strani ter v vseh poslovalnicah Addiko Bank d.d.

S prenovljeno spletno banko postavljamo temelj, na katerem bomo v prihodnosti gradili nove  funkcionalnosti in še višjo raven uporabniške izkušnje. V primeru morebitnih začetnih težav vas prosimo za razumevanje, hkrati bomo veseli vsakega vašega komentarja in odziva na nove rešitve.

Želimo vam kar najboljšo uporabniško izkušnjo.

Prednosti:

  • enostavna uporaba,
  • prihranek denarja,
  • hitrost opravljanja storitev,
  • stabilno delovanje,
  • varno spletno poslovanje.

Koristne informacije:

 

Addiko EBank omogoča:

  • preverjanje in prikaz stanj ter prometa na računih;
  • izvedbo plačil, vnos plačil tudi z datumom vnaprej;
  • interne prenose med računi, odprtimi pri Addiko banki;
  • sklepanje depozitov ter pristop k varčevanjem;
  • prikaz poslovanja s karticami;
  • pregled kreditov v odplačevanju;
  • menjavo valut;
  • naročilo na SMS obveščanje ob različnih dogodkih;
  • oddajo različnih naročil in vlog;
  • nakazila sredstev v tujino;
  • pregled arhiva plačil in naročil.
Je bila ta informacija za vas koristna?