Addiko Bank Slovenija

ObčaniPodjetja

Addiko Business EBank – Halcom

 

Prihranite vaš dragoceni čas in denar.

Zagotovite si direkten dostop do vašega računa v naši banki.

Prednosti Addiko Business EBank:

  • hitrejše in učinkovitejše upravljanje s sredstvi na računih;
  • celovit in hiter pregled nad prometom in stanjem na vseh transakcijskih računih;
  • elektronsko pošiljanje plačilnih nalogov z datumi valutacije v prihodnosti: ti se v banki postavijo v čakalno vrsto in se na dan valutacije brez dodatnega posredovanja naročnika obdelajo v banki;
  • vpogled v finančne podatke tudi ko fizično niste prisotni v podjetju;
  • nižji stroški poslovanja;
  • ista kartica ENA ZA VSE se lahko uporablja tudi za druge vrste e-poslovanja oz. za druge aplikacije, ki zahtevajo visoko stopnjo varnosti in zaščito podatkov, kot npr:
    • digitalno podpisovanje dokumentov, elektronskih obrazcev, datotek ipd.;
    • če ima podjetje račune pri več različnih bankah s Halcomovo rešitvijo, ne potrebuje za vsako banko svoje kartice, temveč se lahko le z eno pametno kartico ENA ZA VSE povezuje v različne banke;
    • za medsebojno varno poslovanje z javno upravo, v aplikacijah, ki jih bo le-ta ponudila (npr. – eDAVKI, – eUPRAVA – INTRASTAT).

Enouporabniška različica (Hal E-Bank/ Personal)

  • NAMENJENA: podjetjem, ki jim zadošča eno delovno mesto za delo z elektronsko banko (majhna in srednja podjetja).
  • AVTORIZACIJA: kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA na pametni kartici ENA ZA VSE ali ključu USB.
  • TEMELJI NA: konceptu odjemalec – strežnik (odjemalec ima lastno lokalno podatkovno zbirko).
  • SISTEMSKE ZAHTEVE: Hal E-Bank/Personal se lahko povezuje z bančnim strežnikom po internetu ali klicni povezavi.

Večuporabniška različica (Hal E-Bank/Corporate)

  • NAMENJENA: podjetjem, opremljenim z elektronsko banko; omogoča hkratni dostop vsem uporabnikom, ki so pooblaščeni za dostop do elektronske banke; rešitev je zelo primerna tudi za računovodska podjetja, ki v imenu svojih strank pripravljajo in knjižijo transakcije svojih strank na njihovih računih.
  • AVTORIZACIJA: kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA na pametni kartici ENA ZA VSE ali ključu USB.
  • TEMELJI NA: konceptu odjemalec – strežnik (odjemalec uporablja osrednjo relacijsko podatkovno zbirko za elektronsko banko podjetja, do katere dostopajo vsa delovna mesta).
  • SISTEMSKE ZAHTEVE: Hal E-Bank/Corporate se lahko povezuje z bančnim strežnikom po internetu ali klicni povezavi.

Spletna različica (Halcom MultiPay)

  • NAMENJENA: večjim podjetjem in organizacijam za pregled in – v povezavi s Hal E-Bank/Personal ali Hal E-Bank/Corporate; za plačevanje, uvoz in podpisovanje paketov, arhiv plačil, pregled računov in prometa na računih, prejem e-računov in prijave/odjave e-računov ter za avtorizacijo pripravljenih nalogov na daljavo; je logična izbira za podjetja, ki imajo svoje oddelke ali enote na različnih lokacijah; prav tako je rešitev zelo zanimiva za mednarodna podjetja, ki lahko s to rešitvijo preprosto nadzirajo transakcije svojih hčerinskih družb v drugih državah. Rešitev Halcom MultiPay se lahko uporablja kot samostojna storitev ali kot podaljšek rešitve Hal E-Bank in nadomešča rešitev za oddaljeno podpisovanje Hal E-Bank/WEB. Halcom MultiPay sestavljata uporabniški portal Halcom MultiPay in spletna aplikacija Halcom MultiPay. Pred pričetkom uporabe si mora uporabnik na uporabniškem portalu Halcom MultiPay aktivirati račune, ki jih želi videti v Halcom MultiPay.
  • AVTORIZACIJA: kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA na pametni kartici ENA ZA VSE ali ključu USB za podpisovanje in pošiljanje plačilnih nalogov..
  • AKTIVACIJA RAČUNOV: pred pričetkom uporabe na:  https://multipay.halcom.com/portal.
  • UPORABA NA: spletnem brskalniku, naslov: https://multipay.halcom.com/ebank/.
  • SISTEMSKE ZAHTEVE: uporabniki potrebujejo le dostop do spleta in spletni brskalnik, ki podpira protokol SSL (Secure Socket Layer).

Pristop k uporabi Addiko Business EBank se uredi s podpisom pristopne dokumentacije:

Naročnik lahko za uporabo storitve Addiko Business EBank pooblasti osebo, ki:

V primeru, ko želi naročnik uporabljati različico Hal E-Bank/Corporate, mora poleg ostalih naštetih dokumentov oddati tudi naročilnico za namestitev, ki jo naročnik plača skladno z veljavnim cenikom Halcom d.d..

Pristopno dokumentacijo je potrebno osebno oddati v eni izmed Addiko poslovalnic oziroma pa pri svojem podjetniškem svetovalcu.

Pred oddajo popolne dokumentacije za pristop k uporabi storitve Addiko Business EBank je pomembno, da se zastopnik uporabnika in pooblaščene osebe seznanijo s splošnimi pogoji uporabe storitve elektronskega bančništva za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in društva.

Osnovni pogoji za delo s HAL E-Bank:

osebni računalnih z nameščenim operacijskim sistemom Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 ali Windows 10;

  • programsko opremo Hal E-bank;
  • kvalificirano digitalno potrdilo izdano s strani Halcom Certifikatne Agencije, ki je pooblaščena s strani banke;
  • povezavo z bančnim strežnikom (dostop do interneta ali klicno povezavo);
  • sklenjeni poslovni dogovor o poslovanju preko HAL E-Bank rešitev z banko (oddan zahtevek in urejena pooblastila za uporabo Addiko Business EBank).

Če vam je bilo kvalificirano digitalno potrdilo izdano na pametni kartici, potrebujete tudi čitalnik pametnih kartic (priključite ga na osebni računalnik).

Enouporabniška različica – HAL E-bank/PERSONAL:

a) zahtevana strojna oprema:

Računalnik in procesor: minimalno 1 GHz, priporočljivo vsaj 2 GHz 32-bitni procesor;
Pomnilnik (RAM): minimalno 1 GB, priporočljivo vsaj 2 GB;
Trdi disk: minimalno 200 MB, priporočljivo vsaj 1 GB nezasedenega prostora;
Zaslon: minimalno 800 x 600 pik.
Dodatne zahteve:

  • CD D-ROM ali DVD-ROM enota (bralnik zgoščenk ali omogočen dostop do CD-ROM ali DVD-ROM enote v lokalnem omrežju;
  • Internetna povezava. V primeru modemske povezave z internetom je potrebno, da modem podpira hitrost prenosa vsaj 14.400 bps, priporoča se zmogljivejša povezava.
  • Pri povezavi z bančnim strežnikom z zunanjim modemom potrebujete dodatna serijska vrata za priključitev modema.

b) zahtevana programska oprema:
Za namestitev programske opreme so potrebne ustrezne pravice za nameščanje ali pa je potrebna prisotnost sistemskega administratorja.

  • nameščena mora biti programska oprema za branje pametnih kartic Nexus Personal (Windows Vista/7/8/8.1/10);
  • pri modemski povezavi mora biti nameščena podpora omrežja na klic (“Dial-up Networking”) z ustreznim gonilnikom za modem;
  • nameščen spletni brskalnik Microsoft Internet Explorer verzije 9.0 ali novejši;
  • nameščen Adobe Acrobat Reader ali Adobe Acrobat X verzije 10.0 ali novejši.

c) zahtevana postavitev parametrov:

  • nastavitev časovnega pasu na osebnih računalnikih s Hal E-Bank odjemalcem ali baznim strežnikom (“Time Zone”) na GMT+1;
  • nameščena (in ne nujno privzeta/”default”) podpora slovenskim področnim nastavitvam (“Regional Settings – Slovenian”) na delovnih postajah.

Pri prepoznavi z bančnim strežnikom preko požarnega zidu je potrebno za povezovanje odpreti zahtevana vrata za prenos podatkov in osveževanje programa. IP naslovi in številke zahtevanih vrat so navedeni v programu, ki se nahaja na naslednji povezavi: www.halcom.si/halcom_exp/UserFiles/File/checkEbankConn.exe.

  • aplikacija za povezovanje ne uporablja HTTP Proxy strežnikov, saj tudi osnovni protokol za prenos podatkov ni protokol HTTP.

Aplikacija se sicer lahko povezuje neposredno na HTTPS strežnik, vendar ne preko proxy strežnika. Z varnostnega stališča je vseeno, ali podjetje dovoli dostop do nekega URL naslova preko SSL Proxy-ja ali dovoli odpiranje zunanjih povezav do točno določenega strežnika in TCP porta.

Halcom MultiPay:

  • Osebni računalnik z nameščenim operacijskim sistemom:
    • Windows (zadnji dve večji verziji),
    • OS X (zadnja večja verzija).
  • Kvalificirano digitalno potrdilo Ena za vse (USB/kartica)
  • Dostop do interneta
  • Sklenjen poslovni dogovor o poslovanju preko Halcom MultiPay, ki ga sklenete z banko

V nižjih verzijah operacijskih sistemov osebnih računalnikov in mobilnih naprav so lahko nekatere funkcionalnosti omejene oziroma nedelujoče.

Zahtevana programska oprema:

  • Nameščen spletni brskalnik:
    • Internet Explorer (zadnja večja verzija),
    • Edge (zadnja večja verzija),
    • Chrome (zadnja večja verzija),
    • Firefox (zadnja večja verzija),
    • Safari (zadnja večja verzija).
  • Nameščena programska oprema za branje pametnih kartic in USB – Nexus Personal.

V nižjih verzijah spletnih brskalnikov so lahko nekatere funkcionalnosti omejene oziroma nedelujoče.

Enostaven podjetniški kredit

Enostaven podjetniški kredit

Do 500.000 EUR v krajšem času in z manj ”papirologije”

Financiranje malih in srednjih podjetij

Težko je razumeti, koliko plačate za vaš transakcijski račun.

Našli bomo paket, ki najbolj odgovarja vašim potrebam.

Addiko poslovni paketi